A BMW-től már megszokhattuk, hogy modelljeik kínálatát folyamatosan frissítik új opciókkal és hajtáslánc-változatokkal. Ezúttal a 2-es és a 4-es sorozat modelljei bővültek friss lehetőségekkel, de az elektromos iX, valamint az X3 és az X4 sem maradt teljesen érintetlen. A legizgalmasabb ezek közül azonban mindenképpen a 230i Coupé megjelenése.

Noha egyes dizájnelemei nem mindenkinek nyerték el a tetszését, abban azért megegyeznek a BMW rajongói, hogy az új 2-es Coupé a márka klasszikus hagyományait viszi tovább ideális méreteivel és hátsókerékhajtásával. Noha az autózás szerelmesei számára a hengerek száma sosem volt mellékes, a bajorok kiváló kétliteres, négyhengeres turbós benzinesét ismerve a most bemutatkozott 230i Coupé verzió bizony könnyen az optimumot jelentheti majd a kínálatban.

Összkerékhajtású, izmos hajtáslánccal gyarapodott a 2-es Active Tourer kínálata

Kezdjük a rossz hírrel: manuális váltó sajnos nem lesz, ellenben a kiváló nyolcfokozatú automata váltó a hátsó kerekek felé továbbítja a 245 lóerős teljesítményt, így akár 5,9 másodperc alatt képes 0-ról 100 km/h-ra katapultálni az autó. Mondanunk sem kell, ez több mint elegendő, az élmények pedig már csak az autó felépítéséből adódóan is garantáltak, és akkor az opcionális M sport differenciálműről még nem is beszéltünk.

A 2-es sorozat másik tagja, a szintén nemrég bemutatkozott Active Tourer is új hajtáslánccal bővült. A 223i xDrive Active tourer 218 lóerőt kínál egy 48 Voltos elektromos rendszert is segítségül hívva. Az összkerékhajtású modell így képes 6,9 másodperc megfutni a 0-100-as sprintet, ami egyáltalán nem rossz teljesítmény egy családi egyterűtől.

A 430i Gran Coupé is megkapta az xDrive összkerékhajtást

A 4-es Gran Coupé kínálata szintén egy összkerékhajtású verzióval frissült: a 430i xDrive Gran Coupé csatlakozott a palettához a hátsókerekes 430i mellé. Az X3 és az X4 tavasztól alapáron kínálja majd a megállásra és elindulásra is képes aktív tempomatot, míg az iX-hez megrendelhetővé válik a Parking Assistant Professional csomag, amely több különböző manővert képes megjegyezni akár 200 méteres távolságon, és amennyiben ismerős terepen jár, teljesen egyedül képes végrehajtani azokat – beleértve a kormányzást, a gázadást, a fékezést és az előre- és hátrameneti fokozatok közötti váltást is.