Szinte a festék sem száradt meg a Magyarországra frissen érkezett Mazda6-osokon, nálunk immár másodízben vendégeskedik az autó. A múlt héten a 192 lóerős, benzines csúcsverziót volt szerencsénk bemutatni Önöknek, ezúttal pedig a kínálat várható húzómodelljét, a rendkívül ígéretes 2,2 literes, 150 lóerős dízelváltozatot volt alkalmunk egy teljes héten keresztül nyüstölni. Mi pedig nem teketóriáztunk, hiszen a Mazda sikervárományosa mellé rögvest szereztünk egy kőkemény ellenfelet, így a japánok büszkeségének ezúttal a kategória etalonja ellen kell bizonyítania. A Volkswagen Passaton mindeddig senki nem volt képes felülkerekedni, de a harmadik generációs 6-osnak komoly esélye van megtörni a jeget. Vajon sikerül neki? Tartsanak velünk és mindenre fényt derítünk! Add a comment

Egy családot mindenki számára egyaránt tökéletes ebéddel nehéz ellátni. A növekedésben lévő lurkó és a családfő tán azt szereti, ha jó nagy tál pörkölt kerül az asztalra, míg a kisebbik csemete és a háziasszony inkább könnyedebb fogásra szavazna. A kérdés pedig egyértelműen az, hogy milyen megoldás jelent kisebb, elfogadhatóbb kompromisszumot a többiek számára.

Add a comment

Hirtelen felgyorsultak az események. Az elmúlt 250 kilométert tökéletes bágyadtság mellett hagytuk a hátunk mögött, ám most a gázpedálra taposva, kitágult pupillákkal, heves szívdobogással és egekbe szökött adrenalinszinttel nézünk farkasszemet a vészesen közelgő szalagkorláttal.

Add a comment

A Mazda a CX-5-tel már megmutatta, hogy képes kategóriaelső autót építeni. Most a képességeket öröklő új 6-oson a sor, hogy bizonyítson. Csúcsverzióban, hazánkban először teszteltük az újdonságot.

Add a comment

Meghökkentő, hogy napjaink kisautói mennyire felnőttesekké, komolyakká váltak. Az már természetesnek számít, hogy amennyiben izmos motorra vágyunk, nem feltétlenül kell nehéz, méretes karosszériákat cipelnünk, de esetünkben ennél sokkal több érték is lapul a lemezek alatt.

Add a comment

Miközben az utódok már a küszöbön állnak, a Ford és a Mazda sikeres kifutó középkategóriás modelljeit eresztettük egymásnak, az izgalmas meccsnek pedig olyan vége lett, amire mi magunk sem számítottunk. A Mazda6 és a Mondeo úgy viselkedett, mint két lojális veterán sok évvel a csata után. Ahelyett, hogy a másikkal kapcsolatos sérelmeiket sorolták volna szemrehányóan, inkább megbékéltek sorsukkal, és kölcsönösen egymást erősítve mutatták meg, hogy melyikük miben jó.

Add a comment

Diákként előfordult, hogy egy-egy rosszabb jegyet hoztam az iskolából, s ilyenkor gyakorta azzal igyekeztem mentegetni magam, hogy a többiek sem végeztek jobb eredménnyel a számonkérésen. - "Engem a többiek nem érdekelnek!" – hangzott ilyenkor édesapám nyers és kérlelhetetlen válasza, mintegy utalva arra, hogy a következő adandó alkalommal leszek szíves önként és dalolva javításra jelentkezni.

Add a comment

Racionális hibridautó hét személynek? A Prius+ üzenete ezt kínálja és egyben a lítium-ionos akkumulátorok korszakát hivatalosan is megnyitja a Toyotánál. Szemfényvesztés? Zseniális termék? Technológiai zsákutca? Cikkünkből kiderül!

Add a comment

Ahogy felnövünk és elhagyjuk a családi fészket, a munkába állva gyökeresen változik meg az életünk. A mindennapok kötelességeivel párhuzamosan olyan kellemes emlékek keltenek bennünk édes-keserű szájízt, mint egy ködbe veszett bombagól a grundon, egy remegő hangon elmormolt szerelmi vallomás, vagy éppen egy megérdemelt apai pofon.

Add a comment

A múlandóság gondolata mindenkiben joggal ébreszt félelmeket, ám az emberi élet tiszavirág voltánál már csak az autók felett jár el gyorsabban az idő. Az iparág által diktált tempó mellett gyakorlatilag 2-3 éves ciklusokban kellene megválnunk járművünktől, hogy aztán régi választottunkat megunt ruhadarab módjára engedjük szabadjára.

Add a comment

Korábbi tapasztalatainkra alapozva megállapíthatjuk, hogy a Honda közepes méretű szabadidő-autójának előző generációja kitűnően képes volt betölteni a családi mindenes szerepet, az alig két hónapja lezajlott hazai menetpróba során pedig megtudtuk, hogy noha az új generáció azonos alapokat használ, a rengeteg fejlesztés okán mégis sokkal jobb lett.

Add a comment

A világ alakulásának különös fintora, hogy az élet bármely területén párhuzam vonható magánszféránk érzelmi vonulataival, s nincs ez másként a műszaki alkotások tekintetében sem. Az autókhoz fűződő viszonyunk ugyanis még akkor is a párválasztáshoz hasonlítható, ha tiszavirág kapcsolatunk a járművek piacán egyre csak gyorsuló forgási sebesség miatt bizonyosan csalódással ér véget.

Add a comment

Vegyünk egy angyalian kényeztető mindenes hobbiterepjárót, majd adjunk hozzá sportcsomagot - így szól a recept tesztünk mindhárom résztvevőjénél. De vajon milyen az íz? Hozzáadott plusz az élesítés, vagy mindent elrontó kompromisszum? Elsősorban erre kerestük a választ, de végül több tanulságot is levonhattunk.

Add a comment

Vegyünk egy angyalian kényeztető mindenes hobbiterepjárót, majd adjunk hozzá sportcsomagot - így szól a recept tesztünk mindhárom résztvevőjénél. De vajon milyen az íz? Hozzáadott plusz az élesítés, vagy mindent elrontó kompromisszum? Elsősorban erre kerestük a választ, de végül több tanulságot is levonhattunk.

Add a comment

Szinte a festék sem száradt meg a Magyarországra frissen érkezett Mazda6-osokon, nálunk immár másodízben vendégeskedik az autó. A múlt héten a 192 lóerős, benzines csúcsverziót volt szerencsénk bemutatni Önöknek, ezúttal pedig a kínálat várható húzómodelljét, a rendkívül ígéretes 2,2 literes, 150 lóerős dízelváltozatot volt alkalmunk egy teljes héten keresztül nyüstölni. Mi pedig nem teketóriáztunk, hiszen a Mazda sikervárományosa mellé rögvest szereztünk egy kőkemény ellenfelet, így a japánok büszkeségének ezúttal a kategória etalonja ellen kell bizonyítania. A Volkswagen Passaton mindeddig senki nem volt képes felülkerekedni, de a harmadik generációs 6-osnak komoly esélye van megtörni a jeget. Vajon sikerül neki? Tartsanak velünk és mindenre fényt derítünk!

Add a comment