A BMW már számtalan képet megosztott velünk a vadonatúj 7-esről – pontosabban annak elektromos verziójáról, az i7-ről –, ám az erősen álcázott példányok túl sokat nem lepleztek le az autóról. Ellenben a most megosztott képek és videó annál többet, ráadásul az is kiderült, hogy áprilisban le is rántják a leplet az autóról.

Ahogyan azt már tudtuk, a BMW kettős fényszórómegoldást alkalmazott, és a megosztott, pontosan szemből készült képen – pontosabban az utólag kissé kivilágosított fotón – ez nagyon jól látszik. A hatalmas, de azért az eddig látottaknál nem ijesztőbb méretű vesék világító karimát és egyedi rácsozást kapnak. A sötét képen ugyan ügyesen rejtették el a gyáriak a főfényszórót, ám az kérdés, hogy világosban mennyire fogja megtörni az autó orrának egységét ez az új megoldás. Ebből a szögből ugyan nem igazán látszik, de profilból „cápásították” is kicsit a 7-es elejét.

Egészen egyedi megoldásokat kap - galéria

A videót 3 per 5 másodperchez tekerve megnézhetik a BMW kisfilmjét is, ami sokat ad pluszban a képekhez – és a megosztott információk is elhangzanak angolul: látszik például az akár teljesen automatikusan nyíló ajtó is, de az utastér egészen egyedi, kristályszerű betétjeire is vethetünk egy pillantást, és láthatjuk a januárban leleplezett hatalmas, 31 colos képernyőt megjelenni a hátsó utasok előtt – ez egyébként a tetőről nyílik le. A háttérben az is jól látszik, hogy az iX-hez hasonló, de még kifinomultabb, minimalista megoldásokkal és hatalmas megjelenítőkkel számolhatunk.

A belső égésű erőforrásokról egyelőre nem sokat árultak el a németek, de ezen a fronton valószínűleg túl nagy újdonságokra nem számíthatunk, ellenben az i7 a valaha volt legerősebb 7-ese lehet majd. A kisfilmben 600 lóerő feletti teljesítményt emleget Frank Weber, ám egyes hírek szerint – az is megeshet, hogy csak később – egy 750 lovas, három motorral operáló kivitel is megjelenhet a kínálatban, méghozzá egy 120 kWh-s akkuval karöltve.

Szériában is bemutatkozik a hatalmas megjelenítő - galéria

Utóbbi egyébként reálisnak hangzik, ugyanis előzetes adatok alapján a WLTP norma szerint 18,9-19,7 kWh/100 kilométer lehet az autó fogyasztása, hatótávolság pedig 580-610 kilométer között lehet – a két adatból pedig egy gyors számolással nagyjából 114-115 kWh-s akkura következtethetünk, így a bruttó kapacitás meglehet 120 kWh. A bemutató egyébként április 20-án lesz, ahol az elektromos i7 mellett a hagyományos verziókról is lerántják a leplet, de addig is érdemes megnézni az alábbi videót és a képeket is.