- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A Jeep születésének 75. évfordulóját ünnepli. A jeles esemény alkalmából a hosszú utat szigorúan terepen bejárt márka különleges kiadásokkal dobja fel kínálatát. Ilyen legutóbbi tesztalanyunk, a Renegade is, amiről már messziről látszik, hogy múltidézésre született.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A Citroën alapvetőn jól döntött, mikor valamelyest leválasztotta magáról a DS szériát, amely immáron külön márkaként említendő – a franciák prémium modelljei Ízlésesek, stílusosak és most már jobban azonosíthatóak. Ezúttal a legkisebb típus, a DS 3 frissített verziója az izmosabb dízelmotorral felvértezve gördült be szerkesztőségi garázsunkba, s bizonyos tekintetben döbbenetet okozott.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A tavaly bemutatkozott új BMW 7-es sorozat olyan magasságokba emelte a luxuskategória mércéjét, amely korábban elképzelhetetlen lett volna. Most pedig folytatja a technológiai brillírozást: megérkezett konnektoros hibrid hajtáslánccal is, amely egyszerű rétegmodellnél sokkal több kíván lenni. De az álmokhoz hosszú út vezet. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
A Renault nagy reményekkel, és egy vadonatúj modellel folytatja a küzdelmet a középkategóriában, ami az elmúlt évtizedben alaposan kinőtte magát: mivel gyakorlatilag az összes nem-prémium gyártó ’eldobta’ portfóliójából korábbi közép-felsőkategóriás modelljeit, napjaink középkategóriásainak gyakorlatilag egyszerre két feladatnak kell megfelelniük, egyrészt helyt kell állniuk a D-szegmensben, ahová eredetileg tartoztak, másrészt viszont be kell váltaniuk a zászlóshajó szerepét, kiváltva a korábbi nagyhajókat.
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
Törzsolvasóink bizonyára tudják, hogy a BMW Magyarország jóvoltából egy teljes hónapig használhattunk egy zöld rendszámos bajor modellt, történetesen egy 225xe Active Tourert, amely nem mellesleg a BMW legelérhetőbb, és véleményünk szerint egyben a legracionálisabb zöld rendszámos autója a jelenlegi hattagú kínálatból, amely a 2-estől az X5-ön keresztül egészen a 7-es limuzinig tart, az i3-at és az i8-at is beleértve. Lényeg a lényeg, a tartós teszt véget ért, mi pedig megígértük, hogy érkezünk egy összegzéssel, amolyan lezáró anyaggal.
Add a comment- Részletek
- Írta: Kenéz Tibor
Autós újságíróként hamar hozzá kellett szoknom ahhoz, hogy egy-egy drágább, látványosabb tesztautó volánja mögött bizony a járókelők és a többi közlekedő pillantásainak kereszttüzébe kerülök – noha sosem kedveltem ezt a fajta figyelmet. Volt már nálam gyönyörű kabrió, látványos sportautó vagy méregdrága kupé is, akkora érdeklődés azonban talán még soha nem övezte aktuális társamat, mint a Jaguar F-Pace-t. Jobban belegondolva pedig mindez nem is olyan meglepő.
Add a comment- Részletek
- Írta: Járai Tamás
Hogy mi a közös pont a 2016-ban az év pick-up-jának választott új Nissan Navara és a Nissan GT-R között? Mindkettőt árulják narancsmetál színben és bármilyen meglepő is, de közel annyian megbámulják az utakon a narancsszínű NP300-ast, mint az ikonikus sportautót. Persze a közeg teljesen más, a Navarát javarészt mesteremberek méregetik, és épp úgy ábrándoznak róla, ahogy fiaik a kétajtósról. De megéri vágyakozni rá? Add a comment
- Részletek
- Írta: Kenéz Tibor
Kabrió és kabrió között is hatalmas különbségek lehetnek: nem mindegy, hogy egy kupé-kabrióról, egy klasszikus, vászontetős négykerekűről vagy éppen egy roadsterről beszélünk. A Mercedes-Benz kínálatában mindenre találunk példát, de ezúttal egy igazi, vászontetős, négyszemélyes modell járt garázsunkban. Nem, sajnos nem az S-osztály Cabrióról van szó, de így sem panaszkodhatunk, hiszen a C-osztály nyitott tetejű változata izmos benzinmotorral és minden igényt kielégítő felszereltséggel érkezett hozzánk.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Napjaink igazi öszvérei a pickupok, amelyek kompromisszumok árán ugyan, de boldogulnak a városban, megbirkóznak bizonyos szintű tereppel, és mindeközben 4-5 utast juttatnak célba akár tetemesebb rakomány mellett. Kétségtelen, hogy a többcélúság miatt mindig izgalmas platós terepest tesztelni, amihez ezúttal a Nissan asszisztál az új Navara beszálló, 160 lóerős hajtáslánca segítségével. Add a comment
- Részletek
- Írta: Kenéz Tibor
Önök mennyit hajlandóak feláldozni azért, hogy szórakozzanak egy kiadósat? Bevallom őszintén, én bizony sok kompromisszumra képes vagyok pár örömteli óra kedvéért. A Mazda MX-5 pedig pontosan erről szól: színtiszta élmények, ami a vezetés szerelmesei számára bizony rendkívül sokat ér. Mindezt már az 1,5-ös benzinmotorral szerelt változat is bizonyította, ám ezúttal a 2-literes szívó erőforrással szerelt verzió minden aprócska kételyt eloszlatott – a japánok roadstere bizony minden hibája ellenére képes megfertőzni az agyunkat. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Ötméteres hosszával akár luxusautó is lehetne, és erre játszik rá különösen finom bőrkárpitozása és a részletek iránti igényessége is. Az árlistára vagy ezúttal a motortérbe pillantva viszont akár a prémium alsó-középkategóriában is érezhetjük magunkat. Megvizsgáltuk, hogy mire képes az új dízelmotoros hajtáslánccal az enyhe ráncfelvarrással nevet is váltó Infiniti Q70. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Mindössze három éves piaci jelenlétet követően a Toyota átdolgozta a Corolla ráncait, követve a testvérmodell Auris átdolgozását. Mindezt olyan jól teszi a típus, hogy az élesebbre faragott lemezek alatt teljesen új generációt feltételezhetünk – de a lemezek alatt minden változatlan. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Sokan gondolják úgy, hogy egy MINI semmire nem jó, csupán divathóbort és tehetős bolondok drága játékszere - pláne, ha mondjuk még kabrió is, mint jelenlegi tesztünk főszereplője. Azonban a márka rajongói ezt kikérik maguknak, mi pedig némileg megvédenénk a MINI-k szerelmeseit, hiszen a BMW által újragondolt prémium kisautó igencsak meg tudja dobogtatni még a mi szőrszálhasogató szívünket is; az aktuálisan futó, immár harmadik generációs modellek valóban nagyon ütősek lettek, hiszen a korábbiakkal ellentétben ízig-vérig BMW technológiát vonultatnak fel. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Nincs is jobb egy sportos kisautónál, főleg, ha az nem is olyan kicsi. Ezúttal a „szabadjára engedett” 1,4-es turbómotorral érkezett hozzánk az Opel Corsa, igyekezve bizonyítani, hogy ahhoz, hogy tágas, minőségi és dinamikus kisautónk legyen, nem kell feltétlenül bankot rabolnunk. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
215 lóerő – bő tíz éve az első generációs Ford Focus RS-nek még ennyi is elegendő volt ahhoz, hogy kilógjon a sorból. Mára, három generációval később az alapelv nem változott: a kék oválosok a világ leggyorsabb sportkompaktját akarták megalkotni. Csak ehhez már több mint másfélszer akkora teljesítmény kellett. Add a comment