Az autógyártók megújulásához a friss modellek érkezésén felül hozzátartozik az is, hogy vérfrissítésként logót, emblémát, szlogent vagy épp betűtípust, színeket cserélnek. Ezúttal a Lexus döntött úgy, hogy a csomagtérajtóra biggyesztett emblémát a prémiumabb hangulatot idéző, prominens márkafelirattal helyettesíti.

Brian Bolain, a japán márka globális marketingigazgatója beszélt nemrégiben arról, hogy a 2022-es modellévű, új NX esetében már bemutatott megoldást a komplett kínálatra átültetik. „Valamilyen formában meg kell mutatnunk, hogy a Lexus életében változás zajlik le. Noha ez a fajta újdonság elsőre butaságnak hangzik, megragadja a tekintetet és eléri a célját” – mondta a szakember.

Egyébként az NX után a frissített LX lesz a következő modell, amely már nem L logóval a fenekén jön a világra, hanem az elegánsabb felirattal érkezik majd. Nincs egyedül ezzel a Lexus, hiszen a logó helyett feliratot trendként már számos gyártó alkalmaz, elég csak a Range Roverre, a Jeepre vagy épp a Skodára gondolni.

Ami azonban ugyancsak fontos, hogy infotainment terén is ugrana a Lexus egy szintet a Toyotával párhuzamosan. A japánok rengeteg pénzt öltek az érintős rendszer fejlesztésébe, amely természetesen Apple Carplay és Android Auto csatlakozást is kínál. Bolain elmondta, hogy nem akarnak sokat várni az NX-ben már prezentált rendszer frissítésével és igyekeznek mihamarabb, akár ráncfelvarrásokat megelőzve elérhetővé tenni azt egyes modellekben.

Az új infortainment rendszer tehát az NX-ben mutatkozott be, és már a ráncfelvarrott LX is megkapja. Kétféle kijelzőmérettel lesz elérhető a rendszer, aminek alapját a 8 hüvelyk képátlójú panel adja, míg az opcionális képernyő már 14 colos. Az új szoftverhez erősebb hardver is párosul, így gyorsabb, reakciókészebb rendszert kapunk a japánoktól, ráadásul már WIFI-n is frissíthető lesz.