- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A tesztparkunkba látogató kombi i40 különleges kivitele okán ritka lesz, mint a fehér holló. Benne ugyanis az 1,6 literes alapmotor működik, viszont a felszereltség terén takarékoskodásnak semmi nyoma. A makulátlan extralista valószínűleg nem sok alapverzió érdeme lesz, de szerényebb felszereltséggel vajon jól teljesít az egyhatos? Lássuk!
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
A stuttgarti Porsche-rendezvény programfüzetét olvasgatva már előre dörzsöltem tenyereimet, amikor eljutottam a „3-4 órás tesztvezetés ponthoz". Az invitálás tárgyát ugyan nem valamely új Porsche-modell bemutatása képezte, hiszen a márka különleges gépjárműveket építő Exclusive részlegének 25 éves évfordulójának megünneplésére/megemlékezésére voltunk hivatalosak a márka főhadiszállásán, ám Porschéről lévén szó természetesen nem maradhatott ki a próbaút sem a repertoárból.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Akárhogy is nézzük, a kisautók piaca az alsó-középkategóriához hasonlóan egyre erősebb mezőnyt alkot, amiben nem könnyű jó eredménnyel helytállni. A Toyota Yaris a kezdetektől kedvelt, korrekt kisautónak számított, mára viszont már kissé beleszürkült a mezőnybe, amin az új generációnak van esélye változtatni. Lássuk, mire képes a japánok újdonsága!
Add a comment- Részletek
- Írta: Sütő Zsolt
Alsó-középkategória. Minden porcikám beleborzong, ha erre a kifejezésre gondolok, ami pedig lekicsinylő hangzásával a világ legösszetettebb céloknak megfelelni kényszerülő autóit jelöli. Talán a szegmensben harcoló járművek nem lesznek sztárok, sosem vonulnak majd be vörös szőnyegen az ünneplő tömeg sorai között, és sosem fognak egyszerű használati tárgynál többnek tűnni, mégis ők azok, amelyek az élet minden területén mellettünk állnak.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Alsó-középkategória. Minden porcikám beleborzong, ha erre a kifejezésre gondolok, ami pedig lekicsinylő hangzásával a világ legösszetettebb céloknak megfelelni kényszerülő autóit jelöli. Talán a szegmensben harcoló járművek nem lesznek sztárok, sosem vonulnak majd be vörös szőnyegen az ünneplő tömeg sorai között, és sosem fognak egyszerű használati tárgynál többnek tűnni, mégis ők azok, amelyek az élet minden területén mellettünk állnak.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Manapság a remake-ek korát éljük. Nem csak filmtörténetileg, egyébként sem könnyű egy adott műfajban eredetit alkotni. De erre nincs is szükség, ha olyan „feldolgozásokkal” találkozunk, mint a Range Rover újragondolt, kompakt kiadása. Az Evoque jött, látott, a szájak pedig tátva maradtak.
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
Jó megérzéseink vannak. Már hónapok óta nyúztuk az Infiniti hazai illetékeseit a márka legfrissebb büszkesége, a világ leggyorsabb (teljes) hibridmodelljeként számon tartott M35h miatt, hiszen a puszta tények és számok alapján sokat vártunk a modelltől. A japán elitmárka közel öt méter hosszú limuzinja már korábbi tesztünkben bebizonyította, hogy igenis ott a helye a prémiumok között, ám akkor V6-os, háromliteres dízelmotorja még visszatartotta az igazi áttöréstől - a cég első öngyulladósának kvalitásai egyelőre nem érik el a már évtizedek óta a gázolajos technikát csiszolgató konkurensek tudását.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A Volkswagenek sosem az általuk közvetített szenvedélyről vagy a heves érzelmekről voltak híresek, a rideg német vas inkább erős kötelékkel és érveken alapuló ragaszkodással betonozza be hű tulaját. Ám ez alól mindig is volt néhány kivétel: ezúttal a hatodik generációjában járó Golf GTI-t vettük kezünk közé, hogy megtudjuk mennyire hat az érzelmekre a wolfsburgiak vörös kanyarvadásza.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Tizenkét henger üvöltésével a fülében az embernek elméletileg nem kellene, hogy az elegancia szó jusson eszébe. Pedig ez az Aston Martin világán innen is megtörténhet: jelen összehasonlítónk öblös V6-os kupéi között éppen ez a vonal adja meg a vízválasztót. Az Infiniti kupéja a prémium termékek kifinomultságával vonzza magához vásárlókörét, míg a Hyundai terméke inkább beszállókártyát kínál az igazán játékos négykerekűek világába.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Tizenkét henger üvöltésével a fülében az embernek elméletileg nem kellene, hogy az elegancia szó jusson eszébe. Pedig ez az Aston Martin világán innen is megtörténhet: jelen összehasonlítónk öblös V6-os kupéi között éppen ez a vonal adja meg a vízválasztót. Az Infiniti kupéja a prémium termékek kifinomultságával vonzza magához vásárlókörét, míg a Hyundai terméke inkább beszállókártyát kínál az igazán játékos négykerekűek világába.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Juventus-ventus (fiatalság-bolondság) – tartja a mondás nagy igazságot rejtve maga mögött, hiszen az ifjúság talán nem is létezne, ha csupa komolyságról és racionalitásról szólna az élet. Pont ezen célcsoport kedvéért életre hívott sportos autókat tettük próbára összehasonlító tesztünkben a VW Scirocco és a Hyundai Veloster ringbe küldésével.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Juventus-ventus (fiatalság-bolondság) – tartja a mondás nagy igazságot rejtve maga mögött, hiszen az ifjúság talán nem is létezne, ha csupa komolyságról és racionalitásról szólna az élet. Pont ezen célcsoport kedvéért életre hívott sportos autókat tettük próbára összehasonlító tesztünkben a VW Scirocco és a Hyundai Veloster ringbe küldésével.
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
„Ha Traubit iszol, ugyanazt a cukros löttyöt csurgatod a beleidbe, mint a többiek. De azáltal, hogy ők kóláznak, te meg Traubizol, különbözöl a többiektől.” – hangzott el a részlet Reviczky Gábor szájából a hazánkban immár kultuszműként tisztelt Üvegtigris című filmvígjáték tíz éve bemutatott első felvonásában.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Raliban az élen, ám kizárólag kényelmeskedve a hétköznapokban. Ezt az ellentétet kell feloldania a Citroën Racing osztályának: a sportra hangolt utcai modellek sorát pedig a DS3 Racing-gel kezdték meg az illetékesek, mi pedig kiderítettük, hogy a limitált példányszámú kísérleti széria folytatásának van-e jövője.
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
Akik rendszeresen olvassák az Autó Pult hasábjait, az alig egy éve bemutatott legfrissebb Suzuki Swifttel kapcsolatban már szinte mindent tudhatnak — nem is csoda, hiszen a „mi autónkról" a hivatalos bemutatót követően írtunk egy tartalmas beszámolót, majd két hosszú teszt érkezett. Az egyikben a mindössze négyszemélyes háromajtós, míg a másikban az immár öt fő szállítására képes ötajtós karosszériába szerelve próbáltuk az 1,25 literes benzinmotorral a négykerekűt.
Add a comment