Mint arról már korábban beszámoltunk, a Renault július 3-4-én birtokba vette a Hungaroringet, hogy a World Series by Renault elnevezésű, immár rendhagyó rendezvényen négy különböző kategóriában szabadulhassanak el a lóerők; a Renault hazai munkatársai pedig úgy gondolták, hogy a WSR előkészületeinek hangulata remek hátteret biztosít ahhoz, hogy bemutassák nyári újdonságaikat a sajtó számára. Nem tévedtek... Add a comment

Végre eljött a pillanat: elvesztettük CR-Z-szüzességünket. Már attól fogva nagyon vártam a hazai menetpróbát, hogy a Genfi Autószalonon részletesen megvizsgáltam az autót, véleményem szerint ugyanis az egyik legüdébb színfolt az idei újdonságok között a japánok „sporthibridje”. És hogy mitől sporthibrid? Hát attól, hogy Add a comment

A Dusterről szóló első információmorzsákig fel sem tűnt, hogy mekkora rés tátong az autópiacon: az idő múlásával eltűntek, vagy éppenséggel felfejlődtek az olcsóbb, terepes járművek, így néhány kényszermegoldástól eltekintve a Dacia legújabb modellje gyakorlatilag konkurens nélkül arathat a piacon. 3-4 millióért ugyanis senki sem kínál megfelelően motorizált, tágas és sokoldalú, összkerékhajtású terepjárót. Add a comment

A Porsche nem tud hibázni. A 90-es évektől kezdve bármibe vágja fejszéjét, abból siker lesz. Erre remek példa a Cayenne is, melynek második generációja még inkább szakított a hagyományokkal. Bár a pajzsos embléma díszeleg orrán, de még kevésbé akar sportautónak látszani. És persze nem is az; ezt jól tudja mindenki. Ettől viszont még kategóriája egyik legjobb darabja, ha pedig ezen kijelentéshez hozzáadunk jó pár ezer, gyerekkorában Porschét tologató potenciális vásárlót, már borítékolva is van a sikertörténet folytatása. Add a comment

Az életben vannak rossz és jó napok. Utóbbihoz az orvosok szerint a 150-es pulzus, vagy a túláradó izgalom nem tartozik hozzá. Nekem mindebben részem volt, mégis életem egyik legjobb napján vagyok túl. Ugyanis az összes Porschét vezettem. Add a comment

A Nissan a márciusi Genfi Autószalonon rántotta le a leplet a Qashqai ráncfelvarrott változatáról, sőt, már egy jó ideje a kereskedésekben is meg lehet tekinteni/vásárolni az autót, a hivatalos hazai bemutatóra azonban egészen mostanig várnunk kellett. Add a comment

A Volvo célja a Genfben bemutatott, és nemsokára hazánkban is forgalomba kerülő 2. generációs S60-nal nem más, minthogy az autó modellpalettájuknak legkelendőbb darabja legyen, megismételve ezzel elődjének sikerét, melyből az elmúlt tíz év során világszerte hozzávetőlegesen egymillió példány talált gazdára. Peter Horbury, a Volvo Add a comment

A Citroën Hungária a tegnapi nap folyamán rögtön három apropóból hívta össze a sajtó apraját-nagyját, melyek közül a hazai piac számára a legnagyobb durranást egyértelműen a minden ízében teljesen új, nálunk hivatalosan március 1-jén induló C3-as menetpróbája jelentette, melyet az Autó Pult tüzetesen megvizsgált; mi több, rögtön két változatban is volt szerencsénk Add a comment

A Kia jó pár évnyi stagnálás után a Cee'd modellcsaláddal, és a hozzájuk adott hét év garanciával, fénysebességgel robbant be a köztudatba. A koreai márka most újabb óriási lépésre szánta el magát: minden modelljére kiterjeszti a hét éves felelősségvállalást. Ezzel pedig akkora előnyre tesz szert ezen a területen, amit a legtöbb gyártó a közeljövőben biztosan nem fog behozni. Hab a tortán, hogy a jeles alkalomból egy újabb, kellemesnek ígérkező modell kerül a kínálatba, a Venga.

A kis egyterűnek a szívek meghódításában könnyű dolga van, ugyanis rögtön egy olyan pozitív tulajdonsággal rendelkezik, amely első látásra feltűnik: Add a comment

Kipróbáltuk a Renault legfrissebb - és hazánkban talán legfontosabb - modelljét, az alsó középkategória szedánjai közé belépést kínáló, nehezen kiejthető nevű Fluence-t (flüansz). A francia gyártó szándéka szerint a típus az átlagos családok minden igényét hivatott kielégíteni, emellett pedig néhány felsőbb kategóriás Add a comment