- Részletek
- Írta: Az Autó Pult csapata
Végre eljött a várva-várt nap, amikor még az autókkal együtt ébredő, fekvő, álmodó és élő emberek is a fogasra akaszthatják a slusszkulcsot, hogy a hengerek dala helyett a szívé legyen a szó. Ne is gondoljunk ma másra, csak élvezzük azokat a meghitt pillanatokat, amiket szeretteink körében tölthetünk, lehetőleg anélkül, hogy engednénk a telefont csörögni, vagy a számítógépet felszisszenni. Add a comment
- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A Nissan GT-R már születésekor is kifejezetten nagy csodának számított, ám számos apróbb probléma, így például a rajtautomatika gyerekbetegsége árnyalta a képet. A japánok viszont kompromisszumot nem tűrően visszaültek a tervezőasztal mögé és immáron másodjára dolgozták át a szuperautót – megérte. Add a comment
- Részletek
- Írta: Sütő Zsolt
Amikor a Frankfurti Autószalonon beültem a Mercedes-Benz C63 AMG Black Series Coupé volánja mögé, az volt az első gondolatom, hogy bárcsak kiszállhatnék innen, hiszen a szűk ülések minden ponton elviselhetetlenül nyomtak - bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy a kellemetlen érzésért a stuttgartiak kiváló konyhája is felelőssé tehető. Add a comment
- Részletek
- Írta: Sütő Zsolt
Silvio Berlusconi lemondásával sokaknak csillant fel a szeme, hiszen a korábban három alkalommal is megválasztott miniszterelnök széke minden botrány és meggondolatlan kijelentés ellenére is viszonylag stabilnak tűnt. Most azonban kitárulnak a befolyásos Hádész által őrzött kapuk, így aztán a megfelelő háttérrel rendelkező jelöltek megvadult kutya módjára vetik rá magukat a szabad prédára. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A Porsche és a Le Mans neve szétválaszthatatlanul egybeforrott az évtizedek alatt. A német sportautó-gyártó már 16-szor nyerte meg a 24 órás versenyt, 1970-ben, a legendás 917-tel először, míg 1998-ban a 911 GT1-gyel utolszor. Most rátehet még egy lapáttal. Add a comment
- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A 11. alkalommal megrendezésre kerülő Auto Expo kiállítást választotta a Ford, hogy bemutassa legújabb globális piacra szánt modelljét. A helyszín Új-Delhi, ez is jól mutatja, hogy a világ minden táján terjeszkedni szeretne a márka, főleg ha a legnagyobb és rohamos léptékben növekvő autópiacról beszélünk. A különleges bemutatókra összesen 1,4 millió látogatót várnak. Add a comment
- Részletek
- Írta: Sütő Zsolt
Nem vagyok az összeesküvés-elméletek nagy rajongója, és a környezettudatosság fontosságával is tisztában vagyok, de ha a tűzhöz legközelebb álló fejlesztők szemébe nézek, mégsem érzem azt az illatot a levegőben, ami a spanyolviasz első cseppjeinek lángra lobbanásával betöltené a szobát. Add a comment
- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Ahogy tavaly is megtettük, most sincs másképp: az Autó Pult idén is megválasztja az Év Autóit. Persze mások sokféleképpen nekiláttak már ennek a feladatnak, de az Autó Pult a megszokott módon kissé máshogy helyezi el a mércét. A központba az autóipari kategóriák helyett a fogyasztói igények kerülnek. Add a comment
- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Ismét a könnyed jövőt hoztuk el kedves Olvasóinknak az Autó Pult kéthetente megjelenő táblamagazinjának formájában. Bemutatkozó, nulladik kiadásunk után immáron másodszor jelentkezünk ilyen különleges tartalommal. Legfrissebb magazinunkban a prémium tesztek mellett kitekintünk a jövő technológiájára, valamint az autósokat érintő adókra, terhekre is. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Bár a Porsche legfrissebb büszkeségéből, a szeptemberben bemutatott, 991 kódjelű új 911-esből még csak a 'sima' Carrera és Carrera S változatokat dobta piacra, s a legkeményebb verziók (a Turbo/Turbo S páros illetve a pályahasználtra tervezett GT2/GT3 típusok) csak később érkeznek, azért finoman szólva az alapmodelleknek sem kell szégyenkezniük menetteljesítményeik terén. Add a comment
- Részletek
- Írta: Járai Tamás
Az első konstruktőrök úgy gondolták, túl macerásak a lovak közlekedésre, inkább készítenek olyan „szekereket”, melyeket pusztán üzemanyaggal táplált vastömbök hajtanak. Aztán ezekből az abszolút racionális elvárásoknak előbb-utóbb igen jól megfelelő használati eszközökből megszülettek a mai, nagyon szuper, ugyanakkor sokak szerint mégsem annyira jó autók. De miért fanyalog számos tulaj a mai autókat értékelve, mi a bajuk ezekkel a remek gépezetekkel? Add a comment
- Részletek
- Írta: Sípos Zsuzsanna
Noha az elmúlt évtizedekben a hölgyek nagy sikerrel szálltak harcba egyenjogúságok megteremtése érdekében, csak a 21. század beköszöntével válik világossá, hogy az egyenlő bánásmód előnyös oldala mellett egyes esetekben visszájára sülhetnek el a kezdeti sikerek. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Engedjék meg, hogy a közelgő hétvégére történő ráhangolódás kedvéért néhány perc erejéig elkalauzoljuk Önöket egy, a megszokott száraz tényektől kicsit eltérő, elvontabb világba. A németországi FORMAT67.NET filmkészítő csapat nemrégiben közzétett egy ötperces rövidfilmet, amelyhez a legjobb hozzávalókat válogatták össze a készítők - többek között Alexander Sperr producer (ugye, milyen 'autós' családneve van az úriembernek?), valamint Daniel Michaelis rendező. A film a MECHANICAL SYNFONICA (mechanikus szimfónia) nevet kapta, passzol a tartalomhoz. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Mára köztudott, hogy a Jaguar és a Land Rover az indiai Tata irányítása alatt új szelet kapott és a K+F-re költött hatalmas tőkeinjekció szép jövőt sejtet a márkáknak. Magyar viszonylatban talán még fontosabb, hogy a brit prémium képviselői néhány hónapja új forgalmazó kezébe kerültek. A prémium szolgáltatásokról, a tervekről és a jövőről Markó Zoltánnal, a márkaigazgatóval beszélgettünk. Add a comment
- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Egy autó fejlesztésébe hihetetlen mennyiségű munkát fektetnek a mérnökök, ami hatványozottan igaz a zuffenhauseni gyártó termékeire. A 911 legújabb kiadásának születését rövidfilmen foglalta össze a Porsche, érdemes hát végignézni a 10 perces képsort, amelyből megtudhatjuk, mi kell egy igazi sportautó életre hívásához. Add a comment