Ha egy autót az életciklusa alatt kétszer is frissítenek, abban bizony nem igazán maradhat hiba. Márpedig éppen ez a helyzet a Mazda6-tal, amely teljes generációváltás helyett inkább egy erős ráncfelvarrással maradt friss és aktuális. Elsőként az egyik csúcsváltozatot, az immár 184 lóerős dízel kiadást vesszük górcső alá.

Add a comment

Kevés olyan autó van, amiben a klasszikus értékek és a modern megoldások úgy egyesülnek, ahogy a Lexus kupéiban. Bár az LC és az RC is rendelhető hibrid hajtással, ezúttal 477 lóerős ötliteres V8-as szívómotor dolgozik bennük. Sokaknak már ez is bőven elég, pedig nagyon nem mindegy, hogy innen miképpen folytatódik a történet. Két ugyanannyiba kerülő klasszikus japán kupé feszül most egymásnak, az ütközet csillagrobbanásában pedig régi világok pusztulnak és újak keletkeznek.

Add a comment

Kevés olyan autó van, amiben a klasszikus értékek és a modern megoldások úgy egyesülnek, ahogy a Lexus kupéiban. Bár az LC és az RC is rendelhető hibrid hajtással, ezúttal 477 lóerős ötliteres V8-as szívómotor dolgozik bennük. Sokaknak már ez is bőven elég, pedig nagyon nem mindegy, hogy innen miképpen folytatódik a történet. Két ugyanannyiba kerülő klasszikus japán kupé feszül most egymásnak, az ütközet csillagrobbanásában pedig régi világok pusztulnak és újak keletkeznek.

Add a comment

Noha a Mini sosem a praktikumról szólt, ezúttal talán mégis azt mondhatjuk, hogy a legjobban használható verziót bocsátotta rendelkezésünkre az importőr. Az 5 ajtós Coopes SD után ezúttal a Clubman Cooper S tette tiszteletét az Autó Pult szerkesztőségének garázsában, megmutatva, hogy a Mini akár maxi is tud lenni.

Add a comment

Az emelt hasmagasságú modellek elképesztő térhódítása mára több lett, mint egyszerű divat: az elmúlt időszakban gyakorlatilag teljesen átvették a hatalmat az SUV-k, aminek egyik legszemléletesebb példája az, hogy már a kevésbé hozzáértők is tudják, hogy a terepjáró és a szabadidőautó bizony közel sem ugyanaz a kategória. Mi sokszor ki is emeljük, hogy ezekbe a hobbiterepesekbe legtöbbször felesleges az összkerékhajtás, de ez nem jelenti azt, hogy azzal együtt ne lehetne ugyanúgy kiváló az adott modell – legutóbb az új Honda CR-V szerette volna bebizonyítani ezt nekünk.

Add a comment

Két kiforrott crossover, frissen ráncba szedve, részecskeszűrő nélkül, ám erős, mégis hatékony, négyhengeres benzinmotorokkal, megfizethető költségekkel – egy meglehetősen ritka, kihalás szélén lévő állatfajta, aminél kívánni sem lehet jobbat hazai léptékkel. A karácsonyi készülődésben ünnepi hangulatban ugrott egymásnak a frissített Suzuki Vitara és a frissített Mazda CX-3, hogy a szeretet ünnepén kibékülve jöhessenek rá: valójában semmi okuk egymásba kötni.

Add a comment

Két kiforrott crossover, frissen ráncba szedve, részecskeszűrő nélkül, ám erős, mégis hatékony, négyhengeres benzinmotorokkal, megfizethető költségekkel – egy meglehetősen ritka, kihalás szélén lévő állatfajta, aminél kívánni sem lehet jobbat hazai léptékkel. A karácsonyi készülődésben ünnepi hangulatban ugrott egymásnak a frissített Suzuki Vitara és a frissített Mazda CX-3, hogy a szeretet ünnepén kibékülve jöhessenek rá: valójában semmi okuk egymásba kötni.

Add a comment

A vadonatúj Volvo V60 sikere már akkor borítékolható volt, amikor idén februárban lerántották róla a leplet a svédek. És bár a Volvo aktuális modellkínálatának minden tagja igazán ütős, a drága és igencsak nagyra sikeredett – közel öt méter hosszú – V90 nagytestvér mellett talán leginkább a V60 testesíti meg a legjobban a márka alapfilozófiáját, ráadásul pofátlanul dögösre sikeredett.

Add a comment

A Honda közepes méretű szabadidőmodellje, a CR-V már 1996-os bemutatkozása óta nagy sikernek örvend és széles rajongótáborral büszkélkedhet, mégpedig nem véletlenül, a japánok ugyanis kiválóan jól ráéreztek arra, hogy milyen autóra van szüksége egy (nagyobb) családnak. A CR-V minden generációja megtartotta alapértékeit, a jó minőséget, a megbízhatóságot, az óriási utas- és csomagteret, a kezelhető külső méreteket, valamint a jó ár/érték arányt.

Add a comment

Legalább V6-os motor, hátsókerékhajtás és dögös formák – egy autórajongó számára valahol itt kezdődik a négykerekű Mekka. De az élet rendszeresen arcon legyint minket cudar valóságával, így aztán világhódító terepjárókról és sokhengeres sportautókról szőtt álmaink a valóságban takarékos, praktikus családi autókká szelídülnek. Van azonban egy alternatív valóság, ahol a céges gép vagy a családi mindenes nem egy szürke, vonalzókkal meghúzott limuzin vagy kombi, hanem egy olyan tárgy, amelyek iránt rajongói érzelmekkel is viselhetünk. Üdvözöljük a Kia Stinger alternatív valóságában!

Add a comment

Az elmúlt 15-20 évben igen nagyot változtak a különböző szegmensek az autóiparban: tulajdonképpen kijelenthetjük, hogy egy egész kategóriányi eltolódás tapasztalható, ami a méreteket illeti. A kompakt kombiknál pedig nem is találhatnánk jobb példát erre, hiszen 600 literes csomagtartó és közel 4,7 méteres hosszúság nemrég még a középkategóriára volt jellemző, most pedig – legalábbis, aki nem akar lemaradni – nem adja alább ennél. Természetesen az új Ford Focus sem, amit a dízel/automata/ötajtós 'kombó' után ezúttal izmos benzinessel, kézi váltóval, sportos ST Line felszereltséggel és kombi karosszériával tesztelhettünk le.

Add a comment

Ha egy fiktív, borzalmas világban választhatnék, hogy egy világégést követően mivel menekülök a szökőár vagy a zombivá váló honfitársak elől, nem kétséges, hogy mit választanék: a megoldás egy pickup, ami mindent tud, de kiemelkedően mégsem, azonban átgázol az akadályok javán, utazni is elviselhető és a fél otthonunk elfér a raktéren. A Toyota legyőzhetetlennek titulált, 50 éves szériával ünnepli a Hilux modellcsalád történetét.

Add a comment

A kézi váltós tesztautó után ezúttal hétfokozatú duplakuplungos automata váltóval is megérkezett hozzánk a vadonatúj Kia Ceed, hogy csúcsfelszereltséggel bizonyítsa, hogy mire képes, ha mindent belead. Hiába a kétmilliós különbség, a lényeg változatlan maradt.

Add a comment

Bolondság? Ugyan… Inkább őrület. Talán ez a kifejezés a legalkalmasabb, ha egyetlen szóval szeretném jellemezni a Toyota limitált kiadású méregzsákját. Aki a fiatalságát siratja, annak instant gyógyír a japánok utcai versenyautója, amely már az első benzincseppek elégetésével is évekkel repít vissza, kisimítja a ráncokat és az adrenalin mellett dézsányi boldogsághormont ömleszt a véráramba.

Add a comment

Amikor egy sportos négykerekű esetében páratlan hengerszámról beszélünk, elsőre valószínűleg egy izgalmas öthengeres jut eszünkbe. A Ford azonban megmutatta, hogy három hengerrel is van élet, méghozzá nem is akármilyen: a Fiesta ST háromajtós verzióban már bizonyította, hogy kategóriájának egyik, ha nem a legjobb versenyzője – nemrég pedig praktikusabb, ötajtós kivitelben is visszatért hozzánk a négykerekű.

Add a comment