A Bentley Flying Spur még a Continental család tagjaként kezdte a pályafutását, és bár a most futó generáció nevéből már elhagyták ezt a jelölést, még mindig elég szoros a kapcsolat a GT-vel és a GTC-vel. Utóbbiak nemrég újultak meg teljesen, és hamarosan a Flying Spurra is ez vár. Ezt pedig egyre több ízelítővel erősítik meg a gyáriak, melyeken az új szárnyaló B emblémát, az autó profilját, sőt a belső tér néhány részletét is láthatjuk.
A Flying Spur első generációja még formailag is igen közel állt a Continental GT-hez, hiszen szemből és hátulról is sok volt a hasonlóság, még ha természetesen a négyajtós jóval nagyobbra is nyúlt. A most kifutó változat még mindig viszonylag közel állt a kupéhoz, de azért már érződött rajta, hogy távolodik, a legújabb, hamarosan érkező kivitel pedig még önállóbb lesz, noha a szokásos, kerek első fényszórók például biztosan maradnak – ez persze nem meglepő, hiszen a Mulsanne esetében is hasonló megoldásokkal találkozhatunk.
Mindenesetre az autó profiljáról készült rajzon igazán jellegzetes, erőteljes vonalakkal találkozhatunk. Izmos kerékjárati ívek és egy finoman megrajzolt, elegáns hátsó légterelő rajzolódik ki előttünk, a hátsó fényszórók pedig a Continental GT ovális megoldásaitól eltérőn továbbra is szögletesebbek lesznek – bár, ha tippelnünk kéne, a grafikájuk hasonlít majd a kupéra. A gyáriak egy rövidke videót is megosztottak velünk az új, szárnyas B betűt mintázó emblémáról, mely immár elektromoson bújik el és jelenik meg, valamint nagyon úgy tűnik, hogy a szárnya világítani is fog. Ez egyébként újdonság, mert eddig a Flying Spurnek nem volt ilyen orrdísze, csupán egy jelvénye.
A korábbi kedvcsináló már megmutatta nekünk a jól ismert sziluettet
Az utastérben valószínűleg bőven lesz közös pont a Continental GT-vel, ahogyan a lemezek alatt is ugyanazokkal az egységekkel találkozhatunk majd. Az „alapot” így a hatliteres, W12-es erőforrás jelentheti majd 635 lóerővel, de valószínűleg lesz V8-as verzió is 550 tagú ménessel – később pedig jöhet majd a még izmosabb Speed, ám az még a kupéból és a kabrióból sem mutatkozott be. Az ügyes kémfotósok már néhány konnektoros hibrid prototípust is lencsevégre kaptak, amelyek valószínűleg a Porsche Panamera 4 E-Hybrid 462 lóerős összteljesítménnyel rendelkező hajtáslánca kerül majd bele – dízel azonban biztosan nem lesz. Belül pedig marad a kétféle műszerfali betét különleges találkozása, amely mögé teljesen elrejthető a központi rendszer. Előbbit erősíti meg az ajtóról készült ízelítő, amely különleges, rombusz mintázatú ajtóborítást is bemutat (természetesen bőrből), ami jól passzol majd a hasonló varrású ülésekhez.
A bemutató hivatalos időpontja egyelőre nem ismert, de a legtöbb forrás az őszi, Frankfurti Autószalont valószínűsíti, ám az interneten már jóval korábban leleplezhetik majd az újdonságot.


