- Részletek
- Írta: Biczó László
Bár a virtuális térben rendezték meg az idei SEMA360-at, a kiállítás utózengéi legalább december második feléig kitartanak. A Toyota jóvoltából ismét rápillanthatunk a GR Supra Heritage Edition modellre, amire egyben a 2021-es GR Supra Sport Top előszeleként is tekinthetünk. Cikkünk későbbi részében pedig egy egészen másik műfaj is előkerül.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
A MINI Cooper gyakorlatilag újjászületése óta változatlan formában készül – ennek pedig már húsz éve. Hiába tart újkori történetének harmadik generációjánál, a kis háromajtós alig változott az eltelt két évtizedben. A következő nemzedék megjelenése ehhez képest forradalmi változásokat hoz, de a típus természetesen hű marad önmagához – jelentette ki Bernd Köber márkafőnök.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
A Hyundai technológiai fejlődés iránti elkötelezettségét két közelmúltbeli esemény is mutatja. Először is, megszerezték a Boston Dynamics többségét – tudják, ez a cég fejlesztette a neten hamar körbeérő, rémisztően mozgó robotkutyát. Másodszor pedig, talán éppen ők lesznek az elsők, akik bevezetik az előfizetésen alapuló autós szolgáltatásokat.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
Elég nagyot tud változni a világ 50 év alatt. 1970-ben még nem ovijáratra használták a terepjárókat, hanem erdészek és építőipari szakemberek nyüstölték az akkor még célszerszámnak minősülő eszközöket. Egy teljesen más világba csöppent bele az addig ismeretlen jelvényt hordó sportautó, az akkor még furcsán csengő nevű GT-R.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
Ünnepel a Pagani Automobili. A Frecce Tricolori hatvanadik születésnapja szolgáltatja az apropót a Huayra Tricolore bemutatására. Az olasz légierő műrepülő csapatát (hivatalos nevén: a Légierő 313. számú Műrepülő Kiképzőcsoportja) 1961. március 1-én alapították meg, az évfordulós autóból pedig három darabot gyártanak, vagyis a nemzeti lobogó minden színéhez egy példány készül.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
Számos vad ötletet láttunk már megvalósulni különböző játékprogramokban. A virtuális térre szabott extrém autók legnagyobb része természetesen a digitális világban marad – de itt is akadnak kivételek. Vegyük például a Fordzilla P1-et.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
Ha akad autórajongó a családi-ismerősi körükben, akinek még nem gondoskodtak a karácsonyi ajándékáról – nos, szívesen írnánk, hogy van egy kiváló tippünk, de ez a hír sajnos nem sokat segít az ügyön. Sőt, valójában sok millió érvünk lenne az alábbi Bugatti ellen. Euróban kifejezve. Még szerencse, hogy ez a példány nem eladó.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
Teljesen elektromos versenyautóval jelentkezett a Jaguar. A 410 km/h-s végsebességű Vision Gran Turismo SV a fizikai valóságban csupán egy életnagyságú tanulmány, a virtuális világban bezzeg egy potenciális győztes: a versenyautót ugyanis direkt a Gran Turismo című játék számára fejlesztették ki.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
A Lamborghininél szeretik a kihívásokat, hiszen az olaszok versenyrészlege által felkészített és a Centro Stile formatervezői által megrajzolt SC20 egy nyitott tetejű, mégis pályahasználatra tervezett típus. Azt pedig mindannyian tudjuk, hogy a hiányzó tetőlemez általában megnehezíti a tervezők életét.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
A 2020-as év egyik legfurcsább/legeredetibb/legszörnyűbb (a megfelelő rész aláhúzandó) újdonsága az Aznom Palladium. A gyártó további képekkel rémisztgeti/nyűgözi (döntsék el Önök, melyik jelző igaz) az embereket.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
Norvégiának Kínából, sok szeretettel. A Xpeng névre hallgató távol-keleti start-up még idén megkezdi az elektromos crossover értékesítését Európában. Nem is találhattak volna alkalmasabb piacot a norvégnél, hiszen a skandináv ország közismert nagyvonalú villanyautós támogatási rendszeréről.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
A Hennessey a leggyorsabb utcai autó címére áhítozik. Az F5 Venom modellbe ezért egy alaposan megfújt V8-ast építenek: 1843 lóerőig sikerült feltornászni a karbonszálas karosszériát mozgató erőforrás teljesítményét.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
Az év végéhez közeledve időszerű áttekintenünk a mögöttünk álló esztendőt. Ezúttal a 2020-ban búcsúzó autókat vesszünk számba – mindezt igyekszünk a gyors áttekinthetőség érdekében röviden megtenni.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
Az Alfa Romeo 4C Spider egy nagyon szűk réteg igényeinek megfelelő autó. Az eladási darabszámok alapján sajnos túlságosan is szűk ez a bizonyos réteg. Több szempontból is a régi időket idézi a típus, ráadásul meglehetősen drágán is mérték. Illetve még nem indokolt a múlt idő, hiszen – bármennyire is meglepő – még mindig gyártják a sportmodellt, olyannyira, hogy egy különleges szériára is futotta.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A DS újabb zöld rendszámos modellel bővíti palettáját, igaz, az új konnektoros hajtáslánc érkezése konszernen belül nem jelent meglepetést. Főszereplőnk a DS7 Crossback és a Peugeot 508-hoz kapható 225 lóerős hajtáslánc, ami a 300 lóerős alternatíva alá sorol be.
Add a comment