Már 2013-ban járunk, mi pedig a beígért Autó Pult Év Autója 2012 szavazással jelentkezünk, ahogy azt tavaly és tavalyelőtt is megtettük. Összesen kilenc kategóriában vizsgálták meg szerkesztőségünk tagjai az elmúlt esztendő újdonságait, a díjak kiosztásánál pedig a lehető legnagyobb precizitással jártunk el, ahogy azt kedves Olvasóink megszokhatták tőlünk. Add a comment

Ismét elmúlott egy év, holnap már köszöntjük a 2013-as esztendőt. Ezúton kíván minden kedves Olvasónak, az autózás világa iránt érdeklődőnek boldog, sikerekben és egészségben gazdag újévet az Autó Pult szerkesztősége!

Add a comment

Korábban már megénekeltük a zuffenhauseni hibrid eposzát, azonban sok esetben sosem lát napvilágot a folyamat, amelynek során papírra vetett skiccekből előbb agyagszobor, majd valódi, mozgó alkatrészeket tartalmazó, használható mérnöki műremek válik. Ezt történetet követhetjük ezúttal nyomon a Porsche által közzétett felvétel alapján. Add a comment

Tegnap este közzétettük az immár harmadik Autó Pult Év Autói választás első öt kategóriájának győzteseit, de ezzel még koránt sincs vége: a 2012-es választásból további négy kategória legjobbjai hiányoznak. Tegnapi cikkünkben megígértük Önöknek, hogy ma kihirdetjük az utolsó négy kategória dobogósait, úgyhogy következzenek hát a legjobbak!

Add a comment

Fél lábbal már 2013-ban járunk, mi pedig a beígért Autó Pult Év Autója 2012 szavazással jelentkezünk, ahogy azt tavaly és tavalyelőtt is megtettük. Összesen kilenc kategóriában vizsgálták meg szerkesztőségünk tagjai az elmúlt esztendő újdonságait, a díjak kiosztásánál pedig a lehető legnagyobb precizitással jártunk el, ahogy azt kedves Olvasóink megszokhatták tőlünk. Add a comment

Végre eljött a várva-várt nap, amikor még az autókkal együtt ébredő, fekvő, álmodó és élő emberek is a fogasra akaszthatják a slusszkulcsot, hogy a hengerek dala helyett a szívé legyen a szó. Ne is gondoljunk ma másra, csak élvezzük azokat a meghitt pillanatokat, amiket szeretteink körében tölthetünk, lehetőleg anélkül, hogy engednénk a telefont csörögni, vagy a számítógépet felszisszenni. Add a comment

A világ autórajongói között nincs és nem is lehet olyan, aki ne álmodott volna arról, hogy milyen csodálatos élmény is lenne egy hatalmas túrakupét birtokolni. Nincs ez másként szerkesztőségünk körein belül sem, ahol mindennapos vita, hogy milyen felújítandó típus megvásárlásával verjük magunkat örök adósságba. Add a comment

Az autóipari fejlesztések újabb szakaszában a gyártók és a beszállítók arra koncentrálnak, hogy a meglévő innovációk segítségével már költséghatékony módon jussanak mindinkább kiugró eredményekre. Amennyiben hajtásláncokról esik szó, erre példa a Mazda SkyActiv technológiája, ami a belsőégésű erőforrások optimalizációjával egész egyszerűen kompromisszumokra sarkalló hibrideket is felülmúl. Add a comment

Noha a Volkswagen forgalmazói egyelőre nem tervezik a Golf Cabriolet hazai piaci bevezetését, ha elég erősen szólna a démosz hangja, legalább annyi szeles népautó áraszthatná el az útjainkat, ahány diák költségtérítés nélkül szerezhet majd diplomát. Add a comment

A karácsonyi készülődés közepette nem árt egy kicsit az ünnepre hangolódni. A Mikuláshoz, illetve a Jézuskához címzett levelekben például érdemes pontosan megfogalmazni a kéréseinket, hiszen a fenti kép bizonyítéka szerint akkor is csalódottak lehetünk az ajándékok bontogatása során, ha valójában egész évben jók voltunk. Add a comment

Kevesen tudják, hogy a hetvenes években az egyik legőrültebb brit versenysorozat engedékeny szabályrendszere miatt a Škoda igen kedvelt márka volt a versenyzők körében. Képzeljük csak el, mennyire megdöbbentő látvány lehetett, ahogy a teljesen átépített, de azért mégiscsak Škoda márkajelzésű járgányok a nyugati konkurenciát szorongatták versenyről-versenyre. Add a comment

Noha az elektromos autózás eleinte a gazdaságosság és a környezettudatos életmód részeként próbált mindennapjainkba férkőzni, hamar meglátták a technológiában rejlő előnyöket mások is. Immáron a sportautózásban sem idegen a villanymotor használata, ezúttal pedig az őrültség és az elektronok találkozása mutat fityiszt füstölő testvéreinek - elektromos hajtású bigfoot tiporja szét négykerekű társait.

Add a comment

Hétfő reggel van. A csonkított hétvége után egy szempillantással már kezdhetjük is az új hetet, a hűvös, szürke időjárás és az előttünk álló karácsonyi készületek jelenleg teherként észlelt mivolta tonnányi tömeggel nehezedik szemünkre. Ez alól a szokásos reggeli kávé sem nyújt feloldozást, és tovább súlyosbítja a helyzetet, ha a hideg autóban ücsörögve kell kivárnunk a dugót - mindezt miért? Hogy dolgozhassunk! Mennyivel másabb lenne az élet egy F-Type-pal. Add a comment

Elérkeztünk a technokraták dalnokainak utolsó megmérettetéséhez, hiszen szerkesztőségünk lelkes csapatának sikerült kiválasztania a tizenöt legszebben éneklő autóból tíz továbbjutó versenyzőt. Azért az előző mondat „sikerült” szavának még szenteljünk pár gondolatot. Add a comment

Nem csak az autózás világában elszomorító tapasztalat, hogy az emberek modernkori törzsfejlődése során néhány alapvetően fontos jellemző feledésbe merült. Add a comment