A Fiat mostanában erősen kapaszkodik felfele, az olaszok sokat tesznek azért, hogy munkatársaik minél több slusszkulcsot adhassanak át a szalonokban. Új motorok, ügyes technikai megoldások lökdösik előre a Fiat hajóját, ez pedig érződik az 1,4-es Multiair Turbo erőforrással szerelt Punto Evón is, mely tesztünk során azért jó néhány negatívumot is felhalmozott.

Add a comment

„Oszt én ezeket a mai embereket nem értem…” – kezdte el mesélni nekem Varga József, 61 éves őstermelő, Navara tulajdonos. Fenti megjegyzése azokra a Balaton parti strandra igyekvő, trendin öltözött fiatalokra irányult, akik nemrég ültek be egy-egy fekete Nissan és Mitsubishi pick-up volánjához. Tökéletesen megértem mire gondol az öreg: jó meglátás, bár nem született autós újságírónak, és nem is lesz az belőle. Ezek az autók ugyanis munkagépek - nem hogy nem bazári felvonulásra készültek, de személyautónak is csak megkötéssel használhatóak. Add a comment

A Lotus Super 7 mai reinkarnációja, a Caterham modelljei görbe tükröt mutatnak korunk érzéketlen autós világának, és páratlan vezetési élménnyel ajándékozzák meg pilótájukat. Mi pedig megvizsgáltuk közelebbről, hogy mire képes 120 lóerő egy 550 kilogrammos kasztniban. Add a comment

A nemrégiben ráncfelvarráson átesett Toyota Aurist nem kevesebb, mint 1200 kilométeren keresztül volt alkalmunk nyúzni, az autó ugyanis velünk tartott egy hétvégi erdélyi kiruccanás során – nem kevés tapasztalatot sikerült tehát összeszedni róla. Add a comment

A fordulatszámmérő túllépte a 7000-es értéket, a motor egyre hangosabban és készakaróbban üvölt, már bőven a piros mezőben tombol, de semmi pénzért nem venném le a lábam a gázról, egészen a 7600-as leszabályozási fordulatig, amikor is muszáj feljebb váltani, pedig érzem, hogy még nagyon akarna menni. Sebaj, jön a harmadik; Add a comment

Érdekli, melyik a legkevesebbet fogyasztó tesztautónk? Ki nyerné a gyorsulási versenyt egy Nissan Murano és egy Suzuki Swift Sport között? Vagy csak az adatoktól jön lázba? Mi választ adunk a kérdésre, és kielégítjük vágyát! Különleges mérési eljárásunk eredményeit tesztautó-adatbázisunkban böngészheti:

Add a comment

Már hetek óta készülünk a haverokkal erre a hosszú hétvégére - nem is csoda, hiszen végre szakíthatunk néhány napig az irodákkal, a szerkesztőséggel, a reggeltől estig tartó klaviatúra-csapkodással és fővárosunk zajával, „mámorító” levegőjével. Úgy néz ki, hogy idén végre a természet is kegyes lesz velünk, az elkövetkező négy napra kánikulát mondanak – hát úgy legyen! Irány a Balaton, a bazalttól éjjel is parázsló Badacsony, irány a jó borok világa! Add a comment

A Renault Fluence februári bemutatójának alkalmával részletesen kiveséztük a típust és már akkor kiderült, hogy hazánkban szép jövőt jósolhatunk neki, ugyanis ennyire korrekt áron senki más nem kínál „ilyen sok” autót. Add a comment

Az Opel jelenébe új szeleket hozó Insigniát a két csúcs-benzinmotorral teszteltük, hogy megtudjuk: érdemes vajon az összkerékhajtás, az automataváltó és a V6-os motor mellett dönteni? No és persze azt is kiderítettük, hogy mennyire jó autó a legnagyobb Opel. Add a comment

A Mazda6 a csúcsbenzinessel a frissítés hatására kissé identitászavaros vásárlók identitászavaros autója lett, amely azért meg kell vallani, még így is elég vonzó ajánlat. De nekünk lenne még egy frissítésre való ötletünk… Add a comment

Borongós búval fogadott minket a Balaton, pedig mi kitörő kedvvel indultunk útnak, elvégre nem mindennap ülhet Infiniti kabrió volánja mögött az ember. Sőt, az igazat megvallva eddig két komoly okból nem tehettük ezt. Add a comment

Olyan felmenőkkel, mint a középkategóriás szedánok rajongóinak szívébe nyilat döfő Insignia, az Opel számára adott volt minden, hogy az Astrából sokadik nekifutásra végre rendkívül vonzó autót alkossanak. Hogy sikerült-e? Add a comment

Bevallom őszintén, az ötlet születésekor jómagam is furcsának találtam kissé ezt az összehasonlítást, hiszen a tesztre fogott trió a nem-prémium szabadidőmodellek kategóriáján belül felépítésileg ennél különbözőbb talán nem is lehetne; de ha jobban belegondolunk, egy potenciális vásárló számára, aki jelen esetben egy magasépítésű, összkerekes, jól felszerelt és kellemesen motorizált négykerekűre vágyik, mindhárom típus számításba jöhet. Add a comment

Bevallom őszintén, az ötlet születésekor jómagam is furcsának találtam kissé ezt az összehasonlítást, hiszen a tesztre fogott trió a nem-prémium szabadidőmodellek kategóriáján belül felépítésileg ennél különbözőbb talán nem is lehetne; de ha jobban belegondolunk, egy potenciális vásárló számára, aki jelen esetben egy magasépítésű, összkerekes, jól felszerelt és kellemesen motorizált négykerekűre vágyik, mindhárom típus számításba jöhet. Add a comment

Bevallom őszintén, az ötlet születésekor jómagam is furcsának találtam kissé ezt az összehasonlítást, hiszen a tesztre fogott trió a nem-prémium szabadidőmodellek kategóriáján belül felépítésileg ennél különbözőbb talán nem is lehetne; de ha jobban belegondolunk, egy potenciális vásárló számára, aki jelen esetben egy magasépítésű, összkerekes, jól felszerelt és kellemesen motorizált négykerekűre vágyik, mindhárom típus számításba jöhet. Add a comment