A címben leírtakat bizony nem lehetetlen megvalósítani. Autóval sem. És a titok nyitja nem a feketén, olcsón szerzett üzemanyag - akár a jó kis 325 forintos literenkénti átlagáron kínált gázolajjal is lehetséges a „mutatvány” -, ráadásul a „fapados járatokért” nem is kell feltétlenül tízmilliókat fizetni. Add a comment

A címben leírtakat bizony nem lehetetlen megvalósítani. Autóval sem. És a titok nyitja nem a feketén, olcsón szerzett üzemanyag - akár a jó kis 325 forintos literenkénti átlagáron kínált gázolajjal is lehetséges a „mutatvány” -, ráadásul a „fapados járatokért” nem is kell feltétlenül tízmilliókat fizetni. Add a comment

Éppen az Autó Pult születésnapján számoltunk be a Kia Venga hazánkba érkezéséről, és azóta különböző műszaki okok, rendezvények tettek keresztbe a tesztelésnek, ám a múlt héten végre garázsunkban tudhattuk a koreai törpeóriást. Add a comment

Nem estünk a fejünkre, sőt, a nap sem sütött meg minket a nagy kabriózás (bocsánat: roadsterezés) közepette: ezúttal nem egy szokványos összehasonlító tesztet szeretnénk letenni olvasóinknak az asztalra, hanem két, egymástól teljesen eltérő, ám kiindulási alapjukat tekintve azért mégiscsak azonos koncepciót mutatunk be egyetlen témára, amely nem más, mint a roadsterezés. Add a comment

Nem estünk a fejünkre, sőt, a nap sem sütött meg minket a nagy kabriózás (bocsánat: roadsterezés) közepette: ezúttal nem egy szokványos összehasonlító tesztet szeretnénk letenni olvasóinknak az asztalra, hanem két, egymástól teljesen eltérő, ám kiindulási alapjukat tekintve azért mégiscsak azonos koncepciót mutatunk be egyetlen témára, amely nem más, mint a roadsterezés. Add a comment

2004 borongós őszi napján szájtátva és heves pulzussal álltam a Mazda szalonban. És ezzel nem voltam egyedül. A Wankel-motoros sportautó, melynek hátuljára a japánok kissé flegmán odabiggyesztették az RX-8 típusjelzést, sokak szívét megdobogtatta. A kupék akkori eladásainak felét kitevő modell engem is rabul ejtett. Hát, valahogy így kezdődött tartós tesztünk. Aztán hat évvel és 65 ezer kilométerrel később a szerelem már kissé lecsillapodott, kiismertük egymás hibáit, de – és talán ez a legfontosabb – egy percig sem bántam meg, hogy akkor szívemre hallgattam. Add a comment

65 ezer kilométer nem kevés egy sportos kupé volánja mögött. Főleg, hogy míg egy átlagos autóval csak várjuk a szürke percek múlását, addig a Mazda RX-8 képes a vezetés minden pillanatának megédesítésére. De azért némi bosszúság okozására is. Tartós tesztünkből kiderül, hogy miért.

Add a comment

Alig másfél hónappal ezelőtt számoltunk be olvasóinknak arról, hogy a Hyundai frissítette második legkisebb modelljét, ám a ráncfelvarrás által hozott legnagyobb újdonság nem a technikát, hanem inkább a gyártást érintette: az Európában eladott kisautókat ezentúl nem Dél-Koreában, hanem Törökországban készítik. Add a comment

Talán a lehető leggyengébb konfigurációban került hozzánk a Hyundai középső SUV-ja – így bizony nem lesz könnyű dolga a kategória legjobb ár/érték arányát felmutató testvére, és az erős konkurencia ellen. Lássuk, hogy hogyan teljesített a Santa Fe. Add a comment

Nem először volt szerencsénk a Renault Mégane legtágasabb változatához, a Grandtour névre keresztelt kombihoz (arról nem is beszélve, hogy összességében már számos Mégane tette szerkesztőségünknél tiszteletét): nagyjából öt hónapja már részletesen beszámoltunk Önöknek a tetszetős puttonyosról, melynek személyében akkor a tökéletes családi autót kerestük – hozzáteszem, majdnem sikeresen. Add a comment

Biztos, hogy annyira kedves a barátnő, vagy olyan jól főz az asszony? Vajda kolléga hölgyautó-ajánlója helyett ideje férfi kobakunkat magasra emelni, és a nehezen összespórolt családi pénzt komolyabb játékokra fordítani. Nem bánjuk meg. Sőt, valójában még a könnyűsúlyú építés egyik atyja, Colin Chapman sem ajánlhatna jobbat. Ugyanis a sértődött hölgytársak biztos nem főznek majd ránk egy darabig, de mi minden egyes vesztett kilóval jobban érezzük majd magunkat. Add a comment

Azt hiszem, nem teszek túl bátor kijelentést, ha azt mondom: az Alfa MiTo, illetve a nemrégiben frissítésen átesett Volvo C30 elsősorban formájával hódít. És mindkét négykerekű leginkább jó ízléssel, stílussal és vastag pénztárcával megáldott hölgyek kegyeit keresi – bár a legtöbb férfi sem vetné meg egyik háromajtóst sem; főleg a kevésbé feminin Volvót. Add a comment

Azt hiszem, nem teszek túl bátor kijelentést, ha azt mondom: az Alfa MiTo, illetve a nemrégiben frissítésen átesett Volvo C30 elsősorban formájával hódít. És mindkét négykerekű leginkább jó ízléssel, stílussal és vastag pénztárcával megáldott hölgyek kegyeit keresi – bár a legtöbb férfi sem vetné meg egyik háromajtóst sem; főleg a kevésbé feminin Volvót. Add a comment

2006-ban megjelent SUV-jának második átdolgozásával egyértelműen az eleganciát állította a középpontba a Toyota, ám a rövidnadrág mellőzésével kissé odalett a macsós megjelenés is. Ennek ellenére visszafogott józanságával sokaknak lehet szimpatikus a RAV4. Add a comment

Akik kicsit is jártas(abb)ak a BMW világában, és esetleg találkoztak/foglalkoztak már a vadonatúj, F10-es kódnéven bemutatott 5-ös sorozattal, bizonyára tudják, hogy az autó gyakorlatilag egy „bébi” 7-es – már amennyire bébinek lehet nevezni egy 4,9 méter hosszú négykerekűt, amely a manapság divatos, „kicsinyített” parkolóhelyek egy részéből való kilógással bizonyítja valós nagyságát. Add a comment