Valljuk be, nemzetünk nem épp a legszebb hagyományokkal rendelkezik a használtautók adás-vétele terén. Sokan és sokszor megírták már, hogy itthon milyen szokások a jellemzőek, azonban egy dolog állandó jelleggel szerepelt: a kilométerórák tekergetése. Ha minden igaz, hamarosan búcsút inthetünk ennek a kisördögnek. Add a comment

Érdekes stratégiát választottak az autógyártók. Bár az óceán túlsó oldalán a Detroiti Autószalon egyébként is újdonságokkal árasztja el az autós világot, sokan eközben a genfi összejövetelre izzítanak. Így tesz a Kia is. Add a comment

A Detroiti, avagy az Észak-Amerikai Autószalon már javában fogadja a látogatókat, a korábbi éveknél még gazdagabb kínálattal. Rengeteg újdonsággal találkozhatunk a forgatagban; mi most utat mutatunk, és márkákra lebontva közelebb hozzuk Önöknek a tengerentúli premiereket - természetesen főképp azokat, amelyek az európai piacot, s így minket is érintenek. Add a comment

A világ telis-tele van veszélyekkel, így aztán kész szerencse, hogy minden nap újabb tanulmányok születnek arra, hogy aggodalmat keltsenek bennünk, miközben a megoldások is villámgyorsan rendelkezésre állnak. Add a comment

Matthias Vöcks egy igazi őrült, akinek megszállottságához a műszakiak mérnöki zsenialítása társul, így aztán nem is csoda, hogy a nagymúltú szuperautókat néhány esztendő leforgása alatt megreggeliző Koenigsegg munkatársává vált. Add a comment

Változnak az idők… ezt a kétségkívül tagadhatatlan tényt az autós szívnek-léleknek pedig úgy kell megélnie, hogy a percek suhanásával egyre kevesebb és kevesebb henger pendíti meg az érzelmi húrokat. Szerencsére azonban még közel sincs veszve minden: egyetlen, rendhagyó összehasonlító erejéig összeszedtünk tizennyolc dugattyút, melyekhez mindössze kétszer négy kerék tartozik. Finomkodásra nem érdemes számítani, vihar, tombolás és mennydörgés következik. Add a comment

Azt hiszem, egyszer már mindenki elképzelte magában, hogy milyen jó is lenne egy elesettnek látszó autó volánja mögött megpirongatni a magukat nagyra tartó, vagánykodó ellenfeleket. Add a comment

Stuttgartban soha nem unalmas az élet, s ezt tanúsítja az is, hogy látogatásunk alkalmával még a nyugodt hétvége dacára sem volt olyan pillanat, hogy a Porsche egy-egy csúcsmodellje ne remegtesse meg a múzeum ablakait. Időnként azért a rajongók paradicsomában is van ok a szomorúságra: például akkor, amikor a Porsche 911 Carrera 997-es generációja nyugdíjba vonul, hogy még nagyobb és nemesebb hatalomnak adja át a helyét. A konstruktőrök persze igyekeznek megvigasztalni minket, így aztán könnyek mégsem szöknek a szemünkbe, hiszen a GT3 RS 4.0 társaságában még búcsúnk is boldogít. Add a comment

Már 2012-ben járunk, mi pedig a beígért Autó Pult Év Autója 2011 szavazással jelentkezünk, ahogy azt tavaly is megtettük. Összesen kilenc kategóriában vizsgálta meg szerkesztőségünk az elmúlt esztendő újdonságait, a díjak kiosztásánál pedig a lehető legnagyobb precizitással jártunk el, ahogy azt kedves Olvasóink megszokhatták tőlünk.

A kategóriákat, illetve a szavazás irányelveit, azok főbb szempontjait korábbi cikkünkben már taglaltuk, így ezúttal nincs más hátra, mint az érmek és trófeák kiosztása, a dobogósok kihirdetése - természetesen indoklással nyakon öntve. Nézzük hát, kik voltak a legjobbak 2011-ben! Add a comment

Bár ahogy azt korábban beharangoztuk, az ünnepek miatt kétheti táblamagazinunk harmadik száma megcsúszott egy héttel, cserébe viszont már az újév első napjaiban megjelent a legfrissebb kiadás, amely egy különleges szám, hiszen nem kevesebb, mint három izgalmas összehasonlító teszt kapott helyet benne - s ahogy volt és lesz is, ingyenesen megszerezhetik a digitális újságot. Add a comment

Lassan-lassan, ahogy kezdünk magunkhoz térni a mulatozás után, arra is ráébredünk, hogy feltöltődés, vagy komoly elhatározás, és célkitűzés nélkül az Új Esztendő nem jelent többet annál, minthogy a levélpapír megfelelő sarkába más számot firkantunk. Add a comment

Katar alapjai igen erősek, hiszen a gazdaság hatalmas kőolaj- és földgázkészletre építkezhet, miközben iparát a kőolaj-finomítás, a vegyipar és a vaskohászat alkotja. Add a comment

Léteznek olyan autók, melyek megjelenésekor minden tekintet rájuk szegeződik, s egyszerűen megáll az élet az utcákon. A lelkünk mélyén ugyan sokszor vágyunk arra, hogy a piros szőnyegen a tapsoló tömeg sorai között villanjanak ránk a vakuk, a valóságban azonban jó adag exhibicionizmus kell ahhoz, hogy mindezt különösebb pironkodás nélkül vészelhessük át. Add a comment

Bár magazinunk főként az autózásért él-hal, a sebesség mámora a más típusú közlekedési eszközök tekintetében is hasonló érdeklődést idéz elő. Igaz, Európában – legalábbis a németeknél, illetve franciáknál – hétköznapi dolog gyorsvasutazni, Kínában ugyanez nemrég még nem volt olyan természetes. Ezúttal sebességi mutatvánnyal hívták fel magukra a figyelmet. Add a comment

Megint eltelt egy év, lassan pedig meggyújthatjuk magazinunk tortáján a második gyertyát. Az idei évben sem ültünk tétlenül: 194 modell tesztjével és 1541 írással ajándékoztuk meg Olvasóinkat. Hogy legalább egy kis heves ujj- és szemmozgással ledolgozzuk a Karácsonykor túltöltött kalória-készletünket, interaktív fotókereső játékot hirdetünk. Add a comment