- Részletek
- Írta: Vajda János
Az alábbi, gyári Ferrari FF-videóhoz nehéz bármit is hozzáfűzni; röviden csak egy szóval jellemezném: csodaszép – én például egymás után legalább ötször néztem végig. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Aki rendszeres olvasója az Autó Pultnak, bizonyára még álmából felriasztva is gondolkodás nélkül tudja, hogy március elsején nyitja meg kapuit a világ egyik legnevesebb és egyben legnemesebb autós rendezvénye, az évente megrendezésre kerülő Genfi Autószalon (a nagyközönség különben március 3-13 között látogathatja a kiállítást). Add a comment
- Részletek
- Írta: Sütő Zsolt
E percekben úgy érzem magam, mintha egy belsőséges körülmények között tartott sajtótájékoztatón kiderült volna, hogy amitől eddig csak féltünk, az most bekövetkezik. Igen, sejtettük, hogy a Föld olajkészletei kimerülőben vannak. Igen, látjuk, hogy a benzin ára az egekbe szökken, sőt, azt is tudni véljük, hogy a globális felmelegedés jelensége nem természetes folyamat eredménye. Azonban mindeddig találtunk ésszerű érveket a fenti problémák kimagyarázására: Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Egy Guiness világrekord már önmagában is elismerésre méltó, nem hogy három. Ha pedig ez egy szélturbinával hajtott elektromos kisautó volánja mögött történik meg – mint beszámolónk két német főszereplője esetében –, akkor már a technológia iránt érdeklődők is elismerően bólogathatnak. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Képzeljenek el egy Nissan 370Z-t, annak minden vadságával és brutalitásával együtt. Képzeljenek bele még két ülést, számos kényelmi extrát, kifinomult, elegáns formát - és öntsék agyon mindezt egy adag hétköznapi használhatósággal. Bátran állítható, hogy e képzeletbeli teremtmény legtöbbünk álma. És most már létezik is, sőt, mi tesztre fogtuk. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szerkesztőség
Tényleg repül az idő; alig aludtunk néhányat és máris hitetlenkedve szembesülhettünk a ténnyel: az Autó Pult útnak indítására íródott nyitó sorokat pontosan egy éve, 2010. február 22-én olvashatták el első ízben látogatóink. A hátunk mögött hagyott 365 napban közel 200 autó valós értékeit, vagy éppen hiányosságait tártuk fel a félmilliós olvasótábor előtt, ezen kívül pedig rengeteg hírrel, információval és érdekességgel szolgáltunk a négykerekűek világából – sőt, olykor-olykor még más területekre is belefért némi kitekintés - gondoljanak csak például „tankos” menetpróbánkra vagy kerékpáros illetve vitorlás kalandjainkra. És ez még csak a kezdet (volt). Add a comment
- Részletek
- Írta: Sütő Zsolt
Az Autó Pult hasábjai általában tele vannak vidámsággal, hiszen tesztjeink során a piacon frissen megjelenő típusokat van szerencsénk bemutatni Önöknek. A féktelen újdonságdömping során aztán méltatlanul szorulnak háttérbe azok a modellek, melyek lassan elhagynak minket, hiszen utolsó darabjaik gurulnak le a gyártósorokról, vagy szomorúságot okozva kerülnek ki a manufaktúrák munkatársainak kezei közül, akik talán még egy könnycseppet is elejtenek búcsúzóul. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Ugye emlékeznek még Villám McQueen-re, Hudson doktorra, Matukára, Luigi-ra és a többiekre? Bizonyára sokan egyetértenek velem abban, hogy a 2006-os, Pixar által készített Verdák c. film az elmúlt évtized egyik legjobban sikerült animációs produktuma – főleg a benzingőzzel valamennyire fertőzött közönség szemében. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Frissítés miatti áremelés ide vagy oda, a Nissan GT-R még a 30 milliós vételárával is kategóriájának messze legkedvezőbb ajánlata maradt. Most bemutatkozott a pompára kihegyezett változat is. Add a comment
- Részletek
- Írta: Buza Kriszta
A múlt héten nagyon felment az árfolyamom, úgyhogy lassan azon spekulálok, hogyan zárjam pozícióimat, mert most, hogy visszaadtuk a Peugeot RCZ-t, azok valószínűsíthetően gyengülni fognak. Hogy mi az oka ennek? Tőzsdei ismereteim alapján tudom, hogy a piacokon jelentősek a rövid távú, spekulációs hatások, melyek az árképzést erősen el tudják téríteni a megszokottól. Ilyen lehet például, amikor hír érkezik arról, hogy nőismerősünk garázsában vélhetően egy RCZ fog parkolni. Add a comment
- Részletek
- Írta: Sütő Zsolt
A szuperautók piacán nem is olyan lehetetlen rövid időn belül hatalmas sikereket aratni. Elég, ha az alig egyetlen évtizedes történelemmel rendelkező Koenigsegg, Wiesmann, vagy éppen Pagani példájára gondolunk. Míg az említett európai gyártók munkásságát szinte az egekbe emeli a közvélemény, addig mások csupán tiszavirág életű hírnévre tesznek szert, s itt megemlíthetném a Bugatti Veyron babérjait is learatni szándékozó SSC Ultimate Aero-t, a Saleen S7-et, a Gumpert Apollót, de találkoztunk már igazán amatőr próbálkozással is a Simbol Design részéről. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Mióta világ a világ, az emberiség mindig is saját korlátainak, határainak áttörésével jutott előbbre. Nincs ez másképp az autóiparban sem, ahol sokszor egy-egy, kezdetben még őrültségnek számító ötlet vagy egy szélsőséges terv javított hosszabb távon mindenki életminőségén. Add a comment
- Részletek
- Írta: Buza Kriszta
Alfáról egy nőnek írni nem könnyű feladat. Nem csak azért, mert az olasz márka évtizedek (sőt, immár egy évszázad) óta egyértelműen az érzelmekkel operál, hanem azért is, mert ezáltal elérte, hogy az alfások gyakorlatilag már egy külön kasztba tartoznak (annak minden negatív és pozitív tulajdonságait beleértve). Add a comment
- Részletek
- Írta: Autó Pult szerkesztőség
Bizonyára minden szemfüles olvasónknak feltűnt, hogy az elmúlt hetekben folyamatosan a címlapon volt az Autó Pult első Év Autói választásának győzteseit felvonultató cikkünk, mellette pedig egy közönségszavazás, amelyben az általunk meghirdetett 9 kategória győztesei között lehetett válogatni. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
A patinás brit sportautógyártó legfrissebb, négyüléses limuzinjáról már számos kedvcsináló videó napvilágot látott, ám az igazi „durranás” (legalábbis az Aston Martin szemszögéből) most érkezett. Nem, nem egy újabb „007” részről van szó, hanem hivatalosan közzétették az angolok legfrissebb, „A valódi erő megosztandó” (True Power Should Be Shared) címet viselő több mint 7 perces minifilmjüket, amelynek természetesen a csodálatos vonalakkal megáldott Rapide a főszereplője. Add a comment