- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Kényelmes kombit szeretne, amiben elfér az egész család? Bivalyerős motort, ami nem fogyaszt semmit? Prémium kialakítást és fejlett extrákat? Összkerékhajtást és automataváltót? Sportcsomagot? Erre is van megoldás szép számmal, igaz, a jót nem adják olcsón. Ezt bizonyítja tesztalanyunk, a BMW frissített 3-as sorozatának képviselője. De érdemes árnyalni a képet. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Nem csak ennyi lóerőt, de ekkora élményt sem kapunk 20 millió alatt. Azt gondolnánk, hogy a 421 lóerős V8, valamint az 50 éves legenda önmagában elég mindehhez, de a Mustang sok tekintetben többet tud nyújtani, mint amennyit gondolnánk. Más pontokon pedig csalódást kelt – de ezek egészen addig nem számítanak, amíg a V8-as mennydörgésbe belefeledkezve örökké válnak vele töltött pillanataink. Add a comment
- Részletek
- Írta: Kenéz Tibor
A Range Rover név az idők során egybeforrt a luxussal, az eleganciával és a kiváló terepjárási képességekkel. Az angolok 2005-ben mindezt némi dinamizmussal fűszerezték a Sport verzió piacra dobásával, ám ekkor még nem ért véget a modellcsalád története, hiszen 2011-ben megérkezett a nagytesóknál jóval kisebb és sportosabb, akár háromajtós verzióban is elérhető Evoque, mely amellett, hogy minden hagyományos értéket megőrzött, új kaput nyitott meg a márka történetében. Ennek azonban már 5 éve, így ideje volt egy, a 2013-asnál jóval átfogóbb frissítésre, aminek eredményét nemrég saját bőrünkön is megtapasztalhattuk. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Kétliternyi hengerűrtartalom, hat henger két turbó által lélegeztetve, 225 lóerőt és 341 Nm-t csatasorba állítva, egy kompakt modellben. Ugye jól hangzik? Kétségtelenül, azonban teljesen más a helyzet, ha mindez nem egy, hanem két kompaktra oszlik el. Hogy mennyire? Összehasonlítónkból kiderül! Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Ha egy autómodellből értékesítettek már több mint egymilliót, arra bátran mondhatjuk, hogy népszerű. Ha pedig népszerű, akkor a Kia Cee’d rögtön eszünkbe juthat. A visszaható spirál nem véletlen: az első generáció hozta magával a márka megújítását, magasra katapultálva a koreaiakat. Időközben megérkezett a második generáció modellfrissítése is – mi pedig első ízben a kombi csúcsverziót teszteltük. Lássuk, mire képes egy listaáron közel 9 milliós Cee’d!
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Érzéketlennek lenni nem bűn, de tény, hogy nehezebben talál magának párt így az ember – az autózás világában azonban az esetek túlnyomó részében pont az ellenkezője igaz. A közlekedni vágyók leginkább élhető, kényelmes autót választanának, amely magabiztosan végzi feladatát. A Škoda Superb pedig pont ilyen volna, de szerencsére a formatervezők kezeit nem kötötték meg teljesen.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Kétliternyi hengerűrtartalom, hat henger két turbó által lélegeztetve, 225 lóerőt és 341 Nm-t csatasorba állítva, egy kompakt modellben. Ugye jól hangzik? Kétségtelenül, azonban teljesen más a helyzet, ha mindez nem egy, hanem két kompaktra oszlik el. Hogy mennyire? Összehasonlítónkból kiderül! Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Feltaláltuk az időutazást. Miközben mi a téli zimankóban didergünk, hasznosítani próbálva a Nap fakó sugarait, kollégánk fél évvel korábban, egy tavaszi nap langy melegében kabriózik. Ehhez a kulisszákat a Balaton, a legfontosabb hozzávalót pedig a BMW 2-es kabrió biztosítja. Porszemként a szerkezetbe egy finoman duruzsoló sorhatos helyett négyhengeres dízelmotor kerül.
Add a comment- Részletek
- Írta: Osztronkovics Balázs
Legfrissebb 3-as BMW tesztautónk meglehetősen könnyen írási válságba vezetheti az objektív gondolkodású autós szakújságírót. Mielőtt nekikezdtem volna a beszámolónak, jómagam is órákon át morfondíroztam, hogy vajon mit is írjak erről a remek négykerekűről. Add a comment
- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Telnek-múlnak az évek, változnak az idők. Nem könnyű az erős piaci szereplés, de most a Suzuki hazánkban újra stabil népszerűségnek örvend, miközben márkán belül az erőviszonyok jelentősen átalakultak a Vitara érkezésével. Történt ugyanis, hogy az új, küllemét tekintve az elődhöz nagyon hasonló Swift már nem olyan kelendő, mint annak idején, a divatos SUV kategóriában viszont tarolhatnak, és tarolnak is a japánok.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Mikor a legveszélyesebb egy ragadozó? Amikor zsákmánya számára láthatatlan marad. Úgy tűnik, jól ismerték a természet törvényeit a Jaguar tervezői, amikor megalkották az XF új generációját. Az alapjaiban megújult felső-középkategóriás szedán ugyanis kívül-belül visszafogottabb lett, és ezzel együtt teljesen új rétegeket is megszólít. Add a comment
- Részletek
- Írta: Osztronkovics Balázs
Bemutatkozott az Astra új generációja, vele pedig új fejezet nyílik az Opel történelmében. A sokat fejlődött ötajtós ezúttal a kínálat egyetlen jó automataváltós hajtásláncával érkezett szerkesztőségünkhöz, bizonyítva, hogy régies megoldással is lehet nagyot dobni. Add a comment
- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A pickup szegmens egyik legrégebbi és legismertebb tagja a Mitsubishi L200, amely mindinkább finomabb formákkal próbál sikereket elérni ebben a munkára termett kategóriában. A 2016-os modellévű verzió is ebben a szellemiségben készült, ráadásul a legmagasabb felszereltséggel és combos, automataváltós hajtáslánccal vendégeskedett szerkesztőségünk garázsában. Add a comment
- Részletek
- Írta: Osztronkovics Balázs
Immár 4 éve, hogy a Citroën DS luxusmárkájának zászlóshajója, a DS5 velünk van, de azóta sem tudunk betelni az egyedi stílusú francia modell futurisztikus formáival, az autó egyszerűen megunhatatlan. Korábbi tapasztalataink alapján tudjuk jól, hogy a DS5 számos sebből vérzik – praktikumban például meglehetősen világtalanok voltak a tervezőmérnökök, az egyszerű csatolt lengőkaros hátsó futómű pedig nem méltó az árhoz és a kategóriához –, így akár az objektív összehasonlítások veszteseként is aposztrofálhatnánk a típust, azonban ez a négykerekű nem a racionálisan gondolkodó vásárlókhoz szól.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Az előd alapjaitól teljesen elbúcsúzva újult meg az X1. A BMW crossoverek világába beszállót jelentő modell a 2-es Active Tourer alapjait hasznosítva alaphelyzetben elöl hajt, elődjénél kisebb lett, mégis minden tekintetben javulást ígér. Vajon beváltja a hozzá fűzött reményeket? Add a comment