Bizony, a V60-as úgy kellett a Volvónak, mint egy falat kenyér. Mert hiába sikeredett remekre, stílusosra és fiatalosra az S60 második generációja, középkategóriás voltához és 4,63 méteres hosszához képest nagyon kicsiny, 380 literes (magyarul Opel Astra-szintű) csomagtartója miatt sok-sok család számára kieshet a potenciális típusok közül.

Add a comment

Mindig örömteli hír, ha valami előre halad – ez pedig különösen igaz az autóiparra, amely kezdi magát túltenni a válság okozta nehézségeken. Ennek jele az is, hogy hazánkba új autómárka érkezett. A Polar Mobil Kft. forgalmazta Isuzunak lesz némi esélye, hogy kihasítsa magának a torta egy szeletét.

Add a comment

Bár első ránézésre aligha látszik rajta, de hazánk kedvenc autója,a Suzuki Swift minden porcikájában megújult – mégpedig az előddel mutatott formai hasonlóság ellenére olyannyira, hogy úgy nagyjából a tíz ujjunkon össze tudjuk számolni az érintetlenül hagyott alkatrészeket. De ami a legjobb, hogy szinte minden szempontból előnyére fejlődött. Add a comment

Már számtalanszor beszéltünk az elmúlt hónapokban az Alfa Romeo legfrissebb büszkeségéről, az ötajtós kompakt Giuliettáról. Arról a Genfben leleplezett modellről, amely a rendkívül hosszú pályafutással megáldott 147-est hivatott leváltani, és amely az olasz márkának éppen 100. születésnapjára érkezett. Add a comment

Valószínűleg már olvasóink is hallottak róla, hogy a Toyota egy meglehetősen érdekes öszvért kotyvasztott össze a gyártó „laboratóriumában” – ha máshonnan nem, akkor talán abból a sok-sok hirdetésből és reklámból, amelyek az újdonság hivatalos bevezetése, azaz szeptember elseje óta szinte elöntötték az országot. Add a comment

Az elmúlt hetekben, hónapokban a V6-os alapverzión kívül már az összes változatát kipróbáltuk a vadonatúj, második generációs Porsche Cayenne-nek, a legérdekesebb változatot viszont direkt a végére hagytuk: ez nem más, mint a gázolajos kivitel. Add a comment

Mi sem bizonyítja jobban, hogy a Volvónak hazánkban is mennyire fontos a vadonatúj, második generációs S60-as, minthogy az importőr nemrégiben egy második hazai bemutatót is szervezett a modellnek - nem is akárhol, hanem a Hungaroringen! Add a comment

Bár ezúttal ügyesebbek voltunk, mint a Mitsubishi, és két héttel a hivatalos bemutató előtt már megírtunk minden érdemleges tudnivalót új modelljükről, azért így is hozott újdonságot az hazai ASX leleplező-ceremónia. Add a comment

Még két hónap sem telt el azóta, hogy az izgalmas Porsche Road Show keretein belül megrendezett Cayenne bemutató kapcsán megígértük olvasóinknak, hogy rövidesen beszámolunk az új széria technikai viszonylatban talán legérdekesebb, hibrid változatáról. Hát itt van; tegnap egészen részletesen megismerkedhettünk az autóval a budapesti Porsche központban, mi több, el is vihettük egy próbakörre. Add a comment

A legendás Kékszalag vitorlásverseny közel 30 órás alvásmentes küzdelmét követő balatonfüredi célba érkezés és „kötelező” hajótakarítás után lehetőségünk nyílt a magyar tenger legnagyobb léptékben fejlődő, nyüzsgő városában kipróbálni az Infiniti vadonatúj dízelmodelljeit, amelyek alig 2-3 napig tartózkodtak az országban egy európai Roadshow keretén belül – úgyhogy gondolhatják, fáradtságunk ellenére nem hagyhattuk ki az alkalmat... Add a comment

A legendás Kékszalag vitorlásverseny közel 30 órás alvásmentes küzdelmét követő balatonfüredi célba érkezés és „kötelező” hajótakarítás után lehetőségünk nyílt a magyar tenger legnagyobb léptékben fejlődő, nyüzsgő városában kipróbálni az Infiniti vadonatúj dízelmodelljeit, amelyek alig 2-3 napig tartózkodtak az országban egy európai Roadshow keretén belül – úgyhogy gondolhatják, fáradtságunk ellenére nem hagyhattuk ki az alkalmat... Add a comment

Mint arról már korábban beszámoltunk, a Renault július 3-4-én birtokba vette a Hungaroringet, hogy a World Series by Renault elnevezésű, immár rendhagyó rendezvényen négy különböző kategóriában szabadulhassanak el a lóerők; a Renault hazai munkatársai pedig úgy gondolták, hogy a WSR előkészületeinek hangulata remek hátteret biztosít ahhoz, hogy bemutassák nyári újdonságaikat a sajtó számára. Nem tévedtek... Add a comment

Végre eljött a pillanat: elvesztettük CR-Z-szüzességünket. Már attól fogva nagyon vártam a hazai menetpróbát, hogy a Genfi Autószalonon részletesen megvizsgáltam az autót, véleményem szerint ugyanis az egyik legüdébb színfolt az idei újdonságok között a japánok „sporthibridje”. És hogy mitől sporthibrid? Hát attól, hogy Add a comment

A Dusterről szóló első információmorzsákig fel sem tűnt, hogy mekkora rés tátong az autópiacon: az idő múlásával eltűntek, vagy éppenséggel felfejlődtek az olcsóbb, terepes járművek, így néhány kényszermegoldástól eltekintve a Dacia legújabb modellje gyakorlatilag konkurens nélkül arathat a piacon. 3-4 millióért ugyanis senki sem kínál megfelelően motorizált, tágas és sokoldalú, összkerékhajtású terepjárót. Add a comment

A Porsche nem tud hibázni. A 90-es évektől kezdve bármibe vágja fejszéjét, abból siker lesz. Erre remek példa a Cayenne is, melynek második generációja még inkább szakított a hagyományokkal. Bár a pajzsos embléma díszeleg orrán, de még kevésbé akar sportautónak látszani. És persze nem is az; ezt jól tudja mindenki. Ettől viszont még kategóriája egyik legjobb darabja, ha pedig ezen kijelentéshez hozzáadunk jó pár ezer, gyerekkorában Porschét tologató potenciális vásárlót, már borítékolva is van a sikertörténet folytatása. Add a comment