- Részletek
- Írta: Abonyi Róbert
Bár hivatalos képek már jelentek meg a MINI legfrissebb modelljéről, a Countryman-ről, a nagyérdemű mégis a Genfi Autószalonon találkozhat első ízben az újdonsággal. Az autó koncepciójának lényege, hogy egy kompromisszumos megoldást kínáljon a klasszikus MINI és a modern Add a comment
- Részletek
- Írta: Abonyi Róbert
A márciusi Genfi Autószalonon lesz először látható a Renault legújabb kétüléses kupé-kabriója, melyet Wind névre kereszteltek a franciák. A gyártó fő célja, hogy a modell méltó ellenfele legyen a Peugeot 207CC-nek. A rombuszos márka négykerekűje közös alapokon nyugszik Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Joggal kérdezhetik, hogy mi okból töltöttünk fel egy töréstesztet, melyet nagyjából 13 évvel ezelőtt végeztek el az EuroNCAP mérnökei, ám válaszunk egyszerű, hiszen oldalunkon az összes általunk tesztelt autó eredményeiről beszámolunk (természetesen azokat kivéve, melyekről nem készült EuroNCAP vizsgálat), nagy BMW E36-os összehasonlító tesztünk kapcsán pedig megnézzük, hogy 1997-ben
Add a comment- Részletek
- Írta: Abonyi Róbert
A Ferrari 599 GTB Fiorano hibrid változatának prototípusa az idei Genfi Autószalonon mutatkozik be. A különös sportautó kiállításának fő célja, hogy demonstrálja az olasz gyártó hibrid technológia iránti elkötelezettségét. A márka egyik szóvivője kihangsúlyozta, hogy a szóban forgó modell Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A viszonylag alacsony eladásszámból kifolyólag ritka, hogy kupét, illetve sportos autót vizsgáljon az EuroNCAP, ezért is különleges, hogy a Scirocco is ütközhetett a betonfallal. Méghozzá csalódást sem okozva, ugyanis
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Az elmúlt időszak bebizonyította, hogy a legnagyobb autógyártók is hibázhatnak. Míg a General Motors saját élet-halál harcát vívja, a Toyotától is elpártolt a szerencse: a gázpedállal előforduló problémák miatt rengeteg autót kellett visszahívni; most pedig
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Az EuroNCAP még azelőtt végezte a Saab 9-5 töréstesztjét, hogy a GM gondolkodott volna a márka megszűntetésén. Az eredmény szintén azt igazolja, hogy hiba lett volna a svéd gyártó megszüntetése, ugyanis felső-középkategóriás modelljük kiváló
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Szinte borítékolható volt a Peugeot 5008 jó szereplése az EuroNCAP töréstesztjén, ugyanis a francia gyártó autói az évtized második felében kizárólag ötcsillagos eredménnyel végeztek a vizsgálaton. Ennek a próbabábuk is kimondottan örülhetnek, ugyanis szinte karcolás nélkül úszták meg a teszteket. Egyedül az oldalsó
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Ötcsillagos eredménnyel végzett az EuroNCAP töréstesztjén a Mazda ferdehátúja. Az ötajtós, 1,6 literes motorral szerelt modell oldalsó-, frontális-, és ráfutásos ütközésnél 86 százalékos eredményt ért el.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Míg a Cruze szinte hibátlanul teljesített ez EuroNCAP töréstesztjeit, addig kistestvérének, a Sparknak sem akad komlyabb szégyenkeznivalója. Bár a kisautó négycsillagos eredménnyel vizsgázott, kijelenthető, hogy méretéhez képest
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A BMW végre bebizonyíthatta, hogy egy SUV is lehet nagyon biztonságos, ugyanis az X3-as és X5-ös négycsillagos töréstesztje után legújabb modelljük, az X1 öt csillagot hozott a konyhára. A már szigorított tesztrendszer szerint vizsgált autó
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Az EuroNCAP 13 éves történelmének legjobb eredményével zárta töréstesztjét a Chevrolet Cruze, amely különösen annak tükrében kiemelkedő eredmény, hogy nem egy több tízmillió forintos prémium autóról van szó, hanem egy szélesebb
Add a comment- Részletek
- Írta: Abonyi Róbert
A Ford vezetői az elmúlt négy évet nézve tavaly tudták először nyereségesen működtetni vállalatukat. Az elején pénzügyi válságnak induló, majd világgazdasági krízissé fejlődő recessziós időszak rengeteg embert, valamint társaságot Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
- Részletek
- Írta: Abonyi Róbert
A Škoda közepes modelljéhez már rendelhető a Volkswagen-konszern 2009-es fejlesztésű erőforrása, az 1.2 TSI. A gyártó méltán lehet büszke jelenlegi legkisebb hengerűrtartalmú egységére, hiszen az új motor alacsony térfogati Add a comment