Ritkán kanyarodunk el a személyautók világától, azonban ezekben az esetekben kifejezetten jóleső érzés átcsöppenni egy szokatlan környezetbe, ahol bizony más preferenciák alapján szükséges értékelnünk, s ítéletet hoznunk. Ezúttal az Isuzu D-Max személyében egy vérbeli munkagép vendégeskedett szerkesztőségünknél, hogy rátermettségét bizonyítsa.

Add a comment

Kívülről adja el magát - talán ez lehetne a Renault Clio mottója, ugyanis a franciáknak sikerült egy kifejezetten szemet gyönyörködtető karosszériát rajzolniuk, mely lendületes, nem túldíszített, ráadásul egész arányos is.

Add a comment

A történet nem ma kezdődött, a praktikus, nagyobb kategóriák helykínálatát idéző, mégis olcsó szedánok kora azonban napjainkban csúcsosodik ki, s ezt több válságmodell is bizonyítja. Azt, hogy a kategória létjogosultsága megkérdőjelezhetetlen, a nagyobb gyártók próbálkozásai mutatják – ezúttal a Citroën C-Elysée járt szerkesztőségünk garázsában.

Add a comment

A 911, ami mai szemmel is megállja a sarat: sokan a 964-est tekintik az első igazi 911-nek. Valahol érthető, végtére is a 3,6 literes boxerhatos itt már bőséges 250 lóerőt ad a kezünkbe. Már ez sem kevés, de rögtön utána 408-cal is meg kellett birkóznom. Add a comment

Alkonyodik. A fáradtság ráül kimerült végtagjaimra, miközben szemem előtt még kilométerek sokasága tornyosul, s időm is fogytán. De nem adom fel, s a benzinkút alkalmazottjai is furcsa szemmel néznek rám, miközben hangtalanul gördülök be az oszlopok közé, s a tankolás helyett sokadjára sem kérek mást, csak egy életmentő kávét.

Add a comment

Hét generáció, 800.000 legyártott példány, páratlan motorsport sikerek. A világ legismertebb sportautója 50 éves lett, mi pedig népszerűségének titkát először a gyökerekben kerestük. A Porsche 911 első két generációjából rögtön 5 modellt fogtunk vallatóra közúton és versenypályán egyaránt. Add a comment

Toyota LandCruiser az eredeti ár 60 százalékáért. Első ránézésre ezt kínálja a SsangYong Rexton, melynek aktuális, W kódjelű generációjában immár a gyártó saját dízelmotorja foglal helyet. Ajándék diszkontárú csemege, vagy komoly kompromisszum? Tesztünkből kiderül!

Add a comment

Álmatlanság gyötör. Bármennyire is küzdök, az ösztöneim minden próbálkozást meghiúsítva tiltakoznak. Az agyam sem képes pihenő üzemmódba kapcsolni, hiszen bántó gondolatok sokasága pengeti az idegsejtjeimet, s csupán egyetlen éltető kép maradandó: a kulcsokért kell nyúlnom, hogy vágyaim kielégítésével a fáradtság mindenhatósága kényszerítsen nyugovóra.

Add a comment

Vegyünk egy angyalian kényeztető mindenes hobbiterepjárót, majd adjunk hozzá sportcsomagot - így szól a recept tesztünk mindhárom résztvevőjénél. De vajon milyen az íz? Hozzáadott plusz az élesítés, vagy mindent elrontó kompromisszum? Elsősorban erre kerestük a választ, de végül több tanulságot is levonhattunk.

Add a comment

A Mazda egyszer már beleesett a szürkeség mocsarába, ám egy ügyes húzással és a Zoom-Zoom filozófia életre hívásával a 626-ost váltó Mazda6 hirtelen újra a felszínre hozta a japán márkát, amely az évek múlásával ismét a formai hullámok völgyébe tartott. Szerencsére ezúttal közel sem süllyedt a korábbi mélységekbe, s rögtön érkezik is a felmentő sereg.

Add a comment

Nem kérdés: a Nissan NV200 azzal, hogy megnyerte a New York taxi tendert, sőt, Londonban és Barcelonában is learatta a babérokat, már önmagában meghódította a világot, s alig indult meg a típus forgalmazása, máris mérföldkőnek tekinthető az autó a japán márka történelmében. Mindezen elismerésekből és sikerekből kiindulva nem kell bizonyítani, hogy taxinak kiváló a típus – gyakorlatilag ez volt a cél a fejlesztés során –, mi viszont egy teljes héten keresztül, közel 1000 km-t a hátunk mögött hagyva nyúzhattuk a ’polgári’ változatot, a tesztelés során pedig arra voltunk kíváncsiak, hogy családi autóként miként állja a sarat a Nissan büszkesége.

Add a comment

A vörös Mercedes A-osztály a mélyre húzott lökhárítóival és szoknyáival szinte ráharap az aszfaltra, az óriási nyílások láttán pedig azt hihetnénk, hogy az autó nyomban felfal minket, ha nem tiszteljük. Hátulról a szélesre húzott, fekete betéttel és ál-légbeömlőkkel tarkított lökhárítók és a két méretes kipufogócső láttán úgy gondolhatjuk, hogy komoly sportvér csörgedezik a magyar génekkel is rendelkező kompaktban. De mi a valóság?

Add a comment

Immár közel három éve, hogy az első Sandero Stepway megfordult tesztünkön. Azóta sokat változott a világ, de a Dacia követte a fejlődést: frissített modellje ütőképesebbnek ígérkezik, mint valaha. Vajon tényleg beváltja a hozzá fűzött reményeket?

Add a comment

Beszámolónk első epizódja azzal a tanulsággal végződött, hogy a SsangYong Korando ugyan az utastér minőségében nem veszi fel a harcot konkurenseivel, de praktikumában, helykínálatában egyenesen az élre tör, miközben megjelenésében is illeszkedik a kategória divatos megjelenést követelő kínálatába.

Add a comment

Hiába a történelem minden tanulsága, az előítéletek napjainkban is méregként itatják át az életünket. Márpedig a hamis sztereotípiák olyan valós értékek megismerésétől tántorítanak el minket, melyek igaz élményekkel örvendeztethetnének meg. Bizonyára mindannyian voltunk már elítéltek és önkényes bírák egyaránt, sokszor mégsem tudjuk elrejteni magunkban a lelkünk mélyéből kitörni készülő érzelmeket, ám a kesztyűt felvéve a következőkben nem árulunk zsákbamacskát és a racionalitás útján eredünk a boldogság nyomába.

Add a comment