Az új Ford Kuga Hybrid a kék oválos márka elektromos offenzívájának legújabb tagja. Valenciában már gyártják a hagyományos (vagyis nem konnektoros, de nem is ’csupán’ lágy) hibrid SUV-t., így hamarosan Magyarországra is megérkeznek az első példányok.

Add a comment

Úgy tűnik, a hűvös idő kedvez a rekordkísérleteknek. A Mercedes-AMG a GT 63 S 4matic+ után újabb típussal írt történelmet: nem túlzás, hogy korszakos időt futott a GT Black Series a Nordschleifén. Egyetlen rendszámos autó sem futott még nála gyorsabb kört a Zöld Pokolban.

Add a comment

A Honda ismét az amerikai piacra szánt Civicet mutatta be először. Így értelemszerűen négyajtós karosszériával ismerhetjük meg a tizenegyedik generációs kompaktot. Az ígéretek szerint már készül az ötajtós változat, és sokak örömére érkezik majd a Type R kivitel is.

Add a comment

Két év után máris hozzányúltak az Audi SQ2-höz. Az emeletes S3-asnak is tekinthető modell a szeptember elején bejelentett sima Q2-es változtatásait kapta meg – az átalakítást persze a sportos jellegnek megfelelően végezték el.

Add a comment

A Jeep felvette azt a kesztyűt, amit a Ford dobott elé a Bronco formájában. A Jeep Wrangler Rubicon 392 ugyanis V8-as motorral jelent meg, amire bő 40 éve nem volt példa a gyártónál. Az autó ráadásul mást is fel tud mutatni a nagy motoron kívül.

Add a comment

A Nissan Micra is elbúcsúzik a dízeltől. A japánok a modellfrissítéssel vezetik ki a kínálatból a másfél literes, Renault-eredetű öngyulladós motort. A döntés értelmében a Micra ezentúl kizárólag az ezer köbcentis, háromhengeres benzinmotorral kapható. Szerencsénkre turbóval, bár a pontos adatait egyelőre nem közölték.

Add a comment

A Volvo a gravitáció segítségével végzett töréstesztekkel bizonyítja, hogy számára továbbra is elsődleges a biztonság. Hogy miért kell vadonatúj autókat 30 méter magasra emelni, majd onnan szabadon ereszteni, amikor komplett laborok (például a Volvo Cars Safety Center) szolgálják az ütközésbiztonság vizsgálatát?

Add a comment

5733 köbcenti, V10, 612 lóerő, kézi váltó, középmotor, hátsókerékhajtás. Kilenc szóban elmondtunk majdnem mindent a Porsche Carrera GT-ről.

Add a comment

Elkezdődtek a Nissan Qashqai harmadik generációjának bevezetésére irányuló előkészületek, amelyet mi sem jelképez jobban, minthogy a gyártó maga küldött kémfotókat, valamint egy ízelítőt a típusról. Nagy előrelépésre számíthatunk.

Add a comment

Az Audi folytatja közepesen sportos dízel modelljeinek piacra dobását: ezúttal a frissített SQ5 TDI-n a sor. Sajnos egy apróbb visszalépésről is beszámolhatunk, de ez valójában csak látszólagos.

Add a comment

A Renault hivatalosa leleplezte a Kangoo új generációját. A jövő tavasszal érkező modell négy verzióban, kétféle hosszúságban lesz elérhető, és szokás szerint a haszongépjárműves teendők mellett személyautó kivitelben is kapható lesz majd.

Add a comment

Tizenöt sosem látott autó az elmúlt 15 évből: ez lehetne a nemrég megjelent Porsche Unseen című könyv alcíme. Állítólag ez csak az első adag, további, eddig nem látott tanulmányok ismertetése várható. A frissen felfedett prototípusokból szemeltünk ki három érdekes képviselőt. Minimalista forgatókönyvtől a teherautón át villanyos modellig terjed a paletta.

Add a comment

Online keretek között mutatták be a Ferrari SF 90 Spider kivitelét, vagyis az SF90 Stradale elhúzható tetős változatát. Az olaszok ebben a karosszériaváltozatban eddig nem gyártottak konnektoros hibridet, így egy kisebb mérföldkőről beszélhetünk.

Add a comment

Jó eséllyel a BMW is rátért az egyetlen olyan útra, amely a jövőbe vezet: a jelenlegi várakozások szerint a hagyományos autókat fokozatosan kiszorítják az elektromosok, így a bajor gyár is villanyautókat összeszerelő birodalommá alakul át. A BMW iNext koncepcióautó igazolta a fenti gondolatmenetet. A fejlett önvezető képességekkel is rendelkező SAV alá egy teljesen új padlólemezt fejlesztettek. Ez a platform számos jövőbeli elektromos BMW alapjául szolgál majd, a végeredmény pedig az iX-ben öltött testet.

Add a comment

Idén március óta készülnek elektromos Konák a Hyundai csehországi gyárban. A hagyományos verziók ráncfelvarrása után alakítottak az Electric változaton is. A megújult szabadidőautó első ránézésre a teljesen lefalazott orráról ismerhető fel. A nyílás eddig is csak jelzésértékű volt a belsőégésű motort nélkülöző kiviteleken, a módosítás után még letisztultabbnak hat a jármű eleje. A lökhárítók átalakításának köszönhetően egyébként 25 mm-rel hosszabbá vált a Kona.

Add a comment