- Részletek
- Írta: Biczó László
Vizet pufog ki, hátsókerékhajtású és magyar rendszáma van. Megérkezett hazánkba a hidrogén üzemanyagcellás hajtású Toyota Mirai második generációja. Az első magyarországi hidrogén töltőállomás ünnepélyes megnyitóját kötötték össze az akár 650 km-es hatótávolságú, gyorsan tankolható autó bemutatójával.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
Az elektromos autók vevői számára sem közömbösek a menetteljesítmények. Teljesen logikus, ha egy, a belső égésűeknél drágábban mért autótól megfelelő dinamikát várnak el a tulajdonosok. A Volkswagen ezért is hozta el az ID.4 GTX-et, a tavaly ősszel bemutatott elektromos crossover erősebb változatát.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
Picit nagyobb, ennek ellenére némileg takarékosabb – a 11. generációs Honda Civic lépcsőshátú kivitele az Egyesült Államokban már bemutatkozott, az európai modell esetében is hasonlóra irányvonalra számíthatunk.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A Mercedes-Benz máris felvarrta az aktuális CLS négyajtós luxuskupé ráncait, az optikai frissítéshez pedig a márkától megszokott módon lényeges technikai újítások is tartoznak. A márka pedig nem teketóriázott: a főleg látvány tekintetében megújult modellt már rendelhetővé is tette, sőt, ha idejében rendelünk, még a nyáron meg is kaphatjuk az autót.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A Rolls-Royce vitán felül arról híres, hogy luxus kategóriás termékeit ritka, egyedi szériákkal még egyedülállóbbá, még különlegesebbé varázsolja. Ilyen a legutóbbi modell, nevezetesen a Phantom Oribe is, amiből a Hermès közreműködésével mindösszesen egyetlen példány készült – a gyűjteménybe kívánkozó darabot egy japán milliárdos rendelte meg.
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
Szomorúan bár, de az Audi R8-at már több ízben temettük: korábban még megírtuk, hogy a hírek szerint közvetlen utód nélkül fog nyugdíjba vonulni, továbbá azt is megjósoltuk, hogy meg vannak számlálva a napjai. Ez a két információ minden bizonnyal továbbra is helytálló, ennek ellenére a fantasztikus győri szívvel büszkélkedő középmotoros négykarikás sportautó egyelőre él és virul, amit mi sem bizonyít jobban, minthogy ismét faragtak rajta kicsit a gyáriak.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A vállalat új stratégiáját alátámasztandó névváltozáson esik át a Kia. Radikális dologra nem kell számítani, a módosítás oka azonban érdekes.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
Hosszú idő után valami megmozdult a Lotusnál. Grandiózus terveket szövöget a norfolki cég, négy új padlólemez tervezéséről hallani. Csak viszonyításképpen: pontosan négy platformmal kívánja kiszolgálni a ki tudja hány milliós darabszámra tervezett elektromos modelljeinek sorát a 14 márkát átölelő Stellantis.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
Alig két hónappal a Hyundai Bayon bemutatója után megérkezett a típus magyar árlistája. Érdemes rápillantani a számokra, mert a népszerű kategóriába érkező autó a motorpalettája és méretei alapján magánszemélyek számára is érdekes lehet.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A Hyundai nem sajnálta az ízelítőket a Kona csúcsmodellje kapcsán, a nagykanállal mért információk után szinte meglepődtünk, hogy a tényleges premier még hátra van. Most már ezt is múlt időbe tehetjük: itt a Kona N, vele együtt pedig 280 lóerő is.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
Követőket kap a Volvo. A svéd gyártó autói legendásan biztonságosak, szintén közismertek a skandináv letisztultságot mutató utasterekről – és tavaly óta a modellkínálatra általánosan bevezetett sebességkorlátozásról is. Egy ideje az erősebb európai modellek többsége 250 km/h-ban limitált végsebességgel érkezik az ügyfelekhez, a svédek pedig ennél jóval szigorúbbak voltak: 180 km/h-ban húzták meg a határt.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
A Volkswagen úgy döntött, hogy a mexikói ezermérföldes ralin egy ID.4 kormánykereke mögé ülteti amerikai versenyzőjét, Tanner Foustot. A Rhys Millen Racing szakemberei készítették fel a próbatételre az elektromos autót, így természetesen teljes csövezéssel és versenyülésekkel, továbbá telemetriai kijelzőkkel, illetve – főleg az akkumulátor számára védelmet nyújtó – páncéllapokkal is ellátták a gépet.
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
A kilencvenes évek végén nyitott videotékák sorsára jut a Giorgio platform. Nagyon úgy tűnik, hogy nem állja ki az idő próbáját a Giulia és a Stelvio alapját adó padlólemez – legalábbis a szülői házban, vagyis az Alfa Romeónál. Pedig látszólag mindent megtett az Alfa, tudása legjavát sűrítette az építőkészletbe, aminek meg is volt a látszata. A szakújságírók annak rendje és módja szerint körül is rajongták a modelleket, bár a vevők mintha nem akarták volna meghallani a dicshimnuszokat – a gyáriak erősebb darabszámokkal kalkuláltak.
Add a comment- Részletek
- Írta: Autó Pult Motorsport
Városi környezet helyett ezúttal épített pályán versenyeznek a Formula-E pilótái, de a helyszín nem teljesen ismeretlen: teszteltek már a valenciai MotoGP-pályán, ebben a formában viszont mégis ez lesz az első ilyen forduló. Vajon a Mercedes vagy a Jaguar alkalmazkodik jobban?
Add a comment- Részletek
- Írta: Biczó László
A valaha készült legnagyobb Volkswagen? Erről azért vitatkozhatunk (a leghosszabb Transporterek túlnyúlnak cikkünk alanyán), de ami biztos: korábban sose hordott a hátán akkora karosszériát az MQB platform, mint a Volkswagen Talagon esetében. Két éve, Kínában tárták a közönség elé az SMV SUV-koncepciót, idén már a szériaérett verziónál tartanak, a premier városa ezúttal is Sanghaj.
Add a comment