Az Opel Astra egykoron az egyik legnépszerűbb autónak számított Magyarországon, és bár az utóbbi időben egy kissé visszaesett a modell, a vadonatúj generációtól ismét sokat remél a hazai importőr. Az autóról ugyan már mindent tudtunk eddig is, ellenben az árak eddig ismeretlenek voltak. Most végre ezekről is lehullt a lepel – íme, az új Opel Astra magyar árai.

Kezdjünk rögtön egy örömhírrel: a magyar importőr a bevezetés alkalmából rögtön igen szép kedvezménnyel kínálja a modellt, ami természetesen mindenki számára adott, így most rögtön ezekről az összegekről számolnánk be – a jóval magasabb listaárakat egyébként minden részlettel együtt megtekinthetik az Opel magyar honlapján. A legolcsóbb Astra így a hatfokozatú manuális váltóval és 1,2 literes 110 lóerős turbóssal szerelt Business Edition, amelynek listaára 7,59 millió, de Opel finanszírozással most akár 7,39 millióért elhozható.

Alapáron jár a két 10 colos megjelenítő

Ebben az árban pedig már olyan fejlett extrák is benne vannak, mint az adaptív LED fényszóró, a két 10 colos megjelenítő a műszeregység és a multimédiás rendszer szerepében, az Apple CarPlay és Android Auto kompatibilitás, a 10 irányban állítható AGR ülések, az automata légkondi, az első-hátsó parkolóradar és a tolatókamera, a kulcsnélküli indítás és egyéb nyalánkságok. Az erősebb, 130 lovas verzió felára ehhez képest 240 ezer forint, hozzá az automata pedig 680 ezer – az egyébként a dízelhez is ennyibe kerül.

Az 1,5 dízel már 8,57 millióról indul, a 180 lóerős plug-in hibrid variáns pedig már 12,5 millió akciósan is. A magasabb, Elegance felszereltség felára egységesen 460 ezer forint, és többek között extra króm díszítéseket, műbőr/szövet üléseket, kétzónás klímát, fényre sötétedő belső tükröt és kulcsnélküli nyitást is tartalmaz. A GS Line még az Elegance szinten felül is 660 ezer forintba kerül, és a 110 lovas benzines nem is elérhető hozzá. Így a legolcsóbb GS Line modell alapára akciósan 8,85 millió, a konnektoros hibrid pedig már 13,23 millió. Ezen a szinten egyébként kívül-belül sportos kiegészítőket, 360 fokos kamerarendszert és hasonló nyalánkságokat kaphatunk.

Érdekesség, hogy ez a metál sárga az alapszín, és a nem metál fehér a feláras

A kombi verzió felára egységesen 350 ezer forint, és természetesen több különálló extra is választható az Astrához. Érdekes, hogy egy metálfény jelenti az alapszínt, és a nem metál fehér fényezésért kell 100 ezret fizetnünk, míg a többi metál fényezés 190-230 ezer forintba kerül – egyelőre csupán öt szín elérhető. A vezetéstámogató rendszereket magában foglaló csomag például 210 ezer forint, de csak a két magasabb szinthez elérhető, a legfinomabb nappa bőrkárpit – ami csak a GS Linehoz elérhető – 7910 ezer forint, a navigáció pedig 250 ezer forint. A mátrix LED-es fényszórók 370 ezer forintba kerülnek, egy vezeték nélküli telefontöltő pedig 60 ezer forint.

A kedvezmény mértéke egyébként igen nagyvonalú: a benzines és dízel verzióknál egyaránt 730 ezer forintot enged el az importőr, míg a konnektoros hibrid esetén 1,2 millió az árelőny jelenleg – a listaárak tehát ennyivel magasabbak. A részletekért természetesen érdemes ellátogatni az Opel honlapjára.