- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Hercegnő vagyok, a király középső lánya. Igaz, sokat kell udvarolnod kegyeimért, de méltó jutalmad elnyered – mutatkozhatna be a DS4 őszintén. A legidősebb nővér a DS5 személyében már úton van, míg a legkisebb húg a DS3 gúnyájában már közöttünk jár egy ideje. A DS4 ezúttal a kisebb dízelmotorral, valamint közepes felszereltségi szinttel fűszerezve gurult be tesztparkunkba, hogy vele karöltve küzdhessünk meg a gonosz sárkánnyal.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Ritka, hogy egy autó képes annyira felemás eredményt produkálni, mint a Chevrolet Cruze. A GM új ötajtósa az 1,8-as benzinessel elismerést is kapott, természetesen megérdemelten, azonban a feddésből is kijárt neki, szintén nem ok nélkül. Ennek ellenére mégis fantáziát látunk benne. Hogy pontosan miért, az a következő sorokból kiderül.
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
Egyértelműen kijelenthetem: a Hyundai új büszkesége, az európai tervezőközpontban született i40 óriási port kavart, és mondanom sem kell, hogy a márka is rendkívül sokat vár a típustól, amely szinte a semmiből felbukkanva hirtelen ugrott be a népes középkategória „nagynevű” legjobbjai közé. A modell kombi változatával már mi is több ízben találkoztunk (volt, hogy csak statikusan, de már vezettük is), és a futó ismerkedések tapasztalatai alapján nem kérdés, hogy az i40 kedvező csillagjegy alatt született, s tervezői igazán erős lapokat osztottak számára.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Egyértelműen kijelenthetem: a Hyundai új büszkesége, az európai tervezőközpontban született i40 óriási port kavart, és mondanom sem kell, hogy a márka is rendkívül sokat vár a típustól, amely szinte a semmiből felbukkanva hirtelen ugrott be a népes középkategória „nagynevű” legjobbjai közé. A modell kombi változatával már mi is több ízben találkoztunk (volt, hogy csak statikusan, de már vezettük is), és a futó ismerkedések tapasztalatai alapján nem kérdés, hogy az i40 kedvező csillagjegy alatt született, s tervezői igazán erős lapokat osztottak számára.
Add a comment- Részletek
- Írta: Sütő Zsolt
Egy sportkupé megvásárlása a világ legésszerűtlenebb cselekedetei közé tartozik, hiszen tipikusan olyan szituációról beszélünk, amikor több pénzért kevesebbet kapunk. A tekintélyes külső méretekhez szűkös utastér, és viszonylag nehéz vezethetőség társul. A megcsorbult praktikum mellett nagyobb tömeggel kell számolnunk, és az amúgy is magas vételárhoz tekintélyes fenntartási és üzemeltetési költségek járulnak, miközben a racionális gondolatok semmibevételéért minden nap felelhetünk a családi kupaktanács előtt.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A Hyundai húzza magával a Kiát, ez nem vitás, és bár a Sportage teljes mértékben nem nyerte el tetszésünket, a remek kis Picanto és Venga is kellemes emlékeket hagyott maga mögött, valamint a Cee'd sem okozott csalódást. A menetpróbán jól szerepelt Riót épp ezért nagyon vártuk már, aminek ráadásul a B-szegmens mostanság amúgy is erős és népes mezőnyében kell helytállnia mind árával, mind képességeivel.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Rendszeres olvasóinknak bizonyára feltűnt, hogy mi következetesen elzárkózunk a pick-up kategória képviselőinek tesztelésétől. Ennek okát egyik korai tesztünkben már szemléltettük. Most azonban olyan felkéréssel keresett meg minket a Porsche M5, amire nem lehetett nemet mondani.
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
Néhány éve, autós pályafutásom kezdete előtt még álmomban is alig mertem olyan szépet vizionálni, mint ami néhány napja megadatott nekem: egy borongós, kellemesen hűvös őszi délutánon egy Porsche 911 Carrera 3.2 Cabriolet társaságában róttam a budai dombok útjait - mondanom sem kell, felejthetetlen élmény volt, és erről elsősorban az autó tehet, amely mellesleg személyes kedvencem a (közel) veteránkorú négykerekűek között. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A hétfői borút megtörve balatoni nyarat és tejben-vajban fürösztő Kánaánt hoztunk Önöknek. Folytatva elmélyedésünket a bajor luxusautó és -vitorlás tesztjébe, feltárjuk a köztes döntések hátrányait és a nagyszerűségről nem megfeledkezve érjük el a tökéletes választást.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Öt méter töménytelen luxus. Egy tejben-vajban fürösztő két méter széles limuzin. Státuszszimbólum. Korunk legmodernebb vívmányai, melyek tökéletesen semmissé teszik az A és B pont között – utazással – töltött perceket. Egy teleport készülék, átható illatú bőrözéssel és kerámia kapcsolókkal. Évtizedes tradíciók vegytiszta esszenciája. Tud ezzel egyáltalán valami versengeni?
Add a comment- Részletek
- Írta: Sütő Zsolt
Borongós délutánon ülök be Gerbeaud Cukrászdába, hogy egy szelet süteményt és egy pohár vizet rendeljek. Persze döntésem biztos jele annak, hogy keringőre való felhívást tettem közzé, így nem is lepődök meg azon, hogy egy francia ajkú, idősödő hölgy lép mellém. Korábban sosem találkoztunk, mégis déjá vu érzésem van. Egy-egy apró villanás a múltból, talán némi rettegéssel vegyes borzongás rémlik fel előttem, amik mind azt súgják, hogy nem kellene bíznom benne.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A megfelelő autó kiválasztása elvileg a racionalitásról és az alaposságról szólna, de ez messze nem így működik, hiszen emberek vagyunk; érzünk, tapasztalunk, ki vagyunk éhezve az újabb és újabb élményekre, ami egy észérvek alapján kiválasztott, rideg masina megvétele után sok esetben nem adatik meg. A szív útjain haladva viszont az útjelző táblák Lombardia tájaira, az immár 101. évét taposó Alfa Romeo szülőföldjére kalauzolnak minket.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Az előző részben bebizonyosodott, hogy az Alhambra kategóriájának egyik legjobb képviselője, ráadásul négytagú motorválasztékának mindegyike nagyon jól teljesít. Most az opciós tételek mentén haladva betekintést nyerünk a beltérbe, ahol már nem csak szikrázó napsütéssel csomagolt szavak várják majd a fejlesztőket.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Egy teljes busznyi ember életét tehettük volna könnyebbé, most azonban önzők voltunk: a tesztre kapott Seat Alhambrákat alávetettük szigorú tesztelési procedúránknak, hogy végül eldönthessük, hogy a spanyol márka és a Volkswagen nagy egyterűjéből melyik a legjobb vétel. Benzines vs. dízel, gyorsulás és rugalmasság, felszereltségek – lesz itt minden, és ezúttal is igyekszünk felnyitni sokak szemét.
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
A hazánkban tavaly nyáron bemutatott második generációs Opel Meriva már nem számít eget rengető újdonságnak, hiszen korábban már két ízben is volt alkalmunk részletesen beszámolni Önöknek a típusról. Ám eddig kizárólag a jó ár/érték arányú 1,4 literes turbómotorral, két teljesítményváltozatban tette szerkesztőségünknél tiszteletét az autó, s gázolajos Merivához még nem volt szerencsénk, pedig tudjuk, hogy manapság már a kiskategóriás egyterűek szegmensében is egyre fontosabb szerephez jutnak a dízelmotorok. A Meriva esetében vajon megéri az öngyulladós?
Add a comment