- Részletek
- Írta: Biczó László, Szabó Péter
Nem először volt vendégünk egy szép színben pompázó, attraktív felnivel megáldott Ford Puma. Az amúgy is népszerű crossover szegmens egyik legszemrevalóbb tagja ezúttal hagyományos (vagyis nem hibrid) benzinessel és hétfokozatú duplakuplungos automata váltóval járt nálunk - a potenciális slágerként aposztrofálható hajtáslánc abszolút végletes felszereltséggel társult: a csúcsot jelentő Vignale és ST Line kombinációjában minden jóval felszerelve tündökölt.
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
Az XC60 kétségtelenül a Volvo talán legfontosabb modellje a palettán, a közepes méretű luxus-SUV legutóbb tesztelt T6 Recharge változata pedig véleményünk szerint a kínálat tuti tippje, hisz mindent tud. Nem meglepő módon egy konnektorról is tölthető hibridről beszélünk, tehát az autó zöld rendszám viselésére jogosult (hogy még meddig, azt egyelőre nem tudni).
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Plug-in hibridek mindenütt… manapság a gyártók ebben a műfajban 'élik ki magukat', ami nem véletlen, hisz az öntöltő hibrideket a külső forrásból táplálható, jelentősebb tisztán elektromos távok megtételére alkalmas PHEV-k követik az elektromos autók felé tartó evolúciós úton. A tiszta jövő iránt elkötelezett BMW sem maradhat ki a sorból, a bajorok kifejezetten átfogó konnektoros hibrid kínálattal büszkélkednek, amelyből ezúttal a kompakt család legdivatosabb képviselőjét, az X2 xDrive 25e-t vettük górcső alá.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Komoly logisztikai háttere és számos kiszámíthatatlan eleme van a tesztautók beosztásának, emiatt gyakran csak az utolsó pillanatban szembesülünk a néha elkerülhetetlen változásokkal. Egy banális esemény, akár egy kavicsfelverődés miatt is borulhat szerkesztőségünk programja. Alkalmanként azonban ránk mosolyog a szerencse, és számunkra kedvező cserelehetőséget kapunk. Így pottyant ölünkbe egyszerre a Hyundai i10 és a Fiat 500 bicskakulcsa. Szabó Péter kollégámmal felváltva vezettük a számos paraméter alapján összevethető két minit. A nyilvánvalót talán már előre elárulhatjuk: bár egy kategóriában indulnak, és áruk is egészen hasonló, mégis egészen más célközönséget szólítanak meg.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A Renault nagy feladatra vállalkozott, nevezetesen a Toyota úttörő hibrid rendszerének képességeihez hasonló, ám műszaki megoldásait tekintve egészen újszerű benzin-elektromos hajtást kívántak megálmodni a franciák, amely hamarosan jóformán minden modelljükben megtalálható lesz. A kuplungot nélkülöző E-Tech hajtást ezúttal a Captur lemezeibe csomagolva vetettük próbatétel alá, konnektorról is tölthető verzióban.
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
A Honda Civic aktuális generációjából az első tesztautók 4 éve érkeztek meg szerkesztőségünk garázsába és azóta már számos modellváltozatban járt nálunk a Civic, amelyet annak ellenére kedvelünk, hogy nem tartozik a kategória legmodernebb tagjai közé, cserébe viszont a klasszikus és szerintünk igencsak fontos alapértékeket tekintve még mindig erős a japánok kompaktja.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Az X-Trail népszerű modell még manapság is hazánkban, amit nem titkoltan a korrekt árszabásának köszönhet a Nissan. Noha a japánok SUV-ja már elég koros, egy új dízeles hajtáslánccal frissült kínálata, amelyet ezúttal intelligens összkerékhajtással és fokozatmentes automata váltóval párosítva fogtunk vallatóra.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Senki sem mondhatja, hogy az autóipar, közte a Jeeppel elkényelmesedett. Alig négy éve érkezett meg a vadonatúj Compass, hogy még tavaly kettő konnektoros hibrid hajtáslánccal és jó pár újdonsággal erősítsen. Egészen hamar meg is jött a tesztautó, de mire leteszteltük, megint alapos ráncfelvarrást kapott a modell. Nézzük, hogy milyen a Jeep jövője, ami ebben a formájában a múltat is megtestesíti!
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
javascript:%20OpenGallery('2101teszt/juke_6m');
Szeretnél egy igazán vagány crossovert? Többféle közül is válogathatsz, de a Juke mellett letéve a voksod biztosan nem lősz mellé. Hiszen a Nissan kis crossovere méltán lehet a legdögösebb a kategóriájában, ám külleme megtéveszt. Hiszen bármennyire is szeretnénk az extravagáns forma mellé ütős motort, sajnos csak a literes, turbóssal gazdálkodhatunk. Ezúttal a kézi váltós N-Design verzió járt nálunk.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
Néhány plusz lóerőtől és némi hangsúlyozott sportosságtól még nem szomorodott el senki – gondolhatták a Renault-nál, így hát fogták a konszern 1,33-literes benzinesének legerősebb verzióját, és beemelték a negyedik generációs Mégane kombi kivitelének orrába. A Renault Mégane Grandtour TCe 160 EDC R.S. Line névre hallgató, Ferrit kék tesztjármű egy újabb érdekes képviselője a franciák széles termékpalettájának. Nem először kaptunk az importőrtől olyan, elvileg hétköznapi modellt, ami a hajtáslánc, vagy egyéb tulajdonságai miatt végeredményben a vásárlók csak egy viszonylag szűk rétegének szól. De nekik nagyon.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A kistesó tesztje után megérkeztünk a nagypályára: az európai kínálat legerősebb és leginkább terepképes Jeep Wranglerének a kulcsát vehettük át. Kilenc nap és közel 1000 megtett kilométer után olyasmi történt velünk, amire nem számítottuk: egyre ritkábban esik meg, de bizony fájó szívvel adtuk vissza az adott típus kulcsát.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Létezik autó, ami mindent tudna? Aligha, azonban manapság egyre több szép példát látunk a képességek és a tudás kompromisszummentes integrálására. S talán nem túlzok, ha az egyik legszebb és legjobban kivitelezett mintamunkaként tekintek a konnektorról is tölthető Q7-re, amely ugyan vaskos összegért vihető haza, ám cserébe kivételes csomagot kapunk az Auditól.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
Komoly logisztikai háttere és számos kiszámíthatatlan eleme van a tesztautók beosztásának, emiatt gyakran csak az utolsó pillanatban szembesülünk a néha elkerülhetetlen változásokkal. Egy banális esemény, akár egy kavicsfelverődés miatt is borulhat szerkesztőségünk programja. Alkalmanként azonban ránk mosolyog a szerencse, és számunkra kedvező cserelehetőséget kapunk. Így pottyant ölünkbe egyszerre a Hyundai i10 és a Fiat 500 bicskakulcsa. Szabó Péter kollégámmal felváltva vezettük a számos paraméter alapján összevethető két minit. A nyilvánvalót talán már előre elárulhatjuk: bár egy kategóriában indulnak, és áruk is egészen hasonló, mégis egészen más célközönséget szólítanak meg.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Hűvös szél fúj, az ínycsiklandó, fahéjas illatokkal teli karácsonyt komor, füstszagú hétköznapok váltják, amelyek a vírushelyzet okozta üresség miatt talán még nyomasztóbbnak hatnak. Magam is egykedvűen indulok utamra, ám a kapubeállón fogadó látvány már önmagában jobb kedvre derít. Puffan az ajtó, a kormányon élesedik a start gomb, hátulról pedig kendőzetlen harsona csapja szét a szmogot – végre, egy kis jóféle benzinszagú izgalom hígítja fel vérem. A Stelvio Quadrtifoglio már ezzel elvégezte küldetése egy kis részét, szebbé és barátságosabbá varázsolt egy mélabús reggelt, az autórajongó számára persze. Nem titok, az Alfa Romeo csúcs-SUV ennél jóval többre képes.
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
Amikor az importőr felajánlotta számunkra a MINI Cooper S Cabrio tesztautót, azonnal igent mondtam, annak ellenére, hogy tudtam, sok újdonságot nem tartogat az autó a stílusosan elegáns ‘Sidewalk’ felszereltséget leszámítva, hiszen már több alkalommal járt nálunk az aktuális MINI, amely 2014-es bevezetésétől kezdve eget rengetően sokat nem változott. Igen ám, de vannak olyan autók, amelyekből a tizedik verziót is lelkesen fogadjuk be és a kabrió MINI-k kétségtelenül ebbe a táborba tartoznak – főleg Cooper S kivitelben, közel 200 lóerővel.
Add a comment