Bár a Toyota rajongói közül sokan sérelmezték, hogy az új Supra tulajdonképpen BMW alapokra épül – habár a Toyota mindig hangsúlyozza, hogy közös volt a fejlesztés –, azért végeredményben mindenki örült neki, hogy a legendás típusnév ismét feltűnt a palettán. Most pedig úgy tűnik, hogy a japánok még tovább fokoznák az őrületet, ugyanis több forrás is beszámolt egy csúcsváltozat érkezéséről, ami a GRMN nevet viseli majd, és akár 500 lóerő feletti teljesítményt kaphat.

Abban szinte minden forrás egyetért, hogy a BMW M3 és M4 S58 kódjelű, duplaturbós, soros hathengeres egysége kerülne a motortérbe – tehát maradna a bajor technika, ami persze nem is csoda –, akár 530 lóerővel. Ennek ellenére az új M3/M4 páros normál nyolcokozatú automatájával ellentétben egy hétsebességes, duplakuplungos váltót emlegetnek, amely kizárólag a hátsó kerekek felé továbbítaná az erőt.

Már a négyhengeres is mókás, milyen lesz az 500+ lóerős?

Vannak azonban olyan információk is, amelyek „csak” a bajor páros Competition verziójának 510 lóerejét jósolják, de igazából ez részletkérdés, hiszen így is úgy is villámgyors lenne a legvadabb Supra, amely valószínűleg még agresszívabb megjelenéssel tenné egyértelművé, hogy mivel is állunk szemben – már csak a motor nagyobb hűtési igénye miatt is szükség lenne extra légbe- és kiömlőkre.

A GRMN akár már 2023 elején megérkezhet, és akkorra ígérik a hathengeres Supra kézi váltós változatának megjelenését is – a négyhengereshez még ebben a hónapban megérkezhet a manuális szerkezet –, így izgalmas időszak jöhet a japán sportautó rajongói számára. Mindenesetre, ha valóban jön a GRMN, akkor nem sokáig tudják majd rejtegetni az autót. Az olyan modellek után, mint a GR Yaris vagy a GR Corolla, egyáltalán nem lenne meglepő húzás ez a Toyotától.