Az Opel Astra egykoron az egyik legnépszerűbb autónak számított Magyarországon, és bár az utóbbi időben egy kissé visszaesett a modell, a vadonatúj generációtól ismét sokat remél a hazai importőr. Az autóról ugyan már mindent tudtunk eddig is, ellenben az árak eddig ismeretlenek voltak. Most végre ezekről is lehullt a lepel – íme, az új Opel Astra magyar árai.

Add a comment

Néhányan bizonyára emlékeznek még rá, hogy karácsony előtt megosztottunk Önökkel egy videót, amelyben egy cseh üzletember 414 km/h-s sebességgel száguld a német autópályán Bugattijával – azóta megosztott egy újabb, alább megtekinthető nyers videóanyagot, amiből kiderült, hogy GPS szerint valójában 417 km/h-val haladtak. Nos, a német hatóságoknak annyira azért nem tetszett ez a mutatvány, és amikor egyébként is téma a limit nélküli szakaszok megszüntetése, még inkább olajat önthet a tűzre egy ilyen történet.

Add a comment

Európában már elbúcsúzott a BMW V12-es erőforrása, de voltak olyan piacok, ahol a bajorok továbbra is kínálták a 6,6 literes egységet. Most azonban eljött az idő, hogy végleg búcsúzzon a tizenkéthengeres erőforrás, és a németek természetesen egy limitált szériás 7-essel is megemlékeznek erről, amely sokatmondóan csak a Final V12 utónevet kapja majd.

Add a comment

A Taycan Sport Turismo már tavaly novemberben bemutatkozott, mint a Porsche első tisztán elektromos autójának kombi, vagy inkább „shooting brake” verziója. Nagy meglepetést nem hozott az autó, hiszen a Cross Turismo képében tulajdonképpen már ismerhettük az autót, csupán néhány crossoveres kiegészítőt kellett róla „leképzelnünk”. Mindenesetre akkor még csak a GTS változatot mutatták meg nekünk a németek, most azonban a teljes palettát megismerhetjük részletesebben.

Add a comment

Egy kissé talán kezd ijesztővé válni az a figyelem, amelyet a kínai piac kap a nagy európai és amerikai autógyártóktól is. Számtalan olyan modellt mutatnak be a márkák, amelyek kizárólag a távol-keleti országban elérhető, pedig sokakat talán nálunk is érdekelne – elég csak a tegnap megmutatott vadonatúj Ford Mondeóra gondolni. A Volkswagen például a napokban egy vadonatúj, kompakt alapokra épülő négyajtós kupét mutatott be Kína számára – íme, a Lamando L.

Add a comment

A Lamborghini még 2019-ben mutatta be a Huracán Sterrato koncepciót, amely az olaszok V10-es sportautójának terepesített verziója volt. Akkoriban mindenki jót mosolygott ezen a kezdetben egyébként csak digitálisan létező autón, ám úgy tűnik, hogy a jókedv mellett érdeklődést is bőven ébresztett, ugyanis a legújabb kémfotók alapján hamarosan bemutatkozhat a sorozatgyártású kivitel.

Add a comment

A Volkswagen ugyan nagyon nyom elektromos fronton, de azért vannak olyan modelljei, amelyeket nem hagyhatnak magukra. Természetesen a Golf is közéjük tartozik, és bár sok szempontból talán úgy érezhetjük, hogy mégis egy kicsit kivetkőzött magából a típus – ezt tesztünkben fejtettük ki –, azért az olyan, vezetés szerelmesei számára vonzó változatok, mint a GTI, a GTD, a GTE és az R mind megmaradtak a kínálatban. Most pedig úgy tűnik, hogy egy minden eddiginél gyorsabb kivitel készül a németeknél, amiről egy ízelítőt is megosztottak nemrég.

Add a comment

Ugyan a Niro nem egy kimondottan idős típus (jó 5 éve van a piacon), a Kia jó érzékkel ráérzett, hogy ideje a generációváltásnak – végtére is a modell egy különösen erős szegmensben szerepel, így fontos a frissesség. Nos, erre most nem lehet panaszunk, ugyanis a típus igencsak nagy váltással újult meg, és most a képeken túl végre műszaki adatokkal is szolgáltak a gyáriak. Lássuk, mit tud az autó!

Add a comment

A Ford Mondeo – ahogyan szinte az egész középkategóriának – ideje lejárt. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a világ más tájain is búcsút mondanak az igen jól csengő típusnévnek. Olyannyira így van ez, hogy egy vadonatúj Mondeót is bemutatott a Ford, amely nem csak hogy elérhető lesz Kínában, hanem ott is tervezték és ott is készül – bizony, nem csak ázsiai gyártók lehetnek büszkék arra, hogy Európában, Európa számára terveznek és gyártanak autókat, hanem egy amerikai márka is büszke lehet egy kínai modellre.

Add a comment

Még tavaly nyáron árulta el a Volvo, hogy a jövőben dobja a megszokott, betűkből és számokból álló típuskódjait, és a jövőben az új modellek egyedi neveket kapnak. Eddig azonban nem volt szó arról, hogy melyik típussal kezdődhet ez az új világ, illetve milyen nevekre számíthatunk. Megérkeztek azonban az első hírek arról, hogy a még idén érkező, tisztán elektromos XC90-utód milyen néven kerülhet majd piacra.

Add a comment

A Kodiaq után a Karoq frissítését sem húzta sokáig a Škoda, és nem meglepő módon a nagyobb testvérhez hasonló megújulással örvendeztették meg a közepes SUV vásárlóit, miközben azért megőrizte saját személyiségét is az autó. Mostanra pedig már az árak is megérkeztek, amelyek nem meglepő módon jóval magasabbak, mint az előd esetében – persze ez nem meglepő, hiszen a rengeteg újdonságot tartogató ráncfelvarrás nélkül is folyamatos a drágulás.

Add a comment

A legtöbb gyártó szinte teljesen alárendelte stratégiáját az európai jogszabályalkotók sokak számára abszurditásba hajló akaratának, és villámgyorsan alakítják át kínálatukat a tisztán elektromos hajtás irányába. Vannak azonban, akik próbálják okosan, a vásárlók sarokba szorítása nélkül megoldani ezt a problémát. Közéjük tartozik a BMW is, ugyanis a bajor márka fejlesztési vezetője, Frank Weber elárulta, hogy nem csupán tovább kínálják a belső égésű erőforrásokat, hanem egyenesen új generációs egységeket fejlesztenek.

Add a comment

Aki egy kicsit is képben van az autózás világában, pontosan tudja, hogy szinte példa nélküli drágulásnak lehetünk szemtanúi, legyen szó az új autó, vagy éppen a használt autó piacról. Azonban míg előbbi nagyrészt a kínálati hiány – amit leginkább a chiphiány okoz – miatt csökkent, utóbbi erős élénkülésen, és nem mellesleg dráguláson ment keresztül. Ez pedig a Használtautó.hu elemzéséből is jól látszik.

Add a comment

A Subaru ugyan már jó ideje nem hangos az újdonságoktól, de ez nem jelenti azt, hogy a japán gyártó ne dolgozna folyamatosan a jelenén és a jövőjén. A Tokiói Autószalonra például két új, elektromos koncepcióautót vittek el. Az egyik a Toyota bZ4X-szel megegyező alapokra építkező, nemrég bemutatkozott Solterra sportos, STI verziója – egyébként a Toyota is Tokióban mutatta meg a bZ4X dinamikusabbnak szánt GR SPORT kivitelét –, míg a másik egy igazán izgalmas hiper-, vagy mondhatni versenyautó, amely az STI E-RA névre hallgat.

Add a comment

A Peugeot kínálata már jelen pillanatban is tartalmaz konnektorról tölthető hibrid modelleket, valamint a 208 személyében kisméretű villanyautót, azonban az új 308-as család esetében már nem meglepetés, mindinkább kötelező a tölthető hibrid és a villanyvariáns is. Utóbbi jövőre érkezhet meg a kínálatba.

Add a comment