- Részletek
- Írta: Adamov Dávid
Jeff Koons, a szerethetően polgárpukkasztó stílusáról ismert művész gyakorlatilag képregényhőst faragott egy BMW-ből – és ez még nem minden.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Egyre nehezebb frissült erővel újszerűen írni a túlnépesedett kompakt crossoveres, SUV-s szegmensről, s legalább ennyire nehéz lehet a gyártóknak újat mutatni a szegmensben a vásárlók felé. Az Opel a PSA, majd immáron a Stellantis márkacsoport részeként egyre jobban beleolvad az olvasztótégelybe – tesztalanyunk a Gandland frissített verziója, amely nyomokban már tartalmaz PSA elemeket, de még vannak benne hamisítatlan villámos gének.
Add a comment- Részletek
- Írta: Kenéz Tibor
Noha egy időre úgy tűnt, hogy a legtöbben teljesen lemondtak a hidrogénből táplálkozó üzemanyagcellás hajtásláncokról, ám időről időre újra feltűnik a hidrogén használatának lehetősége – mostanra már nem csak üzemanyagcellás, hanem belső égésű erőforrások terén is. Ezúttal egy több nagy gyártó által is támogatott startup, a NAMX rukkolt elő egy SUV-kupéval, amely üzemanyagcellás hajtásláncot használ, és egy csavart is tartogat, ugyanis cserélhető hidrogénkapszulákkal is lehet táplálni.
Add a comment- Részletek
- Írta: Kenéz Tibor
Az Alfa Romeo nagy reményekkel indult el a megújulás és a prémium kategória felé a Giulia bemutatásával, ám az olaszok sajnos azóta is küszködnek, hiába mondhatjuk teljes joggal a középkategóriás szedánra és a Stelvio SUV-ra is, hogy jól sikerült modellek. Úgy tűnik azonban, hogy a lendület még mindig nem fogyott el, ugyanis a Tonale bemutatásától is sokat remélnek a gyáriak, és a márka vezetője, Jean-Philippe Imparato nemrég elárulta, hogy az Alfa Romeo előre menekül majd, és még nagyobb, még inkább prémium és luxus típusokkal készül.
Add a comment