Tesztek
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Két slágertermék csap most össze hasábjainkon, amelyek annak ellenére, hogy ugyanazon kategória ugyanazon irányzatához tartoznak, valójában nagyon is különböznek egymástól. Az új Hyundai Tucson és a Mazda CX-5 legalább annyira mások, mint színeik, mégsem lesz ebben az összehasonlításban minden fekete-fehér.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Minél valószínűbb, hogy már sosem rendezik meg szokásos, szinte évszázados múltra tekintő formájában, annál többször gondolok vissza a Genfi Autószalonra, és az ottani történetekre. 2011-et írtunk, amikor a Nissan standján a márka akkori hazai PR-esével együtt már saját tapasztalat birtokában örvendezhettünk őszintén egy új technológia kapcsán. Az elektromos hajtás alternatívája telitalálatnak bizonyult bizonyos igényekre, felrázta a piacot és sok tekintetben erős konkurenciát ígért.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Korábban magam is gyakran élcelődtem az európai szemmel megalománnak ható amerikai autótervezési filozófián, ám azóta változott a világ. Hiszen hol tartunk most itt az öreg kontinensen? Bizony egyre méretesebb SUV-kban dugózva konvergálunk a korábban oly sokszor kifigurázott amerikai hozzáálláshoz. Sebaj, ha már, akkor már alapon ezúttal egy különleges és az USA-ban autentikus modellen keresztül harapjunk bele egy igazán szaftos hamburgerbe! - a Ford nagy családi hobbiterepjárója, az Explorer járt nálunk.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A klasszikus kompaktok ma már leginkább a divatcsúcsot jelentő crossoverek árnyékában bújnak meg, holott a legnépszerűbb és leguniverzálisabb szegmens képviselői igenis tudnak új és szerethető, vonzó értékeket felmutatni. Épp ezért fogtunk két, igazán jó kis alsó-középkategóriást és összehasonlító tesztre fogtuk őket – mind a Mazda3, mind a Ford Focus bizonyította, hogy igenis bőven van még potenciál bennük.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Két kezünkön már nem is tudjuk megszámolni, hogy hány új S60/V60 variációt vezettünk, hogy teljes képet kapjunk a palettáról, sőt, az újautó-vásárlás csúcsérzése is megvolt: olyan tesztautóba ültünk, amivel korábban még senki nem tett meg hosszú kilométereket. Sok lépés egy irányba, azaz, hogy pontos képet adjunk a Volvo aktuális középkategóriásáról. Vásárlási tanácsadónk második, egyben utolsó része következik.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Nőies formái és ellentmondásos frissítése okán sosem vált slágercikké a Volkswagen kupé-kabriója, pedig az Eos nagyon is ígéretes műszaki megoldásokat szállított. Nem csoda, hogy sokoldalú élménymindenesként a típus a használtpiacon új virágkorát éli – ha pedig hozzátesszük a Volkswagen konszern modern történelmének legjobb élmény-fenntarthatóság arányú hajtásláncát, máris rejtett gyémántot kapunk.
Add a comment- Részletek
- Írta: Varga Balázs
Hazafelé tartok a hirtelen jött februári tavaszban a vadonatúj Kia Sorento dízel változatával az M3-as autópálya kivezető szakaszán és több mint kétszáz kilométer van még előttem. Korábban abszolút ellene voltam ennek a járműkategóriának, az autórajongók között talán nem egyedüliként a hátsókerékhajtás és erős benzinmotor párosában láttam a távoli autós jövőmet. Az évek viszont gyorsan múlnak, változik az ízlésünk is és mivel teljesen egyedül ülök a roppant csöndes és minőségi utastérben nyugodtan bevallhatom magamnak: ez az autó bizony tetszik.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Két slágertermék csap most össze hasábjainkon, amelyek annak ellenére, hogy ugyanazon kategória ugyanazon irányzatához tartoznak, valójában nagyon is különböznek egymástól. Az új Hyundai Tucson és a Mazda CX-5 legalább annyira mások, mint színeik, mégsem lesz ebben az összehasonlításban minden fekete-fehér.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A klasszikus kompaktok ma már leginkább a divatcsúcsot jelentő crossoverek árnyékában bújnak meg, holott a legnépszerűbb és leguniverzálisabb szegmens képviselői igenis tudnak új és szerethető, vonzó értékeket felmutatni. Épp ezért fogtunk két, igazán jó kis alsó-középkategóriást és összehasonlító tesztre fogtuk őket – mind a Mazda3, mind a Ford Focus bizonyította, hogy igenis bőven van még potenciál bennük.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Szedán, kombi, crossover és benzines, dízel, konnektoros hibrid – az elmúlt hetekben a Volvo méltán népszerű középkategóriás modelljének szinte összes lényeges verziója nálunk járt, az aprópót pedig az S60/V60 páros hajtáslánci megújulása adta. Vásárlási tanácsadónkban rendet teszünk az elektrifikáció következtében érkező bonyodalmakban, ajánlunk és ami a legfontosabb: eláruljuk, hogy kinek melyik verzió a tökéletes választás.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A Ford Puma már több ízben bizonyította, hogy a legdögösebb és talán a legjobban használható kisméretű crossover manapság, ráadásul a kék oválos márka háromhengeres benzinmotorja is erős helyen áll a műfajban. Lehet fokozni? Persze, hogy lehet, méghozzá 200 lovas turbómotorral és vérbeli ST sportosítással, ami valóban potens állatot varázsol az ugrásra kész Pumából. Négy hengerrel ezúttal sem lesz dolgunk, de karakterrel és élményekkel annál inkább.
Add a comment