- Részletek
- Írta: Abonyi Róbert - Szabó Péter
Rendhagyó tesztünkben kettő - kicsi és nagy, gyors és lassú, benzines és dízel, kézi és automataváltós, olcsó és drága - modell szerepel, amelyek egyik legfontosabb közös tulajdonsága, hogy megegyező néven kerülnek forgalomba. Nézzék meg velünk, milyen Suzukit vehetünk 11 millió forintért, és hogy mit kapunk öt millió forinttal olcsóbban! Add a comment
- Részletek
- Írta: Sütő Zsolt
Borús és kezdetben szomorú napon kelt útra az Autó Pult szerkesztőségének egy jelentős hányada, hogy budapesti főhadiszállásunktól az alig néhány kilométerre fekvő Tata felé vegyük az irányt. Látogatásunk célja nem volt egyéb, minthogy közelebbről is megismerkedjünk új partnerünk munkásságával, aki az európai szemeknek ritkaság számba menő legendás amerikai típusok restaurálásával és átépítésével foglalkozik. Add a comment
- Részletek
- Írta: Sütő Zsolt
Amikor először találkoztunk az 1970-es évjáratú Taunus Coupéval, még fogalmunk sem volt arról, hogy cikkünk tárgya a legtiszteletreméltóbb autó lesz, amit valaha láttunk. Mert bár az Autó Pult eddigi pályafutása során járt már nálunk erősebb, értékesebb, gyorsabb, s különlegesebb jármű is, mégsem lengte körül egyiküket sem olyan légkör, mint a mozgalmas múltra visszatekintő Fordot. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Először nem terveztünk összehasonlító cikket a két 1,6-os dízelmotorral hajtott kompakt esetében – többek között azért, mert az egyik alany 90 (Hyundai), míg a másik 109 (Mazda) lóerős -, de a teszthét során egyszerűen adták magukat a megmérettetésre, szóval úgy döntöttünk, hogy mégis egymásnak eresztjük Koreát és Japánt, avagy a Hyundai i30-at, illetve a Mazda3-at. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Először nem terveztünk összehasonlító cikket a két 1,6-os dízelmotorral hajtott kompakt esetében – többek között azért, mert az egyik alany 90 (Hyundai), míg a másik 109 (Mazda) lóerős -, de a teszthét során egyszerűen adták magukat a megmérettetésre, szóval úgy döntöttünk, hogy mégis egymásnak eresztjük Koreát és Japánt, avagy a Hyundai i30-at, illetve a Mazda3-at. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Barátainknak odaát a Burzsuj Blogon megadatott a lehetőség, hogy vezessék a teljesen elektromos, amerikai Tesla Roadstert, sőt, annak nem is holmi hétköznapi változatát, hanem rögtön a Tag Heuer kiadást. Az erről készült menetpróbát muszáj megosztanunk Önökkel, elvégre ma még nem sok olyan emberről hallani, aki úgy vezetett sportautót, hogy közben nem helyezte el lábnyomát környezetünk mindinkább roskadozó vállán. Íme, következzen régi kollégánk, Ács Zoltán beszámolója a világ egyik legérdekesebb autójáról: Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
A Dacia virágzik. Hazánk útjait ugyan még nem öntötték el a Loganok, Sanderók – bár kétségkívül egyre többet látni belőlök -, tőlünk nyugatabbra azonban viszik, mint a cukrot. Előbbinek oka nem más, minthogy itthon a márka abszolút presztízshiánnyal küszködik, hiszen Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Bevallom: nekünk, autókedvelőknek, autótesztelőknek bizony van egy pár, átlagember számára érthetetlen furcsaságunk. Ilyen például az, hogy sokszor már-már betegesen vonzódunk a kisautókhoz, illetve általában azt tekintjük követendőnek, vagy jónak, ami sportos. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
A formatervezőkön múlott. Ha egy kicsivel vagányabb külsőt faragnak az i30-nak, akkor jóval nagyobb figyelmet kapott volna a típus, amit megérdemelne – a koreai kompakt néhány megoldásából ugyanis még a német és japán konkurensek is tanulhatnának. Tesztünkön nem akármilyen változat járt, hanem Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Nem kell ahhoz még élőben sem látni az EX-et, hogy tudjuk: tervezéskor célközönségnek jó részben az amerikai háziasszonyokat szánta a gyártó. A végeredményt elnézve viszont vagy nagyon tökösek lettek odaát a fehérnépek, vagy mi puhultunk el – utánajártunk.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Ugye Önök sem hallottak még a híres francia humorról? Ne aggódjanak, ez nem is csoda, ugyanis a francia humor nem híres. Az alábbiakban – habár a Be Bop fejlesztőit már csak merészségükért is megéri a dicséret - megmutatjuk ennek egyik okát. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Aki kicsit is jártas a négykerekűek világában, bizonyára hallott a Saab vergődéséről, ami a tavalyi év második felétől egészen februárig tartott; ekkor viszont szerencsére letisztázódott, hogy a holland Spyker megvásárolja a szimpatikus márkát, a svéd autógyártó tehát biztosan megmenekül a bezárástól. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Vélhetően csak kevesen tudnak arról, hogy az idei modellévre a Suzuki egyik legsikeresebb modellje, a hazánkban csak kompaktként kezelt, de világszerte a menő, kisméretű crossover kategóriába sorolt SX4 megújult. De ne ijedjenek meg, nem maradtak le sok mindenről, az autó lényege ugyanis maradt, amilyen volt. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Az Infiniti csúcsmodelljének „leggyengébb” (persze, hisz’ „csak” 320 lóerő…) benzines változatával együtt töltött alig két nap alatt nagyon sokat gondolkodtam azon, hogy egy SUV vásárló vajon milyen szempontok szerint választja ki a neki legmegfelelőbb modellt. Mivel egy luxuskategóriás SUV újonnan, normálisan Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Ahogy az előző generáció esetében, az „új” Puntónál is elegánsan nőiesre vette a figurát a Fiat a modellfrissítésnél. Csakhogy immár az elnevezésekkel is variáltak az olaszok. Így lett Grande helyett Evo, cápa- helyett pedig Add a comment