Csak messziről merem nézni. A szívem hangosan dübörög, a tenyerem verítékezik. Tudom, ha odalépek hozzá, úgysem találok majd szavakat. Nap mint nap látom, mégis úgy érzem, hogy az átlagostól szinte semmiben sem különböző sziluettje ellenére ő a legszebb a világon. Ha csak egyszer hozzáérhetnék, mennydörgés és villámcsapás ütésére rogynék térdre előtte.

Add a comment

"Pokoli tűz van!" - kiáltották már sokan számtalanszor, s én mindannyiszor töretlen lelkesedéssel siettem a katasztrófa helyszínére, ám hiába hittem a riasztásnak egyszer, kétszer, háromszor, vagy éppen négyszer, érkezésemkor legfeljebb csak pislákoló fényeket találtam. Ezúttal valahogy elmaradt a sokat sejtető felhajtás, így aztán fenntartások és várakozások nélkül ragadtam kézbe azt a kis darab parazsat, amire rálehelni készültem. Meglepetésemre erre nem volt szükség, mert a reménytelenül kis szikra rögvest égigérő lángba szökkent, nekem pedig kihátrálni sem volt lehetőségem előle.

Add a comment

Rendszeres Olvasóink számára talán meglepő lehet, hogy egy típust hosszú hónapokkal a hazai premierje után veszünk elő újfent, de a Kia Sportage ismételt vendégszereplését személyes kötelességemnek tekintettem. 2011 szeptemberében ugyanis szép reményekkel vettem kézbe az 1,6 literes benzinmotorral szerelt változat kulcsait, ám a kezdeti lelkesedésből újságírói pályafutásom egyik legnegatívabb hangvételű tesztje kerekedett.

Add a comment

A hazai vásárlóerőhöz inkább közeledő autók egyre több gyártó palettáján bukkannnak fel, s kínálat a nagyobb és komolyabb márkák beszállásával lett még színesebb. A kategória bajnoka azonban továbbra is a Dacia, amely ezúttal a kis turbómotorral szerelt Sanderót eresztette a ringbe, hogy megtapasztalhassuk, milyen a bolondos élet 3 millió alatt.

Add a comment

Teret, s időt meghajlítva legendákról szól most a történet: páratlan győzelmekről és eposzi küzdelmekről. Egy apró termetű négykerekűről, aki a lehető legzordabb időjárásban volt képes a nagyok fölé emelkedni, és egy csapatról, ami a legnagyobb ellenállással szemben is a csúcson tudott maradni. Rauno Aaltonen és Sebastian Loeb nevét örökre jegyezni fogják az autós történelemkönyvek, és már forró sportmodellek is emléket állítanak nekik. Mi pedig nem tudtuk megállni, hogy ne szervezzünk találkát nekik.

Add a comment

Teret, s időt meghajlítva legendákról szól most a történet: páratlan győzelmekről és eposzi küzdelmekről. Egy apró termetű négykerekűről, aki a lehető legzordabb időjárásban volt képes a nagyok fölé emelkedni, és egy csapatról, ami a legnagyobb ellenállással szemben is a csúcson tudott maradni. Rauno Aaltonen és Sebastian Loeb nevét örökre jegyezni fogják az autós történelemkönyvek, és már forró sportmodellek is emléket állítanak nekik. Mi pedig nem tudtuk megállni, hogy ne szervezzünk találkát nekik.

Add a comment

A Toyota újra sportosra váltott. Az egy-két évtizede még elragadó sportmodelleket gyártó japán márka az elmúlt néhány évben a leghűvösebb vérmérsékletet mutatta – de most újra erőt gyűjtöttek. Nem csak a GT86 és a Lexus modelljeibe, de a konvencionálisabb típusokba is beköltözött egy kisördög.

Add a comment

A válságautók kategóriája virágzik, hiszen akár keresleti, akár kínálati oldalról nézzük az uralkodó szituációt, mindkét fél részéről lelkesedést és gyarapodást láthatunk. Ezúttal a szegmens három legfontosabb alapkövét állítottuk egymással szembe, hogy kiderüljön, hol kapjuk a legtöbbet a pénzünkért.

Add a comment

A válságautók kategóriája virágzik, hiszen akár keresleti, akár kínálati oldalról nézzük az uralkodó szituációt, mindkét fél részéről lelkesedést és gyarapodást láthatunk. Ezúttal a szegmens három legfontosabb alapkövét állítottuk egymással szembe, hogy kiderüljön, hol kapjuk a legtöbbet a pénzünkért.

Add a comment

Ahogy a szabómester különleges öltönyei és a konfekcióméretben kapható melegítők között óriási szakadék tátong, úgy ás gödröt a Jaguar önmaga és konkurensei közé. A kommersz értékeken ugyanis könnyedén felül tudnak emelkedni az egyedi alkotások, noha funkcionális vagy éppen minőségbeli különbségek nem is feltétlenül állnak közöttük.

Add a comment

A vadonatúj Škoda Octavia tesztautót úgy vártuk, mint a messiást. Ígéretes ’válságszedánok’ ide vagy oda, nincs is olyan típus, amely 2013-ban a hazai piac számára fontosabb lenne a csehek büszkeségénél. Az előző két generáció sikere minden várakozást felülmúlt, az újdonságról pedig már látatlanban is meg lehetett jósolni, hogy legalább olyan szép életpályát fog befutni, mint elődei, s annak érdekében, hogy az izgalmakat tovább fokozzuk, egy Rapid-ot is szereztünk a nagytestvér mellé.

Add a comment

A Citroën kis egyterűje eddig is kategóriája egyik legcsillogóbb tagja volt, ám úgy gondolta a márka, hogy figyelemfelkeltés gyanánt nem árt felvarrni a kvalitásaiban is erős C3 Picasso ráncait. Sikerrel jártak: noha az autó belső ergonómiai hibáit nem gyógyították a fejlesztők, sőt, ide nem is nyúltak, némi hangsúlyozás és az aktuális hajtásláncok elégnek bizonyultak ahhoz, hogy a legjobbak között tarthassuk számon a típust.

Add a comment

A BMW pontosan egy évvel ezelőtt, a New York-i Autószalonon leplezte le legkisebb terepesének ráncfelvarrott változatát. Az X1-es nem egy régi modell, hiszen a bajorok 2009-ben mutatták be a típust, ám hiába csupán négy éves az autó, mégiscsak öregnek számít a BMW kínálatában, ugyanis alapjait az előző, E90 kódjelű 3-as adja, időközben pedig a gyártó előállt az új generációval is.

Add a comment

Elérkeztünk a 911 ötven éves születésnapját ünneplő cikksorozatunk utolsó részéhez, de a tempó vajmi keveset csökken. Megkergetjük versenypályákon minden idők legkönnyebben vezethető, de leggyorsabb civil 911-esét és német vidéki utakon elmerülünk a legtohonyább modern kori Porsche sportautó képességeiben. Végül pedig még magát Walter Rörhlt is megszorongatjuk. Add a comment

Statisztikáinkat elemezve megállapítottuk, hogy decemberben megjelent Škoda Rapid tesztünk rendkívül sok Olvasónkat vonzotta, ami nem is meglepő, hiszen a cseh-német márka sikervárományosa a hazai családok ideális autójának ígérkezett, rengeteg jó tulajdonsággal kecsegtetve.

Add a comment