- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Tisztességes. Leginkább ezzel jellemezhető az immár három éve bemutatott Hyundai i40 teljesítménye. A középkategóriás szedán kiegyensúlyozottságot nyújt minden tekintetben, amelyet a most érkezett frissítés új hajtáslánccal hivatott fokozni. Megvizsgáltuk, hogy mire képes a 141 lóerős dízelmotor és a duplakuplungos automata párosa.
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
A legracionálisabb hajtáslánccal érkezett szerkesztőségünkhöz a nemrégiben ráncfelvarráson átesett BMW 3-as sorozat első példánya: az új 18d motor és a továbbra is elsőrangú nyolcfokozatú automataváltó dolgozott a lemezek alatt. A kedvelt, azonban sokak számára felesleges összkerékhajtás ezúttal hiányzott a szedánból, melyet a Sport Line csomagon felül elegáns gyöngyház fehér fényezés és szépséges 18 colos kerékszett tett még hívogatóbbá.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Hat kompakt crossover, hat tökéletes, divatos családi autó ígéretével áll ki egymás mellé. Találunk köztük vadonatúj modelleket, mint például a Hyundai Tucson vagy a Renault Kadjar, de akarnak beérett típusok - Nissan Qashqai és Mitsubishi ASX -, valamint frissítettek is bőven, a Honda CR-V illetve a Mazda CX-5 képében. De vajon melyikük érdemli meg az egyik legfontosabb kategória képzeletbeli koronáját? Olvassanak tovább, mert nagy összehasonlító tesztünkből ez is kiderül!
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Megérkeztünk nagy összehasonlító tesztünk utolsó fordulójához. A hat középkategóriás crossover ezúttal csúcsverziókban csap össze egymással, bizonyítva, hogy vannak olyan ügyesek, hogy megérjenek 8-12 millió forintot. De melyik közülük a legjobb? Nem habozunk elárulni. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Megérkeztünk nagy összehasonlító tesztünk utolsó fordulójához. A hat középkategóriás crossover ezúttal csúcsverziókban csap össze egymással, bizonyítva, hogy vannak olyan ügyesek, hogy megérjenek 8-12 millió forintot. De melyik közülük a legjobb? Nem habozunk elárulni. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Megérkeztünk nagy összehasonlító tesztünk utolsó fordulójához. A hat középkategóriás crossover ezúttal csúcsverziókban csap össze egymással, bizonyítva, hogy vannak olyan ügyesek, hogy megérjenek 8-12 millió forintot. De melyik közülük a legjobb? Nem habozunk elárulni.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Megérkeztünk nagy összehasonlító tesztünk utolsó fordulójához. A hat középkategóriás crossover ezúttal csúcsverziókban csap össze egymással, bizonyítva, hogy vannak olyan ügyesek, hogy megérjenek 8-12 millió forintot. De melyik közülük a legjobb? Nem habozunk elárulni.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Körülbelül fél évvel ezelőtt egy négy vadonatúj modellt is bemutató kisautó összehasonlító tesztet olvashattak hasábjainkon, ám azóta újabb kihívók szálltak be a versenybe. Ilyenek például az új generációs Honda Jazz és a frissített Peugeot 208, melyek a szegmens két ellentétes végpontja felé húznak – már ami méreteiket és stílusukat illeti. Legújabb összevetésünkben erről a két autóról olvashatnak, melyek benzines hajtásláncokkal érkeztek meg garázsunkba. Add a comment
- Részletek
- Írta: Kenéz Tibor
Immár a harmadik friss Ford Mondeót köszönthetjük szerkesztőségünk garázsában, melyek közül ráadásul az egyik pont az én kezeim között töltött el egy felemás hetet. A két csúcsmodell után azonban ezúttal egy jóval népszerűbb hajtáslánccal köszönt be hozzánk a kék oválosok középkategóriása, hiszen a 2-literes dízel 180 paripát megmozgató változatát sikerült megkaparintanunk, hogy egy újabb szemszögből vizsgálhassuk meg mire képes az autó. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Annak ellenére, hogy összehasonlításunk első ránézésre érthetetlen ötletnek tűnhet részünkről, a Nissan X-Trail és az új Renault Espace közelebb állnak egymáshoz, mint gondolnák – és nem csak azért, mert belépő 1,6 literes 130 lóerős dízelmotorjaik az utolsó csavarig megegyeznek. Hogy miért? Olvassanak tovább és kiderül! Add a comment
- Részletek
- Írta: Kenéz Tibor
A prémiumkategóriában egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a gyártók az SUV-kra, ami nem is csoda: szinte minden árkategóriában előkelő helyet foglalnak el a piacon. A Land Rovernél így joggal érezhetik úgy, hogy végre eljött az idejük, amit meg is szeretnének ragadni. Ennek érdekében pedig tavaly ősszel bemutatták a Discovery Sportot, mely a Freelander utódjaként a közepes SUV-k szegmensében kíván brillírozni, nekünk pedig alkalmunk nyílt tüzetesebben is megvizsgálni, hogy mire képes az autó.
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
A szerkesztőségünknél járt francia divatmobil, a Citroën DS4 új dízelmotorral szerelt változata kissé identitászavaros darab, ugyanis alapvetően félig van, de félig nincs. Hogy miért? Mert a Citroën nemrégiben bejelentette, hogy divatmárkája, a DS különválik az anyacégtől, így a jövőben immár a Citroën márkajelzést elhagyva, pusztán DS névvel kerülnek piacra az avantgárd portékák.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Az előző részben ott hagytuk abba, ahol a legizgalmasabb kezdett lenni a történet. A középkategóriás csúcsmodellek csatájának első fejezete – a belső tér – lezajlott, és a győztes Volkswagen Passat mellett még a Peugeot 508 jött ki feltartott fejjel. A Mondeo azonban a Ford hagyományosan jó futóműveinek és kormányzásainak köszönhetően most fordíthat, és akkor még az árakról nem is beszéltünk. Most mindez, sőt, sokkal több érdekesség történik: következzen a mindent eldöntő második rész.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Bejött a kinevezés, és vele a nagyobb cégautó-keret? Vagy családunknak és magunknak szeretnék a legjobbat megadni, de irreálisnak tartjuk a prémium felárat? Az automataváltó ezen a szinten alap, és nem árt legalább 200 dízel lóerő sem. De mit válasszunk? A Ford Mondeo, a Peugeot 508 és a Volkswagen Passat triója a középkategória krémjeként összecsap, hogy megadja nekünk a választ.
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
A Hyundai tavaly karácsony előtt valamivel, igencsak nagy felhajtás kíséretében jelentette be egyik legsikeresebb európai modelljének, a kompakt i30 sorozatnak a ráncfelvarrását. Míg más gyártók sokszor egy-egy frissítésnek is óriási feneket kerítenek, a koreaiak a szintén akkor frissített középkategóriás i40-nel és az újdonságnak számító i20 Coupéval együtt leplezték le a kompaktot.
Add a comment