- Részletek
- Írta: Vajda János
A Toyota Auris ráncfelvarrásáról a múlt héten olvashattak az Autó Pulton, a japánok ugyanis már elöljáróban jelezték a gyári fotókat is közzé téve, hogy a Genfi Autószalonon fog debütálni kompakt modelljük frissített változata. Mindössze egy dologgal kapcsolatban hallgatott a gyártó: a motorokról szinte semmi információt nem kaptunk, csak azt tudtuk, hogy meglepetéssel készülnek. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
A szuperautókat gyártó Koenigsegg cégnél úgy néz ki, hogy teljesen elgurult a vezetőség és a fejlesztők gyógyszere: az ízelítő részletfotók láttán és a különféle pletykák hallatán már elöljáróban sejteni lehetett, hogy valami brutálisan erős hibrid négykerekűt készülnek bemutatni Genfben a svédek, de ekkora durranásra – vagy inkább őrültségre – szerintünk senki nem számított. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
A találgatások ezúttal is igaznak bizonyultak: korábban több pletykát is lehetett hallani arról, hogy a fantasztikus Porsche 911 GT3 radikálisabb RS változata 3,8 helyett 4-literes szívó boxermotort kap, ami 475 lóerő helyett nagyjából 500 lóerőt fog produkálni. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A 2015-ös Genfi Autószalonon soha nem látott méretű autóipari robbantásra készül. A svájci seregszemle fontos kulcsmodellek tömegével veszi kezdetét. Teljesen biztos: amikor március 3-án megnyitnak a csarnokok, azt se tudjuk majd, hogy hova nézzünk a bőség zavarában. A rendezvényen mi is részt veszünk, hogy első kézből számolhassunk be az autóipar jövőjéről - ám addig is összegyűjtöttük, hogy mivel is találkozhat, aki ellátogat a 85. Genfi Autószalonra. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A genfi újdonságáról már fellebbentette a fátylat az Infiniti, de mégsem ül ölbe tett kézzel. A gyártó közel-keleti illetékesei például saját zeneszámot szereztek, amely kizárólag autók hangjaiból áll össze. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Az autók alvázvédelmének fontosságát nem kívánjuk még egyszer hosszasan ecsetelni: tavaly májusban Simon Sára kolléganőnk egy igencsak részletes cikkben írt az alvázvédelemről. Szóba került a miért, a milyen korban, továbbá olvashattak a munkafolyamatról, nem utolsósorban pedig néhány fontos tanácsot is sikerült megosztanunk Önökkel. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Bizonyára sokaknak lehet ismerős Michael Paul Smith neve, akinek fotói gombamód terjednek az interneten; a művészlelkű úriember egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Add a comment
- Részletek
- Írta: Simon Sára
Az alábbiakban videós Hölgyteszt sorozatunk második epizódját adjuk közre, melyben a tavalyi Párizsi Autószalonon pástra lépett apró hősünket, a vadiúj fejlesztésű smart fortwo-t mutatjuk be Önöknek. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Érdekes tanulmánnyal jelentkezett az AAA Közlekedésbiztonsági szervezet: a felmérések szerint a vezetők legnagyobb többsége tisztába van hibáival, illetve kockázatos cselekvéseivel a volán mögött, ám annak ellenére sem próbál ezeken változtatni, hogy a negyedének van olyan családtagja, aki korábban már súlyosan megsérült autóbalesetben. Add a comment
- Részletek
- Írta: Járai Tamás
Mitől lesz jó igazán egy sportkocsi? Gyermeteg kérdés, nem? Mielőtt rávágnák a választ, vékony tollal azért leírom, hogy a sportautók megítélését övezi a legtöbb sztereotípia, méghozzá azért, mert tízből, vagy lehet, hogy tízezer emberből csak egy tudja, mennyire vezet jól, és mi is az a sportautózás. Az autóipar meg bolond lenne lerántani a leplet, inkább meglovagolja a fura keresletet, mondjuk a baleseti statisztikák azért a gyártókat is aggasztják, nem akarják, hogy a végén még elfogyjanak a vásárlók... Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A Mercedes-Benz G-osztály az évek múlásával átvándorolt a megbízható terepes kategóriából a luxus divatcikkek közé. Hogyan lesz igazán egyedi az alapból is közel 50 millió forintos G 63 AMG? Úgy, hogy megnyújtják, páncélozzák, és fegyvertartót tesznek hozzá. Add a comment
- Részletek
- Írta: Járai Tamás
A pénz, az akarat, a becsület, a kvalitások és a munka nem jár mindig kéz a kézben. Néha például olyanok gazdagodnak meg, de nagyon, akik az előbbi felsorolás második felvonásából szinte semmit nem tudnak kipipálni, sokszor meg pont azok nem érik el a gondtalan anyagi biztonságot, a normális léptékkel vett jólétet, akik megérdemelnék. Az élet nem mindig habos torta, mondják a bölcsek itt keleten. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
A Mazdára mérgesek vagyunk, a japánok ugyanis kitűnően értenek az idegeink cibálásához: a típus 25 éves évfordulója alkalmából már tavaly szeptember elején megmutatták nekünk a zseniális koncepciót követő MX-5 roadster legújabb, negyedik generációját, a premierhez képest azonban a piaci bevezetést közel egy évvel eltolták, ami azt jelenti, hogy sajnos csak idén nyáron, vagy inkább csak ősszel érkezik meg például a hazai kereskedésekhez a gyártó büszkesége. A pöttöm négykerekűt a tervezőcsapat összes tagja a legnagyobb odaadással fejlesztette, hiszen a cégnél mindenki szívén viseli az MX-5-öt - mert egyszerűen imádnivaló. És a mérnökök odaadása látszik is a végeredményen. Add a comment
- Részletek
- Írta: Kenéz Tibor
Európai szemmel, az amerikai futballhoz hozzá nem értőként nehéz elképzelni, hogy az Egyesült Államokban mit is jelent a Super Bowl, azonban máris érthetőbbé válik a dolog, ha megpróbáljuk egy példával szemléltetni: képzeljék el, hogy hazánkban milyen érdeklődés övezi a Labdarúgó-világbajnokság döntőjét! A helyzet szinte ugyanaz, a különbség csak az, hogy a Super Bowlt minden évben megrendezik, a hirdetők, és köztük az autógyártók legnagyobb örömére. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A hatalmas modelloffenzívát követően viszonylagos csend övezte a Hyundai háza táját. Eközben a koreai márka tovább folytatta világhódító törekvéseit: 4 százalékos növekedéssel eljutott a világ legnagyobb gyártójáért folyó harc negyedik helyére. Most pedig itt az új offenzíva, amelynek egyik legfontosabb képviselőjével, az i20 új generációjával találkozhattunk. Add a comment