Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

Lassan-lassan, ahogy kezdünk magunkhoz térni a mulatozás után, arra is ráébredünk, hogy feltöltődés, vagy komoly elhatározás, és célkitűzés nélkül az Új Esztendő nem jelent többet annál, minthogy a levélpapír megfelelő sarkába más számot firkantunk. Sőt, mint azt a mai sajtószemlét megejtve tapasztaltuk, az ár-, és adóemeléseknek, valamint a demokrácia szabadság-szellemének nevében meghozott újabb tilalmaknak köszönhetően az sem lenne meglepő, ha valaki szkeptikusan indulna 2012 első munkanapjára.

2012-ben sem vesszük el a gázt

Szomorkodásra azonban semmi ok, hiszen mostantól az eddigieknél is keményebben lépünk a gázpedálra, hogy ha ez lehetséges, az Önök együttműködésének, és építő kritikáinak segítségével ily módon igyekezzünk még jobb, szebb, szórakoztatóbb, velősebb tartalommal szolgálni. Annyit már most is megígérhetünk, hogy lóerőkben, gumifüstben, és benzingőzben jövőre sem szűkölködünk, így aztán reményeink szerint folytathatjuk azt a dinamikus növekedést, amit az Autó Pult szerencsés közössége rövid idő alatt elkönyvelhetett magának.

Nem játék - az ország 10 százaléka felült velünk a körhintára

Panaszra nincs is okunk, hiszen 2011 statisztikái szerint az ország lakosságának majd’ 10 százaléka legalább egyszer megfordult az oldalunkon, ezzel összességében mintegy 83.300 órát töltve el velünk. Mindez persze nem is csoda, hiszen négytagú csapatunknak 126 darab teszttel állt módjában szórakoztatni Önöket, ami azonban veterán rovatunkat, és az összehasonlító írásokat figyelembe véve ennél is több autóval való találkozást jelent.

Autó Pult tűzön-vizen át..Talán némi meglepetéssel szolgál, hogy a közönséggyőztes cikk mégsem egy teszt lett, hanem Csizsek kolléga polgárpukkasztóvá avanzsált „Olcsóbban tankolunk, mint 10 éve?” című írása, ami szándékaink szerint a technika fejlődése előtt kívánt fejet hajtani. A kommentekből pedig kiderült, hogy az üzemanyagok árának alakulásával foglalkozó bejegyzések oktalanul állnak a dobogó második fokán, hiszen egyes hozzászólóink autóival időnként még félre is kell húzódni, hogy a termelődő benzint kannákba fejthessük le.

Harmadik legnépszerűbb írásunk nem is egy járműről, hanem egy bámulatos műtárgyról szólt, amiről „Kis lépés Kínának, nagy lépés az emberiségnek” című bejegyzésünkben áradoztunk. Ezt követi a tapasztalatokban egyáltalán nem szűkölködő Szabó kolléga általános vásárlói tanácsadója, valamint a népszerű Suzuki Swift dízelmotorral szerelt változatának tesztje, de a Mercedes B-osztály, vagy a 3-as BMW hazai debütálása is különös érdeklődésre tartott számot.

Szoros küzdelemben senki sem ülhet a babérokon

Az sem csoda, hogy a Volkswagen-Hyundai összehasonlító-tesztsorozatunk szűk időn belül mászott fel az éves toplistára, hiszen korábban nem kerültek egy szorítóba a minőségben egymáshoz egyre inkább közeledő márkák. A mérkőzés végül a Passat vs. i40, valamint a Scirocco vs. Veloster csata volkswagenes fölényével, míg az Elantra vs. Jetta összetűzés koreai győzelmével ért véget, melyek után csak annyi bizonyos, hogy egyik fél sem ülhet 2012-ben sem a babérjain.

2012-ben teljesüljön minden álmuk!

Mielőtt magunk is újra munkába vetnénk magunkat, nem is maradt más hátra, minthogy megköszönjük Önöknek egész éves megtisztelő figyelmüket, és ezúton is lóerőkben, örömökben, sikerekben gazdag Boldog Új Évet kívánjunk!