- Részletek
- Írta: Kenéz Tibor
A BMW egy igen fontos bemutatót tartott meg a hétvégén, amelynek bizony magyar vonatkozása is van. A bajorok a mérföldkövet jelentő, dedikáltan elektromos, Neue Klasse névre keresztelt platformjukra épülő első modell előfutárát mutatták meg, amelynek sorozatgyártású változata bizony a németek debreceni gyárában készül majd. Az i Vision Dee formáit alapul vevő Vision Neue Klasse nagy lépést tett a szériagyártású modell felé, de természetesen azért bőven fog még finomodni mire legurulnak majd az első példányok a debreceni üzem szalagjáról.
Add a comment- Részletek
- Írta: Kenéz Tibor
Az Alfa Romeo szinte már a Giuliával való nagy visszatérése óta ígérgetett egy valódi szuperautót, és bár sok víz folyt már le azóta a Dunán, és időközben megalakult a Stellantis is – aminek azért nagy szerepe volt abban, hogy eljutottunk idáig –, most végre bemutatkozott az olaszok várva várt modellje. Igaz, mindössze 33 darab készül majd a 33 Stradale névre keresztelt újdonságból, és már el is kelt az összes, de ez nem szegi kedvünket, hogy gyönyörködjünk benne.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A Tesla Model 3 megújulásáról már jó ideje szóltak a pletykák, s valóban, időszerű volt már a típus frissítése, hiszen elérhetőbb árával egyértelműen sokak számára a legnépszerűbb ajánlatot jelenti az amerikaiak legkisebb villanyautója. A ráncfelvarrás során ráadásul számos apróság mellett a hatótáv is javult, ami talán a legfontosabb előrelépés.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A 2024-es modellévű Škoda frissítésekre hamarosan teljes egészükben egészen addig a megújuló modellek részleteit tárgyalhatjuk ki. A Superb és a Kodiaq műszerfala kerül ezúttal fókuszba, amelyek ráadásul prémium hangulatot is sugároznak. Új infotainment rendszer és számos apróság jelent izgalmas újdonságot a cseh modellekben a növelt funkcionalitás és praktikum mellett.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A középkategória agóniája a legnagyobb gyártókat is utolérte, s ahogy a Ford Mondeo, úgy lassan a Volkswagen Passat is kiszáll a buliból. A németek az SUV-k és crossoverek mérhetetlen térnyerése miatt az USA-ban már ki is vezették a modellt, és Európa sem kapott ezúttal teljesértékű modellváltást: az új Passat már csak kombiként lép színre, így fejezi be hamarosan karrierjét.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A Porsche a 2024-es modellévre is frissített a Cayenne kínálatát, hiszen az SUV szegmens továbbra is a legkedveltebb a vásárlók körében, így a gyártóknak a lehető legnaprakészebbnek kell lenniük a siker érdekében. A gyors hobbiterepjárók rajongónak ez kifejezetten jó hír, hiszen a megújulást követően a Cayenne Turbo E-Hybrid a legerősebb Porsche SUV-ként lép porondra, még nagyobb akkuval.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Az elektromos autózásban kifejezetten fontos pont volt a Tesla Roadster bemutatása, hiszen ez volt az első olyan típus, amely megmutatta, hogy egy elektromos autó igenis nyújthat élményt. Azóta eltelt jó pár év, s míg az amerikai vállalat is új roadster változattal készül, addig a kínai MG is készített egy tető nélküli, elektromos élménymodellt.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Az elektromos jövő sportmodellek, izomautók pályafutásával kapcsolatban is felvetett már fontos kérdéseket, miszerint lesznek-e egyáltalán, és ha igen, akkor milyen hajtáslánccal élményautózhatunk az elkövetkező években. Kapunk ilyen és olyan híreket is, ráadásul úgy tűnik, hogy a Ford háza táján az autórajongóknak kedvező irányba haladnak a dolgok.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szponzorált cikk
Régen elmúltak már azok az idők, amikor a vásárlók egész nap otthon vártak a kiszállításra. Ma már aznapi kiszállítást várnak, vagy lehetőleg a rendelést követő 90 percen belül. A technológia folyamatos fejlődésével a gyors kiszállítás egyre egyszerűbbé és megfizethetőbbé válik. Az utolsó mérföldes logisztika azonban még mindig a lánc legnagyobb kihívást jelentő része. Sok vállalat számára a saját flottával való rendelkezésnek nincs is értelme, és nagy részük olyan logisztikai céggel működik együtt, amely a last mile delivery-re specializálódott.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Sokan szisszentek fel a hírre, miszerint a Mercedes-Benz AMG részlege az SL és a GT Coupe fejlesztését összefűzve folytatja: már arról ment a spekuláció, hogy a kőkemény kupé nem lesz más a jövőben, mint az SL keménytetős verziója. Az AMG azonban ezúttal rácáfolt a pesszimista pletykákra, hiszen az új GT Coupe potensebb, mint elődje.
Add a comment- Részletek
- Írta: Szponzorált cikk
Egyszerűbb megoldást keres az európai útdíjfizetésre? Az Eurowag lehetővé teszi, hogy egyetlen eszközzel, egyetlen számlával könnyedén fizethessen útdíjat!
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A világ első sport-túra modelljének meghirdetett DB12 immáron tető nélkül is kapható, hiszen az Aston Martin a Volante verziót is élesítette. A britek törekedtek a szépséges formaterv megőrzésére, miközben a fix, fém tetőt eltávolították, helyébe pedig egy speciális, egészen pontosan nyolcrétegű vászontető került.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
Manapság a szuperautó és a hiperautók szegmensében is egyre nagyobb arányban van jelen az elektromos hajtás, akár valamiféle hibrid formában, akár teljesen tisztán. A brit McLarennél pedig aktuálisan a P1 utódjának fejlesztése kapcsán merül fel a kérdés, milyen tulajdonságokkal bírjon majd a márka új csúcsmodellje.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A Mercedes-Benz, illetve a Mercedes-AMG továbbra is hisz benne, hogy a C 63 lemezei alá nyolchengeres motor dukál, ám a szigorodó normák miatt az aktuális generáció esetében kétliteres, négyhengeres motorra épülő plug-in hibrid hajtást volt kénytelen alkalmazni a stuttgarti márka. Azonban nincs veszve minden, ha a németek számításai bejönnek, pár év múlva ismét felhördülhet a V8.
Add a comment- Részletek
- Írta: Csizsek Ádám
A BMW még 2017-ben hívta életre a 6-os sorozatú Gran Turismót, azonban a négyajtós kupé modell sosem lett igazán sikeres piaci szereplő. A magánvásárlók között egyáltalán nem örvendett népszerűségnek a 6 GT, így nem meglepő, hogy a generációváltással a müncheni márka már nem akarja továbbvinni ezt a vonalat.
Add a comment