- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A régi elnevezés és a régi külső a múlté, sok minden más azonban megmaradt a régiben az Esztergomban készülő új Suzuki modellnél. Az új S-Cross az eddigi alapokra épülve nyújt frissebb látványt, a későbbiekben pedig hibrid hajtással is elérhető lesz, de már készül az első elektromos Suzuki is.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A crossoverek térnyerése tagadhatatlan, emiatt a gyártók egymásra licitálva próbálják meglovagolni a divat legnagyobb hullámait – a kisautók szegmensében is hódít az őrület, amire hamarosan a Suzuki is építeni kíván. A japánok a következő generációs Swiftből már emelt magasságú divatmodellt is gyártanak majd.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Ugyan a Niro nem egy kimondottan idős típus (jó 5 éve van a piacon), a Kia jó érzékkel ráérzett, hogy ideje a generációváltásnak – végtére is a modell egy különösen erős szegmensben szerepel, így fontos a frissesség. Nos, erre most nem lehet panaszunk, ugyanis a típus igencsak nagy váltással újult meg. Lássuk, mit tud!
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Az 50. évforduló alkalmából visszatér a BMW Motorsport klasszikus emblémája a BMW M modelleket és az M Sport felszereltségi csomaggal kiegészített BMW modelleket megrendelő ügyfelek részére. Az ünnepi évet tehát karakteres márkalogókkal kezdi meg a bajor autógyártó sportrészlege.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
2017 decemberi bemutatása óta az Alpine A110 egészen szép hírnévre tett szert, bizonyítva, hogy képességei túlmutatnak a papírformán. A mai napon a márka egy kicsit felrázta a sportautóját, amely háromféle változatban, akár 300 lóerős teljesítménnyel és új központi rendszerrel áll rajthoz.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Noha az amerikaiak sosem tudják meg, mennyire tökös gép lett a GR Yaris, a Toyota az Egyesült Államokat sem akarja megfosztani a sportos kompakt modell okozta örömöktől: a japánok még korábban ígéretet tettek, hogy a tengerentúlon is lesz izgalmas, csapott hátú GR modell. Ezúttal egy gyári sajtófotón fedezhetjük fel a jövevényt, ami a sokak által várt GR Corolla lehet.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Ahogy az várható volt, az amerikai nagytesók megújulását követve érkezett meg a Ford Ranger új generációja. A jelenlegi, kimagasló népszerűségnek örvendő generáció jó egy évtizede van már velünk, így legfőbb ideje volt a váltásnak, ami meglehetősen élesre sikeredett.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A Porsche a legtöbb autógyártóhoz hasonlóan hatalmas átalakulás előtt áll, de ők a szokásosnál is kevesebbet lacafacáznak ezzel. Már bejelentették, hogy a különösen népszerű Macan új generációja teljesen elektromosan indul majd hódító útjára, és egy ideje már egészen komoly sejtésünk lehet arról, hogy a 718-as sorozat is erre az útra lép. Emellett pedig mennyiségi bővülésre is számíthatunk, legalábbis a vállalat márkakereskedési gyűléséről ez a pletyka szivárgott ki.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A Ferrari az egyik legjobb döntését hozta meg azzal, hogy a Monza SP1 és SP2 modellekkel útjára indította az Icona sorozatot, amelynek lényege, hogy a márka múltjának legendás modelljeire utal vissza egy-egy teljesen egyedi, nagyon kis szériában készülő, de megvásárolható modellel. A sorozat második – illetve harmadik, bár az SP1 és az SP2 alapjaiban ugyanaz az autó – tagja a Daytona SP3 lett, amely az 1967-es Daytona 24 órás versenyen elért elképesztő hármas győzelemről emlékezik meg, méghozzá egy most érkezett friss videóban nem is akármilyen társaságban.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
A Polestar 1 gyártása hamarosan megszűnik, így az elektromos márka kínálata egyetlen tagúvá zsugorodik: a Polestar 2-re. Szerencsére ez csak átmeneti állapot lesz, hiszen még jövőre megjelenik a Polestar 3 (mint a következő generációs Volvo XC90 sportosabb változata), illetve 2023-ban jön a kupé-SUV Polestar 4. A legérdekesebb típusnak azonban a 2024-ban érkező Polestar 5, vagyis a Precept koncepció szériaváltozata ígérkezik.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Az elektromos autózás és a környezetvédelemért folytatott, az autózást talán kicsit esztelenül megnyirbáló harc szép lassan elveszi tőlünk az összes olyan különlegességet, amiért kissrácként vagy manapság autórajongóként nagyot dobbant a szívünk. Ezúttal a Dodge Charger és Challenger SRT Hellcat hamarosan bekövetkező búcsúját vetítjük előre, de talán mégsem lesz ez a búcsú olyan könnyáztatta.
Add a comment- Részletek
- Írta: Kenéz Tibor
A korábbi két skicc után ezúttal már a „hús-vér” Karoqot mutatta meg nekünk a Škoda, méghozzá egy sejtelmes videón. A modell frissített változata egy hét múlva mutatkozik be, noha úgy tűnik, hogy addigra már nem sok kérdés marad vele kapcsolatban – persze az ilyen félidős ráncfelvarrások egyébként is ritkán hoznak meglepő fordulatokat.
Add a comment- Részletek
- Írta: Kenéz Tibor
Már korábban beszámoltunk róla, hogy a kémfotók alapján bizony hamarosan érkezik a vadonatúj Kia Niro, amely a korábbi Habaniro formáit kapja majd meg. A koreai márka pedig nem is várt túl sokáig: itt vannak az első ízelítők, amelyek amellett, hogy teljes mértékben megerősítik a korábbi információkat, még az utastérbe is betekintést engednek. Mindemellett pedig az is kiderült, hogy alig három napot kell már csak várnunk az újdonságra.
Add a comment- Részletek
- Írta: Kenéz Tibor
A Ferrari az egyik legjobb döntését hozta meg azzal, hogy a Monza SP1 és SP2 modellekkel útjára indította az Icona sorozatot, amelynek lényege, hogy a márka múltjának legendás modelljeire utal vissza egy-egy teljesen egyedi, nagyon kis szériában készülő, de megvásárolható modellel. A sorozat második – illetve harmadik, bár az SP1 és az SP2 alapjaiban ugyanaz az autó – tagja a Daytona SP3 lett, amely az 1967-es Daytona 24 órás versenyen elért elképesztő hármas győzelemről emlékezik meg.
Add a comment- Részletek
- Írta: Kenéz Tibor
A Genesis sajnos még mindig nem tört be Európába, ráadásul hazánk nincs is azok között az országok között, ahová egyhamar beteszi majd a lábát a Hyundai prémium márkája. Ugyanakkor jól látszik, hogy a gyáriak nagyon készülnek az európai vásárlók meghódítására, amelyet az olyan modellek is jól példáznak, mint a GV80, a GV70 vagy éppen a tisztán elektromos GV60. Most pedig bemutatták a második kizárólag elektromosan hajtott modelljüket is, amely ezúttal nem egy dedikált modell, hanem mondhatni éppen az ellenkezője – a villanyos GV70 ugyanis külcsín tekintetében nem igazán hívja fel villanyos mivoltára a figyelmet.
Add a comment