- Részletek
- Írta: Kenéz Tibor
Érzelemdús, látványos formák, szívó benzinmotor, kiváló vezetési élmény. Önöknek melyik szegmens jutna eszükbe ezek alapján? Nekünk sem a középkategória, pedig a Mazda képes volt mindezt belesűríteni saját menedzserautójába, ami így bizony kellőképpen feltűnő jelenség lett a vetélytársak között. Tesztünkből pedig az is kiderül, hogy ez jelent-e bármiféle előnyt számára.
Add a comment- Részletek
- Írta: Járai Tamás
Határozott elképzelésem volt arról, hogy milyen lesz. Erősen hittem abban, hogy a franciák akárhogy próbálnak a külsővel meghökkenteni, nem tudnak majd kijátszani. Mégis sikerült szinte minden várakozásomra rácáfolniuk. Persze akkor még nem sejtettem, hogy hiába került a Cactus már egy ideje szériagyártásba, mégis vérbeli tanulmányautó maradt a lemezek mögött is tele érdekes részlettel.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Jelenleg a legkedvezőbb módja annak, hogy Magyarországon új Volvóba ülhessünk. Alapmotorral és a vitorlázók szívét is megdobogtató Ocean Race felszereltséggel járt nálunk a Volvo V40. Vajon így is igazi prémium kompakt maradt?
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
A Mazda magyarországi importőre kíváncsi volt, hogy mit lehet kihozni némi nem túl radikális csinosítással a CX-5 crossover szerény, ám véletlenül sem unalmas vonalaiból. A projekt első ízben az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő virtuális tuningvilághoz jutott el, s több pályázó művének kiértékelése után végül az illetékesek a világszerte ismert, hazai X-Tomi alkotása mellett döntöttek.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Hátsókerékhajtás, sportos kialakítás, a vezetés élménye – a BMW háza tájáról évtizedeken keresztül küldték a marketingesek a márka alappillérjeit lefektető üzeneteket. A sikeres bajor gyártó ezúttal igyekszik túllépni magán és új irányokba elindulni. Ennek része az elsőkerékhajtással érkező vérbeli családi egyterű, a 2-es Active Tourer. Vajon a BMW jól teljesít az általa eddig ismeretlen vidéken?
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A generációváltással az X-Trail is megkapta az új Qashqai koktéljának receptjét. Hatékonyabb hajtáslánc, gazdagabb szolgáltatások és szimpatikusabb megjelenés. Hogy terepezés igények helyett mennyivel jobban tudja kiszolgálni a családot, azt elsőkerékhajtással igyekezett bebizonyítani a közepes SUV új generációja. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
A Nissan idén májusban szinte derült égből villámcsapásként jelentette illetve mutatta be legfrissebb modelljét, az ötajtós Pulsart; úgy látszik, hogy a konszern mindenható Ura, Carlos Ghosn úgy gondolta, továbbra is komoly potenciál van a C-szegmensben, mi pedig csak helyeselni tudjuk a döntést.
Add a comment- Részletek
- Írta: Kenéz Tibor
Tizennégy év, négy modellfrissítés, megannyi boldog és elégedett vásárló. Ezek jutnak eszünkbe, hogyha a Renault Twingo első, a városi minik körében legendássá váló generációjára gondolunk, mely manapság is a legtöbb helyen az utcakép szerves részét képezi. A 2007-ben érkezett második generáció és annak 2012-ben ráncfelvarráson átesett verziója követte az előd szeretett megoldásait, azonban erényeihez mérten méltatlanul kevés figyelmet kapott. Most pedig eljött az idő, bemutatkozott a legújabb, harmadik generációs Renault kisautó, mely szakít a hagyományokkal és így próbálja meg ismét a francia márka egyik legkelendőbb típusává varázsolni magát. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Az Autó Pult hasábjain (is) többször olvashatták, hogy az elmúlt években az autóipar legnagyobb fejlődését a C-szegmens produkálta. Számos esetben konstatálhattuk, hogy egyes kompakt modellek olyannyira méretesre és sokrétűre sikeredtek, hogy szinte feleslegessé tették nagyobb testvéreiket. Kijelenthetjük, hogy a kategóriában már nem találkozhatunk rossz autóval – ha lenne ilyen, az erős mezőnyben garantáltan elvérezne és gyártóját nagy valószínűséggel nehéz helyzetbe hozná.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Az Autó Pult hasábjain (is) többször olvashatták, hogy az elmúlt években az autóipar legnagyobb fejlődését a C-szegmens produkálta. Számos esetben konstatálhattuk, hogy egyes kompakt modellek olyannyira méretesre és sokrétűre sikeredtek, hogy szinte feleslegessé tették nagyobb testvéreiket. Kijelenthetjük, hogy a kategóriában már nem találkozhatunk rossz autóval – ha lenne ilyen, az erős mezőnyben garantáltan elvérezne és gyártóját nagy valószínűséggel nehéz helyzetbe hozná.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Az Autó Pult hasábjain (is) többször olvashatták, hogy az elmúlt években az autóipar legnagyobb fejlődését a C-szegmens produkálta. Számos esetben konstatálhattuk, hogy egyes kompakt modellek olyannyira méretesre és sokrétűre sikeredtek, hogy szinte feleslegessé tették nagyobb testvéreiket. Kijelenthetjük, hogy a kategóriában már nem találkozhatunk rossz autóval – ha lenne ilyen, az erős mezőnyben garantáltan elvérezne és gyártóját nagy valószínűséggel nehéz helyzetbe hozná.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Az Autó Pult hasábjain (is) többször olvashatták, hogy az elmúlt években az autóipar legnagyobb fejlődését a C-szegmens produkálta. Számos esetben konstatálhattuk, hogy egyes kompakt modellek olyannyira méretesre és sokrétűre sikeredtek, hogy szinte feleslegessé tették nagyobb testvéreiket. Kijelenthetjük, hogy a kategóriában már nem találkozhatunk rossz autóval – ha lenne ilyen, az erős mezőnyben garantáltan elvérezne és gyártóját nagy valószínűséggel nehéz helyzetbe hozná.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Elsőre már-már megmosolyogtató a mindentakarása: SUV felépítmény összkerékhajtással, kupé tetővonal családi helykínálattal, erőteljes motor jó fogyasztással, mindez sportcsomaggal és tűzpiros fényezéssel, mindez megfizethetőbb tálalásban, praktikus méretben. Használat közben azonban bebizonyítja a BMW X4, hogy érdemes nagyon is komolyan venni.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A Kia a fülnek kedvező módon varrta fel az Optima ráncait. A középkategóriás szedán csúcsverziója jobb audiorendszerrel gazdagodott, miközben a gyáriak csendesebb belteret ígérnek. Ehhez még sportosabb külső társulhat, de izmosabb dízelmotor nem. Vajon elég ez a fokozottan erősödő kategóriában?
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
Bár a BMW Group korántsem kicsi, némi túlzással családi vállalkozásnak számít a legnagyobb autógyártó óriáskonszernekkel összehasonlítva. Viszont a BMW-nek van egy óriási ütőkártyája: a cég zseniális koponyákkal büszkélkedik gyakorlatilag minden területen, amit már számtalanszor bebizonyosodott. Az autósvilág egyik leginnovatívabb, és a K+F tevékenységekre szinte a legtöbbet költő gyártójaként a vállalat nem tehette meg, hogy ne lovagolja meg az elektromobilitás hullámait. Valamit ki kellett találniuk a németeknek, amit meg is tettek, de a tőlük megszokott egyedi módon.
Add a comment