A BMW úgy gondolja, hogy van értelme feljebb srófolni az M5 Competition 625 lóerős teljesítményét. A kisebb testvérekhez hasonlóan az M5 CS – vagyis Club Sport – kivitele is egyet jelent a még nagyobb erővel és a kisebb tömeggel.
A hivatalos közösségi médiás megjelenés alapján a BMW M5 CS-ből további 10 lóerőt sikerült előcsalogatni, így 635 LE-s csúcsteljesítményre képes az autó. A 750 Nm-es nyomatékmaximum emeléséről nem hallani. Az újdonság az M5 Competition kivitelnél mintegy 70 kg-mal bizonyul karcsúbbnak.
A fékeken sem múlik majd a jó köridő
A bő 1,9 tonna körüli saját tömeg továbbra is négykerékhajtással (minden bizonnyal a már megismert drift üzemmóddal) és nyolcfokozatú automata váltóval értendő. A közzétett videó nem leplezi a CS különleges megoldásait: bronzszínű keretet kap a hűtőrács, piros féknyergeket a karbon-kerámia fékrendszer, ezen kívül kovácsolt alumínium keréktárcsák és sárgás fényszórók kerülnek az autóra.
A szatén fekete fényezést aranyszínű díszítések egészítik ki, az elöl 275, hátul 285 mm széles abroncsokon pedig a Pirelli P Zero Corsa feliratot találjuk. A belső tér kialakítását ezúttal elhomályosítják a külső részletek. Bizonyára nem tévedünk nagyot, ha sportos üléseket és néhány, akár hímzett CS-jelvényt vízionálunk.
A sárgás fények illeszkednek a bronzos-aranyos vonulatba
Jövő év elején jelenthetik be hivatalosan az M5 CS-t, így pár hónapon belül fény derülhet az eddig nem tisztázott részletekre is. Akár még 2021-ben megkezdődhet a legsportosabb szedán értékesítése, amely az M5 Competition változatnál érezhetően drágábbnak ígérkezik.