- Részletek
- Írta: Vajda János
1436 lóerő, hat autóban. És bár rémisztően veszélyesnek néznek ki, valójában barátságosak, és jó fejek. Hihetetlen, de ma már a technika eljutott arra a szintre, hogy akár egy 305 lóerős sportkompaktot is könnyűszerrel elterelgethessen a nagymama a piacra, miközben értő kezek alatt csőstül pumpálja az adrenalint. 201-től 305 lóerőig megnéztük szinte az összes elsőkerékhajtású kompaktot: vajon melyik a legbarátságosabb, és melyik ijesztget leghatásosabban? Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
1436 lóerő, hat autóban. És bár rémisztően veszélyesnek néznek ki, valójában barátságosak, és jó fejek. Hihetetlen, de ma már a technika eljutott arra a szintre, hogy akár egy 305 lóerős sportkompaktot is könnyűszerrel elterelgethessen a nagymama a piacra, miközben értő kezek alatt csőstül pumpálja az adrenalint. 201-től 305 lóerőig megnéztük szinte az összes elsőkerékhajtású kompaktot: vajon melyik a legbarátságosabb, és melyik ijesztget leghatásosabban? Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
1436 lóerő, hat autóban. És bár rémisztően veszélyesnek néznek ki, valójában barátságosak, és jó fejek. Hihetetlen, de ma már a technika eljutott arra a szintre, hogy akár egy 305 lóerős sportkompaktot is könnyűszerrel elterelgethessen a nagymama a piacra, miközben értő kezek alatt csőstül pumpálja az adrenalint. 201-től 305 lóerőig megnéztük szinte az összes elsőkerékhajtású kompaktot: vajon melyik a legbarátságosabb, és melyik ijesztget leghatásosabban? Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
1436 lóerő, hat autóban. És bár rémisztően veszélyesnek néznek ki, valójában barátságosak, és jó fejek. Hihetetlen, de ma már a technika eljutott arra a szintre, hogy akár egy 305 lóerős sportkompaktot is könnyűszerrel elterelgethessen a nagymama a piacra, miközben értő kezek alatt csőstül pumpálja az adrenalint. 201-től 305 lóerőig megnéztük szinte az összes elsőkerékhajtású kompaktot: vajon melyik a legbarátságosabb, és melyik ijesztget leghatásosabban? Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
1436 lóerő, hat autóban. És bár rémisztően veszélyesnek néznek ki, valójában barátságosak, és jó fejek. Hihetetlen, de ma már a technika eljutott arra a szintre, hogy akár egy 305 lóerős sportkompaktot is könnyűszerrel elterelgethessen a nagymama a piacra, miközben értő kezek alatt csőstül pumpálja az adrenalint. 201-től 305 lóerőig megnéztük szinte az összes elsőkerékhajtású kompaktot: vajon melyik a legbarátságosabb, és melyik ijesztget leghatásosabban? Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A modellfrissítés általában nem nagy dolog egy autó életében: néhány apróbb változtatással meg kell futni a kötelező köröket. A Nissan Note esetében nem egészen így történt, vagyis az orr mellett a műszaki tartalmon is kicsit módosítottak a mérnökök: a kisebb beavatkozások eredménye érezhető javulás lett. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
A Subaru márkanév hallatán a legtöbben vélhetően egyből a legendás Imprezára asszociálnak, illetve mindarra, ami az említett modell legdurvább változatával jár: a „bububu” hangokat levegőbe kürtölő sportkipufogókra, a „Subaru-kék” fényezésre, a beton kemény futóművekre, a 300, 400, esetleg 500 lóerőre tuningolt turbós boxermotorokra, illetve az utcán száguldozó őrültekre. Ja és persze a japán gyártó védjegyére, a legendás, szimmetrikus összkerékhajtására. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
A tehetősebb, autóvásárlás előtt álló egy, két, esetleg háromgyermekes anyák-apák közül bizonyára sokan vannak, akik azon morfondíroznak, hogy új, családi szolgálatba álló málhásuk mely kategóriából kerüljön ki: maradjanak esetleg egy hagyományos, praktikus kombi-felépítésű középkategóriásnál, vagy Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
A tehetősebb, autóvásárlás előtt álló egy, két, esetleg háromgyermekes anyák-apák közül bizonyára sokan vannak, akik azon morfondíroznak, hogy új, családi szolgálatba álló málhásuk mely kategóriából kerüljön ki: maradjanak esetleg egy hagyományos, praktikus kombi-felépítésű középkategóriásnál, vagy Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Nyolcmillió forint. Ekkora különbség van tesztalanyaink ára között, holott papíron szinte ugyanarra képesek. V6-os dízelmotor, automataváltó és maximális kényelem. Ennyit ér a csillag, vagy a Citroën talált el nagyon valamit? Kiderítjük. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Nyolcmillió forint. Ekkora különbség van tesztalanyaink ára között, holott papíron szinte ugyanarra képesek. V6-os dízelmotor, automataváltó és maximális kényelem. Ennyit ér a csillag, vagy a Citroën talált el nagyon valamit? Kiderítjük. Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Az oroszlános márka 207-es sorozatát vélhetően senkinek sem kell bemutatni: rendkívül népszerű felmenőjének, a mind a mai napig gyártásban lévő 206-osnak sikerét ügyesen tovább tudta vinni, bemutatása óta (2006) pedig töretlen lelkesedéssel küzd a vásárlók kegyeiért. Azt, hogy hazánk útjain Add a comment
- Részletek
- Írta: Vajda János
Alig búcsúztam el frissített Kia cee’d tesztalanyomtól, máris „papírra vetem” élményeimet és tapasztalataimat az autóval kapcsolatban, mert ugyan nagy meglepetés nem ért az egy hetes tesztidőszak során a négykerekűt vizslatva, azért találkoztam olyan említésre méltó megoldásokkal, melyek egy potenciális vásárlónak igenis fontos szempontok lehetnek egy esetleges vételi ügylet megkötése előtt.
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A kecske jóllakjon, de a káposzta is megmaradjon – ezt a lehetetlen feladatot tűzték ki maguk elé a Peugeot mérnökei, amikor nekiálltak egy megfelelően kompakt méretű, mindenki számára megfelelő, többcélú járművet faragni. Annyit már most is elárulhatok, hogy a 3008 ezt sok szempontból teljesíti, azonban néhány levél széle a kelleténél jobban meg lett rágva. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Helyenként sokat evett, hangosan rázott, porszívóként szörcsögött, sőt, majdnem meg is ölt a teszthét alatt – és mégis imádtam a Saab középkategóriás kombijának megemelt, összkerékhajtású verzióját. A 9-3X észrevétlenül suttogja fülünkbe az elkényeztetett milliomos szókombináció első szavait, úgy, hogy még elvisz a legeldugottabb borospincékhez is. Add a comment