Reggel volt, a fű még harmatos, a zöldellő levelek közt pedig vidám madarak éneke hallatszott. Ők persze még nem is sejtették ekkor, hogy hamarosan mindennapi idilljüket tucatnyi Ford Ranger zavarja majd meg. Mindeközben mi már lélekben a túrára készültünk: két nap a Balaton-felvidék hívogató erdejeiben.

Add a comment

Az Infiniti szép csendben felfrissítette legfontosabb modelljének, az FX-szériának a ráncait, az újságíróknak pedig a márka egy nemzetközi bemutató keretében már meg is mutatta az újdonságot, így München környékén volt szerencsénk kipróbálni az autót, amely pont olyan, mint volt: egy rendkívül dögös, különleges öszvér, melyet méretei és tömege ellenére jó vezetni. Add a comment

A Kia történelmének csillaga, az új idők szelét elhozó Cee’d elérkezett a második generációhoz. A nyomás azonban nem kisebb az új modellen sem: vajon a papíron minden szempontból tovább fejlődött modell meg tudja ismételni az előd sikerét? Add a comment

Már alig vártuk, hogy kipróbálhattuk a Peugeot legfrissebb siker-várományosát, a 200-as sorozat legfrissebb üdvöskéjeként számon tartott 208-ast. A franciák nem titkolják: nagy szükségük van a típus remek szereplésére, ugyanis hiába erős a modellpalettájuk, a válság az oroszlánosok eladásait is megtépázta. Az illetékesek megsúgták, hogy remélik, a 208-as a legendás 205-ös nyomdokaiba lép majd - anno a típus szabályosan a csőd széléről mentette meg a márkát. Azért most szerencsére nem ilyen vészes a helyzet.

Add a comment

Ezt a beszámolót nem nekem kellene írnom, a Passat előnévtől megfosztott CC kulcsait sem szabadott volna a kezembe nyomni, mert leplezett várakozásom ellenére bárki láthatta a szememben, hogy nincs az a plénum, ami elfogultságom miatt ne nyújthatna be bizalmatlansági indítványt ellenem.

Add a comment

Szépen csendben frissült a Renault kínálata: ráncfelvarrás áldozata lett nemrégiben a Scénic páros, a Genfi Autószalonon pedig a Mégane is. Noha a hajtásláncokat illetően újdonságot egyelőre nem próbálhattunk ki, az üde tavaszi napra szervezett menetpróbán a Renault tanúbizonyságot tett arról, hogy az ízlés és a stílus sem idegen tőle. Add a comment

Évek óta zarándokolunk, hogy megtaláljuk a tökéletes hangszert; azt az eszközt, aminek húrjait nem csak a Stradivari Társaság kivételesen tehetséges pártfogoltjainak van lehetősége megpendíteni, hanem bárki kezében tisztán szól. Kerestünk, kutattunk, de az elmúlt évek során csak annyi esélyes pályázót volt lehetőségünk összegyűjteni, amiket még egy ügyetlen bádogos is egyetlen kezén össze tudna számolni.

Add a comment

A Genfi Autószalonon már alapos mustrának vetettük alá a Volvo új prémium alsó-közepkategóriás típusát, ezúttal pedig már itthon kerültünk közelebbi kapcsolatba a V40-nel. Az első benyomások alapján mindenképp egy igen impresszív és ígéretes modellel állunk szemben, amely az Audi A3, a BMW 1-es, illetve a Mercedes-Benz A-osztály legfrissebb kihívója lehet.

Add a comment

Mindent a szemnek és az érzékeknek, technikai finomságokkal fűszerezve – a Citroën mérnökei bizonyára ezen jelmondat által vezérelve dolgoztak a márka 2010-ben bevezetett prémium sorozatának legfrissebb üdvöskéjén, melynek személyében a széria harmadik képviselőjét tisztelhetjük. Előre leszögezem, hogy az objektivitás mezején maradva a DS5 egyértelműen alulmarad a remek C5-tel összehasonlítva, ám hangulatban és stílusban verhetetlen. Szerelem ez első látásra, nem kérdés, hogy a tervezők megalkották a DS triumvirátus igazi úrnőjét.

Add a comment

A Peugeot 3008 névre hallgató oroszlános crossovert rendszeres olvasóinknak biztosan nem kell bemutatni: tesztjeinkben már benzines és dízel verzióban is megfordult, korrekt, ha nem is kiemelkedő teljesítményt nyújtva. Most azonban a világ első sorozatgyártású dízel-elektromos hibridjeként új erőre kaphat a típus, mivel a lemezek alatt jóval több változott, mint csupán a hajtáslánc.

Add a comment

Már rendelhető hazánkban a szeptemberi Frankfurti Autószalonon debütált új Fiat Panda. A közel 32 éves történelemmel büszkélkedő típus (a háromajtós, kockaformájú, számtalan kivitelben gyártott ős 1980-ban mutatkozott be) legfrissebb, harmadik generációja technikailag a 2003-ban piacra dobott második széria továbbfejlesztett verziója, ám rengeteg ponton változott. Egy dolog azonban szerencsére maradt a régi: kedves, aranyos formája továbbra is igen szerethető, az autó praktikuma pedig remek.

Add a comment

A mai nap folyamán igen fontos eseményen vehettünk részt, ugyanis hazai környezetben első ízben találkozhattunk a vadonatúj, és az unalmasból szerencsére modernné változott Hyundai i30-cal. Nem kérdés: a népes, s hazánkban mind a céges, mind pedig a magánvásárlók körében igen kedvelt alsó-középkategória egyik legígéretesebb képviselőjéhez van szerencsénk. Sajnos mindez az áron is látszik.

Add a comment

Nagy reményekkel és várakozásokkal vág a Honda magyarországi importőre az idei esztendőnek, ugyanis ahogy azt kicsit több mint egy hónapja megírtuk, hazánkba is megérkezett a márka legfontosabb modellje, a Civic. Az Angliában gyártott, és direkt az európai igényekre fejlesztett ötajtós, illetve a Törökországban készülő - és csak egyes "szedánpárti" piacokon forgalmazott - lépcsőshátú verzió egyszerre áll rajthoz. A tavaly szeptemberben, a Frankfurti Autószalonon bemutatott Civic-ek február 18-ától, azaz holnaptól rendelhetőek meg a Honda kereskedésekben, mi pedig már túl is vagyunk az első menetpróbán. Mindkettőt vezettük.

Add a comment

Sokan állítják, hogy a hétszemélyes egyterűek használata gyakorlatilag mentes az előnyöktől, mivel a harmadik sor legfeljebb gyerekek számára használható, ráadásul hét fővel a fedélzeten már csomagokat sem vihetünk magunkkal. Nos, ezeket az állításokat első kézből van szerencsém megcáfolni, hiszen egyszerű felhasználóként számos alkalommal tapasztalhattam meg egy ilyen jellegű autó erényeit, ráadásul nemrégiben ezer kilométert utaztam a harmadik sorban, különösebb kínszenvedés nélkül.

Add a comment

Mióta többszázezer évvel ezelőtt az emberiség először lépte túl határait, már tudhatjuk: lehetetlen nem létezik, bármely távoli is a cél, annak elérése, csak pénz, idő és akarat kérdése. Ez a három erőforrás mindannyiunk életét meghatározza, a hétköznapi dolgoktól a világtörténelem alakulásáig. És hogy jön ez a Volkswagen Touranhoz?

Add a comment