- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A Mazda2 jelenlegi generációja mindig is kilógott egy kicsit a sorból. Az első kiadást a mostani modellfrissítés keretében finomabbra, nagyobb tömegek által is elfogadhatóbbra hangolták a gyáriak. De a kisautó vajon vesztett ezzel sármjából?
Add a comment- Részletek
- Írta: Sütő Zsolt
A Nissan Juke furcsa szerzet. Az utcákat járva nincs olyan járókelő, aki ne fordulna utána, s rögtönzött közvélemény-kutatásunk eredményeként világossá vált, hogy az emberek többségének egyszerűen tetszik. A megkérdezettek szignifikáns része nagyobbnak, erősebbnek és drágábbnak ítélte annál, mint amilyen valójában, s mindezek előre vetítik, hogy a jövőbeni tulajdonosok büszkén használhatják friss szerzeményüket - sosem fognak beleszürkülni vele a tömegbe.
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
Bizonyára emlékeznek még rá: alig három hete történt, hogy belevágtunk Lexus LS430 tartóstesztünk publikálásába, amelyet egyetlen felvonásban képtelenek voltunk tálalni Önöknek, hiszen egyrészt az együtt eltöltött 175.000 kilométer alatt számos kalandot éltünk át, másrészről pedig az ötméteres limuzin egy felettébb izgalmas darab, az autóstörténelem egyik ékköve, melyről bőven van mit mesélni. Add a comment
- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Sokat sírtunk érte, hát megkaptuk. És igazunk volt: tényleg annyival jobb a plusz 30 lóerővel és még egy T betűvel megáldott Saab 9-5 alap gázolajos társánál, hogy akár más nevet is viselhetne. De hogy mitől lesz a 9-5 "és fél" a kínálat legjobb modellje? Tartsanak velünk túránkon, az eligazítást rögtön a kapunál kezdjük!
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Kicsit tatottam a Meriva tesztelésétől, az Opel varázsdobozának második generációja első blikkre ugyanis feminin járgánynak tűnt, azonban az egy hétnyi együtt töltött idő alatt kellemes csalódást okozott a turbómotoros kékség. Azért az autó rendeltetése, létjogosultsága így is szolidabb vitát bontakoztatott ki szerkesztőségünkben.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A Renault mostanában elég sok autógyártónak bökheti a szemét. Ott van egyrészt a Ferrari, aki részben az F1-es világbajnoki cím elvesztését köszönheti a márka létezésének, de ott vannak a konkurens autógyártók is, akik a válságból piaci részesedést növelő taktikával kifelé igyekvő francia gyártó térnyerésére pikkelhetnek. Lehet, hogy a BMW-nek is van félnivalója? Megvizsgáltuk!
Add a comment- Részletek
- Írta: Pozsgai Anett, Jári Róbert
Két kereket kértem, mégis négyet kaptam. Persze még mindig nem egy autóról beszélünk, hanem két bicikliről. Dupla öröm, de mégis mit csináljak két járgánnyal? Továbbadtam hát az egyiket egy hozzáértő ismerősömnek, hogy ne csak egy lelkes Autó Pult olvasó szakértelem-mentes beszámolóját olvashassák. Nos, vágjunk is bele és igyuk Jári Robi szavait, hogy megtudjuk: mire képes a Honda, ha a híres benzinmotorjait nélkülöznie kell?
Add a comment- Részletek
- Írta: Vajda János
Bajban vagyok: a hazánkban hivatalos keretek között alig másfél hónapja bemutatott – és néhány hete hosszabb tesztre fogott - 1,4 literes alapmotorral hajtott Hyundai ix20-ról ugyanis szinte alig tudok újat írni.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Kis család, nagy család, a szomszéd lurkói, a mieink haverjai… csak egy-két példa abból a temérdekből, amikor könnyedén eshet a szállításra szoruló személyek száma a bűvös ötös érték fölé. Aki magára ismert az első sorban megejtett felsorolásnál, gyakran kíván meg egy-egy nagyobb, sokszemélyes egyterűt, de a személyautókhoz inkább vonzódva vagy épp a szűkebb büdzsé okán nem engedhet meg magának egy nagyobb „buszt”, az ő autója lehet a Ford Grand C-Max vagy épp a Mazda5.
Add a comment- Részletek
- Írta: Sütő Zsolt
Az egzakt tudományok elsajátítása során megtanultuk, hogy minden ágazatnak van egy alapvetése, ha úgy tetszik egy a szerteágazó ágakat a törzsig csupaszító definíció, ami megkérdőjelezhetetlen. Egyetlen mondat, ami önmagában még semmit sem mond, de mégis hozzáértők számára tartalmazza kis világunk minden értelmét.
Add a comment- Részletek
- Írta: Sütő Zsolt
Az egzakt tudományok elsajátítása során megtanultuk, hogy minden ágazatnak van egy alapvetése, ha úgy tetszik egy a szerteágazó ágakat a törzsig csupaszító definíció, ami megkérdőjelezhetetlen. Egyetlen mondat, ami önmagában még semmit sem mond, de mégis hozzáértők számára tartalmazza kis világunk minden értelmét.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Első ránézésre remek dolog, ha 18 millió forint szabad felhasználására dönthetünk. Mi mégis bebizonyítjuk, hogy független autórajongóként és ismerőként (azért kis túlzással) a kénköves poklok útját kell végigjárnunk. Mindezt pedig az ellentétek összehasonlításában tesszük, ahol a nagyobb olcsóbb, a gyengébb gyorsabb, a drágább pedig gyengébb is lehet, miközben kiderül, hogy a szerelem fájdalmas. A BMW 520d és az Infiniti M30d ringbe szállnak.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Két versenyző egyazon kategóriából; két személyiség, amelyek egyéniségüknél fogva nem is lehetnének különbözőbbek. Az Opel Insignia és a Renault Laguna egymástól gyökeresen eltérő iskolát követnek, ami az egyhetes összehasonlító teszt alkalmával remekül kidomborodott. Lássuk, melyikőjük teljesített jobban a próbatétel során!
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
Papíron mindketten szinte ugyanazt tudják, de egyikőjük már ötödik generációját tapossa, míg kihívója teljesen új „fiúként” csöppent a mély vízbe. A Legacy egy ízben járt már szerkesztőségünknél - akkor magányosan teljesítette tesztünket -, ezúttal viszont a piacra villámcsapásként betörő Suzuki Kizashi hívta ki. Érdekes meccs van kilátásban...
Add a comment- Részletek
- Írta: Szabó Péter
A címben szereplő három autóról akár egy egész cikksorozat is születhetett volna, hiszen mindegyik megér egy misét a maga módján. Mi azonban nem a mennyiségre, hanem a minőségre helyeztük a hangsúlyt, így egy kalap alá vettük a Škoda által jelenleg kínált három csúcsmodellt, hogy rávilágítsunk a csehek büszkeségeinek képességeire. Lássunk is neki!
Add a comment