Azok a fránya formatervezési minták… Gyakorlatilag a legtöbb márka vezetésében elhangozhatott már ez a mondat, hiszen számtalan új modellt láthatunk először ezeken a hatóságok felé kötelezően benyújtandó képeken. Ezúttal a BMW esett áldozatul, és bár túl nagy meglepetés azért nem ért minket, először láthatjuk teljesen fedetlenül, jó minőségben az első kombi M3-ast.

Add a comment

A Bentley Mulliner részlege csodákra képes, és ezt már többször is bizonyította – például a teljesen egyedi Bacalar képében. A Bentayga hatalmas méreteivel és emelt hasmagasságával talán nem mindenkinek a szíve csücske, de amikor a Mulliner veszi kezelésbe, akkor mindig kíváncsian várjuk, hogy ezúttal mivel nyűgöz majd le minket az angol gyártó. Ezúttal a Bentayga Speed Space Edition mutatja meg, mire is képesek a gyáriak szakemberei.

Add a comment

A Maserati egyik legnépszerűbb modellje volt a közelmúltban a Granturismo, így sokan várják már az autó utódját. A jó hír az, hogy hamarosan megérkezhet, és bár érkezik az elektromos verzió is, nagy örömünkre egyelőre még benzines verzióban is elérhető lesz az autó. Az olaszok pedig most mutattak néhány alig álcázott fotót a modell elektromos, Folgore utónévvel érkező verziójáról – amely az alapformák tekintetében nem tér majd a többi kiviteltől.

Add a comment

Úgy tűnik, hogy a Mercedes-Benz sikertelensége nem riasztotta el az Audit attól, hogy komolyan elgondolkodjanak egy pickup piacra dobásán. Erről pedig nem más, mint maga a márka vezérigazgatója, Markus Duesmann beszélt nemrég, azt is megemlítve, hogy hamarosan egy koncepció képében mutathatják meg, hogy mire is gondolnak.

Add a comment

Az autózás szerelmesei számára általában a legszélsőségesebb járművek jelentik a legnagyobb boldogságot, legyen szó akár egy vad sportautóról, akár egy kőkemény terepjáróról – vagy éppen a kettő keverékéről. Ilyen a Prodrive Hunter, amely szinte egy az egyben a Sebastian Loeb vezetésével a Dakar Rally második helyén végzett Bahrain Raid Xtreme tereprally versenyautóra épül.

Add a comment

Az Audi történelmének szerves részét képezik a kombi, avagy a négykarikások szótárában Avantként szereplő modellek. Ez olyannyira igaz, hogy a legvadabb A6-os, azaz az RS6-os kizárólag puttonyosként elérhető már generációk óta – leszámítva egy-egy kisebb szériát a szedánból –, most pedig megérkezett az új, elektromos korszak első Avant modellje is. Bemutatkozik az A6 e-tron Avant.

Add a comment

Az üzemanyagok árai egészen kaotikusan alakulnak az elmúlt időszakban: történelmi áremeléseknek és rendkívüli jövedékiadó-csökkentéseknek lehettünk szemtanúi. Holnaptól pedig – nagy örömünkre – történelmi árcsökkenés következik, ugyanis a 95-ös benzin nagykereskedelmi átlagára literenként bruttó 40, a gázolajé pedig 70 forinttal kerül majd kevesebbe.

Add a comment

Az Aston Martin manapság nem fukarkodik a bivalyerős csúcsváltozatok bemutatásával. Nemrég a DBX707-tel sokkolták a nagyközönséget, most pedig az autózás szerelmesei számára még kedvesebb modellel rukkoltak elő. Bemutatkozott ugyanis a V12 Vantage, amely nem csak hatalmas teljesítményével, hanem imádnivaló, 5,2 literes, duplaturbós V12-esével is hódít – a megjelenéséről már nem is beszélve.

Add a comment

A BMW már számtalan képet megosztott velünk a vadonatúj 7-esről – pontosabban annak elektromos verziójáról, az i7-ről –, ám az erősen álcázott példányok túl sokat nem lepleztek le az autóról. Ellenben a most megosztott képek és videó annál többet, ráadásul az is kiderült, hogy áprilisban le is rántják a leplet az autóról.

Add a comment

A Mercedes-AMG GT 4 ajtós Coupé 43-as és 53-as jelzésű változatát még tavaly júniusban leplezték le, majd szeptemberben megérkezett az egészen elképesztő 843 lóerős hibrid kivitel is, most pedig végre megmutatta nekünk a „normál” V8-as kiviteleket is a csillagos márka. Ahogyan arra számítani lehetett, ugyanazokat a módosításokat kapták meg a 63 és a 63 S verzió is, mint a többi változat, és a teljesítményük sem változott.

Add a comment

A Lexus LC már az ötödik évét tapossa, az alapját adó LF-LC tanulmány – amelynek szinte egy az egyben megkapta a formáit – januárban múlt el 10 éves. Mindezek ellenére a japánok exkluzív modellje mind a mai napig egészen lenyűgöző képet fest, és bár sokszor tapasztalhattuk már, hogy a megosztó, amolyan „jövőautós” formák gyorsan öregednek, az LC esetében – legalábbis szerintünk – szó sincs erről. A Lexus pedig egy limitált szériával tette még kívánatosabbá a modellt.

Add a comment

Azt már eddig is tudtuk, hogy a nagy autógyártók igyekeznek külön is kiszolgálni a kínai piac igényeit, így számtalan olyan modellel találkozhatunk, melyek csak a távol-keleti ország számára készülnek – kiváltképp a Volkswagen konszern kínálatában, de nem kizárólag náluk. Ezúttal az Audi Kínának szánt újdonsága szivárgott ki a hatóságoknak köszönhetően, és bár sokszor előfordult már, hogy már-már irigységgel néztük a kínaiak számára elérhető, de Európába soha el nem jutó modelleket – azt hiszem, a Q6 esetében keveseknek fog ez eszébe jutni.

Add a comment

A Mercedes-Benz padlóig nyomja a gázt az elektromos autózás terén: az EQA, az EQB, az EQC és az EQV még inkább csak átmenetnek tekinthető, ám az EQS és az EQE már a villanyos korszak gyermekei, és hamarosan még tovább bővül a kínálat, méghozzá a kötelezőnek mondható SUV modellekkel. Ezúttal az EQS SUV – igen, mindössze az a SUV utótag tesz majd különbséget a normál és az emelt hasmagasságú zászlóshajók között – utasteréről osztottak meg velünk fotókat és információkat a gyáriak, és egy jó adag külső képet is kaptunk az álcázott prototípusokról.

Add a comment

A Fiat mintha szánt szándékkal döntögetne rekordokat a modellciklusok hossza kapcsán – persze vannak modellek, amelyekhez sosem érhet fel, mint a Lada Niva vagy éppen a korábbi Land Rover Defender. A legutóbbi Punto 13 évet húzott ki, és úgy néz ki, hogy a Panda sem szeretne lemaradni. A 2011 óta készülő Panda pedig felülmúlná a testvér teljesítményét is, ugyanis az olaszok nemrég elárulták, hogy a hazánkban is kapható modell legalább 2026-ig nem kap új generációt.

Add a comment

Az elektromos autók térnyerésével a sportautókat forgalmazó márkák sem ültek a babérjaikon, egyre többen kínálnak már elektromos örömöket. Aki azonban arra számít, hogy az egyébként már létező villanyos 500-as alapjaira élménygépet épít az Abarth, annak várnia kell. Eheelyett egyelőre meg kell elégednünk azzal, hogy az 595 és a 695 frissítésével életben tartja a márka az aktuális sportolóit.

Add a comment