A vadonatúj 7-es BMW kapcsán mindenki biztosra veszi, hogy igen megosztó külsővel találkozhatunk majd, köszönhetően a kettős fényszórómegoldásnak, amit először az XM koncepción alkalmazott a BMW. Természetesen technológiai fronton is a csúcsot hozza majd a németek új zászlóshajója, és érkezik az első tisztán elektromos variáns is. Egyes források pedig már a belső égésű kivitelek teljesítményszintjeit is tudni vélik, és mondanunk sem kell, erőből nem lesz hiány.
A korábban ugyan alaposan álcázva, de hivatalos képeken is megmutatott elektromos változat, az i7 kapcsán akár 750 lóerős teljesítményről suttognak, de a benzines, dízel és konnektoros hibrid hajtásláncok sem szégyenkezhetnek majd. A források szerint benzinesekből háromliteres, soros hathengeres és 4,4 V8-as lesz majd választható, és mindegyik 48 Voltos lágy hibrid rendszerrel lesz támogatva.
Az elektromos verzió akár 750 lovas is lehet - a képeken az i7 látható álcázva
Az alapot jelentő, körülbelül 275 lovas kivitel mellett a hathengeres elérhető lesz nagyjából 375 lóerővel is – ezek lehetnek majd a 730 és a 740 változatok benzines és dízel változatban egyaránt. A V8-as pedig 545 és 635 tagú ménest kínálhat 750i és – jó eséllyel – 760i néven, hiszen a korábban 60-as jelölést viselő V12-es búcsúzik a kínálattól. Ami a konnektoros hibrideket illeti, a hírek szerint 400, 500 és 650 lóerős kivitelek is lesznek.
Ezek „fölé” jöhet majd az abszolút csúcsot jelentő, pletykák szerint akár 750 lóerős i7 kivitel, így tehát bőven lesz miből válogatni majd a vásárlóknak, és egyik kivitel sem lesz híján a teljesítménynek. Ez persze el is várható a BMW zászlóshajójától – kíváncsian várjuk már a bemutatót.