A Peugeot azóta állítja magát szüntelenül új kihívások elé, amióta nem csak részt vett a világ legelső, hivatalos autóversenyén, de meg is nyerte azt. Összeállításunkban 125 év sikereit, tapasztalatait és innovációit tekintjük át.

Add a comment

Nagy megkönnyebbülést érzünk a szupermarketben olyankor, amikor a sorban a liszt és étolaj polc környékén várakozva a címben szereplő mondatot halljuk. Egészen addig mérgelődve néztünk előre, amiért csak két pénztár van nyitva, hiszen nagyon lassan vánszorog a két sor. Amikor pedig a nagy tumultust enyhítendő végre nyílik egy lehetőség, kicsik és nagyok egyaránt kivágnak a frissen nyitott kassza felé – bár sokaknak gépjárművezetői engedélye, sőt KRESZ előképzettsége sincs.

Add a comment

Az autóipar a mindenki által fogyasztott népautók és a rivaldafényben úszó szupermodellek mellett bőséggel termel egyedi különlegességeket is, amelyek valahogy mégsem futnak be, elkerüli őket a nagyközönség figyelme. Ezúttal kőkemény sportmodellekből szemezgetünk a teljesség igénye nélkül, ám nevük sokak számára talán teljesen ismeretlen.

Add a comment

Nem tévedt el a Kedves olvasó, az Autó Pult továbbra is autós témákról ír, nem pedig teológiai portál lett, de soha nem aktuálisabb a bibliai Tízparancsolatból a bizonyos hatodik: „Ne ölj!”.

Add a comment

A generációváltásnál sokan hiányolták a nagyobb dízelmotort, most pedig a Toyota meglépte: a frissített Hilux már 2,8 literes dízelmotorral is elvihető, emellett pedig több tekintetben is előrébb lépett. A cél egyértelmű: a modell több szeretne lenni, mint egyszerű céleszköz, a felfelé történő nyitást pedig kiválóan támogatja az új hajtáslánc.

Add a comment

Egyre szigorúbb normák vonatkoznak a belsőégésű motorral hajtott járművekre. Folyamatosan csökken a károsanyag-kibocsátás engedélyezett mértéke (amit néha jókora kreativitással próbálnak meg kijátszani az autógyártók) és számos fogyasztó előnyben részesíti a kedvező fogyasztású típusokat. Messzire vezetne, ha elkalandoznánk a lobbisták által befolyásolt politikai döntések és a szabályozások gyakorlati hatása között tátongó szakadék témájában. Inkább a reményeinket fogalmazzuk meg, amikor leírjuk: az NEDC-t leváltó, a valósághoz közelebbi adatokat produkáló WLTP norma bevezetése az első kilométerkő lehet a szabályozások életszerűbbé válásához vezető úton. Az sincs kizárva, hogy végül az elektromos autózás terjedése oldja meg a problémát. Pontosabban más jellegű kihívások elé állítja az ágazat szereplőit – de ez a téma szintén külön cikket érdemel.

Add a comment

Az Autó Pult tavaly új szolgáltatással bővítette ki tevékenységi körét: egy neves európai rendszámkeretgyártó hivatalos magyarországi importőreként egyedi tervezésű, dombornyomott prémium rendszámtábla tartók forgalmazásába kezdtünk. Igényesen kivitelezett, kiváló minőségű 3D-s rendszámkereteink elegánsak, vonzzák a tekintetet és az utakon az év minden napján szem előtt vannak.

Az érdeklődés minden előzetes várakozást felülmúl, a tervezések/kiszállítások töretlenül folynak és nagy örömünkre az ügyfél-elégedettség maximális. Bízunk benne, hogy az Ön bizalmát is elnyerjük és rövidesen megtervezhetjük vállalkozásának saját, exkluzív 3D-s rendszámkeretét. A tervezés nálunk ingyenes és nem jár rendelési kötelezettséggel, az elégedettség viszont garantált.

A lehetőségeknek szinte csak a fantázia szab határt – a minimális rendelési mennyiség 75 pár (150 db) rendszámkeret

További információkkal, tervezéssel és egyedi, személyre szabott ajánlattal kapcsolatban a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. és a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen várjuk az érdeklődéseket.

Kis tételben sajnos nem tudunk gyártatni: a minimális rendelési mennyiség autós ("A" típusú) rendszámkeretek esetében grafikánként 75 pár, motoros ("B" típusú) rendszámtábla tartók esetén grafikánként 75 darab. Vállalkozásunk kizárólag egyedileg tervezett 3D-s rendszámkereteket forgalmaz, egyéb technológiákkal (pl. hagyományos szitázott 2D-s rendszámtábla tartókkal) nem foglalkozunk.

Fényes 3D-s rendszámkereteink sötétben is feltűnőek – a járművek ízléses díszei, továbbá kihangsúlyozzák a rendszámkereten szereplő vállalkozás igényességét

Ez a pici, ám exkluzív reklámfelületet biztosító megoldás egy ízléses grafikával az autók dísze is lehet. Annak érdekében, hogy a lehető legjobb kivitelezési minőséget szavatolhassuk megrendelőinknek, egy 30 éves rendszámkeret-gyártási múlttal büszkélkedő európai gyártóval szerződtünk le (nem akartunk távol-keleti partnert hosszú, kiszámíthatatlan szállítási időkkel, esetleg hullámzó gyártási minőséggel), és a nagy volumenben bízva kiváló ár/érték arányt tudtunk társítani egyedi tervezésű, prémium 3D-s rendszámkereteinkhez, amelyekre egyértelműen a rendszámkeretek következő generációjaként tekinthetünk.

A rendszámkeret nálunk is csak egy darab műanyag, de ez a műanyagdarab ügyes tervezéssel és igényes 3D-s kivitelezéssel igencsak feldobja a járművek megjelenését...

Az általunk használt, műanyag-rugalmasságot fokozó adalék hozzáadásával gyártott rendszámkeret már pusztán anyagát és kivitelezését tekintve is prémium termék, aminek a nagy felbontású 3D logózás/feliratozás adja igazi különlegességét. A 3D-s nyomat időjárásállóságát a speciális, UV-védelemmel is ellátott festés biztosítja.

Az ún. prégeléses technológiával kivitelezett feliratozás lehet fényes krómhatású, füstkróm, matt ezüst, aranyszínű, fehér, színes vagy ezek kombinációja, a 3D-s hatás pedig még jobban kihangsúlyozható egy, a keret feliratozott lécének felső síkjából kicsit kilógó grafikával. A prémium megjelenés opcionálisan tovább fokozható az élethűen kivitelezett, színes 3D-s logózással. A grafikai munka minden esetben vektoros módszerrel történik, a logót (és speciális betűtípus-igény esetén a betűtípust is) a megrendelő biztosítja. A tervezés nálunk ingyenes, továbbá az összes megrendelő számára egyedileg legyártásra kerülő nyomószerszámért sem kell fizetni.

Az összhatást a részletekre való odafigyelés teszi teljessé: igény esetén gyönyörűen kidolgozott, színes 3D-s logókkal is el tudjuk látni dombornyomott rendszámkereteinket

A minimális rendelési mennyiség grafikánként 75 pár (vagyis 150 db) "A" típusú autós rendszámkeret. Árajánlatért kérjük, a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen vegyék fel velünk a kapcsolatot.

Újdonság, hogy immár motorkerékpáros Ügyfeleinket is ki tudjuk szolgálni ún. "B" típusú dombornyomott (3D-s) prémium rendszámkereteinkkel. A tervezés természetesen ez esetben is ingyenes, akárcsak a nyomószerszám legyártása, a minimális rendelési mennyiség motoros "B" típus esetén 75 darab rendszámkeret. Személyre szabott ajánlatért ez esetben is a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen forduljanak hozzánk.

Egy ízlésesen megtervezett 3D-s rendszámkeret az autó dísze lehet – galéria

Tekintettel arra, hogy az egyedi grafikájú 3D-s rendszámkeretek elkészítése időigényes, a gyártási kapacitás pedig véges, a kiszállításra a végső grafika elfogadását követően általában 4-6 héten belül kerül sor. A kiszállított rendszámkeretek párosával vannak zsugorfóliába csomagolva és gyűjtőkartonban érkeznek (a 75 párt tartalmazó kartondoboz tömege kb. 30 kg).

Bármilyen kérdés esetén készséggel állunk rendelkezésre és örömmel készítünk grafikát/ajánlatot az Ön egyedi 3D-s rendszámkeretére. Tisztelettel várjuk megkeresésüket: az autopult.hu és a 3dkeret.hu csapata.

Prémium minőség és tetszetős, egyedi 3D-grafika, jó ár/érték arány mellett – galériánkban tekintsenek meg néhányat eddigi munkáinkból

További információk, kapcsolat:

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. és Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Web: www.autopult.hu/rendszamkeret és www.3dkeret.hu (weboldalunk jelenleg fejlesztés alatt áll, de rövidesen élessé válik)  

facebook: facebook.com/3dkeret

Az Ön cégének is örömmel készítünk (ingyenes) 3D-s prémium rendszámkeret tervet – várjuk érdeklődését a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen

Add a comment

Az éves nyaralások előtt érdemes néhány percben végig gondolni az autóvezetőkre leselkedő egyik legalattomosabb veszélyt. Az álmosságot, a sokszor szinte észrevétlenül ránk törő érzést senkinek sem kell bemutatni. Egy kimerítő nap az irodában, a pirkadattól alkonyatig végzett kerti munka, vagy egy hajtós éjszakai ügyelet egyaránt kimeríti a szervezetünket. Szerencsés esetben hazavisz a busz, vagy eleve otthon vagyunk. Nagy kockázat talán egyikben sincs: ha fáradtak vagyunk, előbb-utóbb ágyba jutunk. De mi történik, ha ilyenkor mégis autóba kell ülnünk?

Add a comment

Az elmúlt 130 év során a Peugeot története elválaszthatatlanul összefonódott a koncepciójárművek hosszú, gyakran folytatólagos sorával. Ezeket a tanulmányokat a szakma legtehetségesebb álmodói vetették papírra, nem ritkán évtizedekkel megelőzve korukat. Melyik lett valóság? Melyik volt tévút? Tanulságos utazásra indulunk a múltba, hogy válaszokat kapjunk kérdéseinkre.

Add a comment

Mikor elkezdtem vezetni tanulni, a legnagyobb kihívást jelentő feladat számomra az elindulás volt, hiszen én is féltem a nagy mumustól, a lefulladástól. Viszont, ha az autót rángatás és kellemetlen motorhang nélkül sikerült lendületbe hoznom, már az elején is egész nyugodtan közlekedtem. Ellentétben az oktatómmal, aki jól tudta, hogy az elindulásnál van egy sokkal nehezebb feladat: időben megállni, bármi is történjen. És hamar be is kellett látnom, hogy igaza volt. Gondoljuk csak végig, hogy egy baleset megúszására csak két lehetőségünk van: vagy elkerüljük a másik felet, vagy lefékezünk előtte – persze a két akciót tetszőlegesen és szükség szerint kombinálhatjuk is, és sajnos a forgalom növekedésével egyre többször kell ezt gyakorolnunk.

Add a comment

Nem lehet kérdés, hogy az Autó Pult hasábjain most induló cikksorozatunk első részének miért ezt a címet adtuk. Kevés tradicionálisabb és legendásabb pályát tudok elképzelni nála egy – a híres versenypályák történetét bemutató – sorozat kezdetéhez. A cikk bemutatását pedig azért a mai napra időzítettük, mert ha az élet – mint nagy forgatókönyvíró – a koronavírus járvány képében nem írja át a megszokott világunk életét, akkor ezen a hétvégén rajtolt volna el a 2020. évi 24 órás verseny a Le Mans-i aszfaltcsíkon.

Add a comment

Az Autó Pult álomgarázsát Vajda János kollégám „rendezte be” először 100 millió forintértékben, amelyet munkatársaink egészen hosszú sora követett. Nagyon érdekes és tanúságos volt olvasni azt, hogy még ha csak képzeletben vásároltunk is, mennyire más ízléssel rendelkezünk. A maga módján mindenki jól osztotta be a nem is olyan kis összeget és egész ritkaságok is felbukkantak a listán. Én magam is elkezdtem gondolkodni azon, én mire költenék ennyi pénzt, ha csak autóra kellene. A listám nem sikerült olyan hosszúra, elég lenne rá egy hat beállásos garázs a kert végében, de azért a maga módján nem lenne unalmas, remélem a végén a Kedves Olvasó is egyet ért majd.

Add a comment

A 2000-es évek elején az Ultima megalkotta az egyik legradikálisabb sportautót, amely valaha rendszámot viselhetett magán. A GTR rekordot rekordra halmozott, örökké beírta magát a történelemkönyvekbe, majd ugyanilyen lendülettel eltűnt. Azt már csak kevesen tudják, hogy az Ultima egyébként él és virul, sőt, azóta még szélsőségesebb autókat is készít.

Add a comment

Álomgarázs – ízlelgessük csak ezt a mézédes szót, ami talán minden benzingőzzel megfertőzött fiatal vagy öreg számára egyet jelent a világmegváltással. Mindenki számára megvan a lista, amiben érvényesülhet egyszerre a praktikum és az érzelem, a vágyak és a mindennapi igények találkozhatnak. A kollégák 100 milliós költségvetési sapkát fogalmaztak meg, amibe bizony sok-sok izgalmas dolog belefér. Lássuk, nálam mik töltenék meg a képzeletbeli, hangulatosan berendezett garázst!

Add a comment

Amikor Vajda János kolléga felvetette az ötletet, hogy 100 millió forint értékben állítsuk össze az álomgarázsunkat, rögtön dilemmába estem: mennyire vegyem ezt komolyan? Engedjem szabadjára a fantáziám, vagy próbáljak meg a „földön maradni”, és úgy választani, ahogyan azt tényleg tenném, ha most 100 milliót autóra kéne költenem? Kalapozzak össze több autót, és ne zavarjon, hogy a valóságban a nagyobb részüket alig-alig használnám, vagy válasszak a drágábbak közül kevesebbet, amiket valószínűleg többet használnék? Végül megpróbáltam az arany középutat választani.

Add a comment