Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

Frissítés miatti áremelés ide vagy oda, a Nissan GT-R még a 30 milliós vételárával is kategóriájának messze legkedvezőbb ajánlata maradt. Most bemutatkozott a pompára kihegyezett változat is.

Az összkerékhajtású, 530 lóerős sportautó legkülönlegesebb verziójában a leendő tulajdonos 84-féle kombináció közül választhatja ki álmai belső terét, amelyben a szériamodellhez képest jóval különlegesebb anyagok veszik körbe. Ilyen például a Németországból érkező Seton-bőrkárpit, amely már a teljes belső térre kiterjed: még a pohártartók belseje és az ajtótömítések borítása is bőrbevonatú. És hogy pontosan miből készül a nemes bevonat?

A 84 variáció egyike - a képen egy GT-R, 15 marha bőre, és egy igazi műalkotás is szerepel.

Itt szénszálba ágyazza a mélynyomót a Bose - galériaA cég csak egyetlen fajtájú szarvasmarhát nevel, és az állatokat gondosan ellenőrzött körülmények között tartják Dél-Németországban, a Bajor tartományban. 18 hónapon keresztül oylan speciális bánásmódban részesítik őket, ahol kiegyensúlyozott a táplálásuk, és kicsi a valószínűsége annak, hogy rovarcsípés éri őket, szögesdrót vagy egyéb idegen test károsítja a bőrüket. A gondos tenyésztésnek köszönhetően az állatok az átlagosnál nagyobbra nőnek, amiből az következik, hogy egy autóhoz kevesebb állat bőrét kell felhasználni. Ezzel együtt, minden egyes GT-R Egoisthoz nem kevesebb, mint 15 marha bőrét használják fel.

Az egyediség itt még nem áll meg; a vezető testméretéhez igazítjákA kormány művészeti alkotásnak ad helyet - galéria a Bose audiorendszert, de még a kormánykeréken elhelyezett GT-R embléma is kézi megformázásban születik újjá. A GT-R esetében a Makie festési módszert alkalmazzák, ami csak a Ishikawa kormányzóságban - a GT-R hazájában - sajátítható el, és a kézműves mesternek a tevékenysége megkezdéséhez meg kell szereznie a kormány jóváhagyását. A speciális GT-R-hez minden egyes emblémát csakis a Goshikiya-műhelyben dolgozó egyetlen mester, Kubota-san festhet meg. Több napra van szüksége, hogy felépítse a rétegeket, amelyek megadják az embléma színének különleges mélységét és egyedülálló fényét. Ezért minden egyes embléma egyedi.

Az Egoist csomagot az először a 2010-ben bevezetett, látványos Spec-V verzión alkalmazott néhány elem teszi teljessé. Ezek közé tartozik a speciális, hatküllős, kovácsolt RAYS könnyűfém kerék - az Egoist esetében ezeket egyedi „Blue Sword" felületkezeléssel látták el -, valamint a szénszálas kompozitból készült hátsó spoiler.

Ez a GT-R igazi ínyencfalat - galériaA külső színek választékában néhány megtalálható a többi GT-R modellen is, de - exkluzív státuszához illően - az Egoist az egyetlen GT-R, amely elérhető a külön ehhez az autóhoz létrehozott új, opálos fehér színben is.

A rajtautomatikával - pontosabban az ennek köszönhetően kivitelezhető 3,05 másodperces 0-100-as sprinttel - ismételten a Porsche 911 Turbo orra alá borsot törő Nissan magyar rendszámmal közel 55 millió forintos összegért vihető haza, amely költségek terén épp a legendás német konkurens magasságába emeli a japán versenyzőt. Viszont az átalakításoknak köszönhetően a menetteljesítmények mellett immár egyediségben és minőségben is bátran birokra kel az S verzióban szintén 530 lóerős turbós 911-el.