Elnézést kérünk a megtévesztő címért, de ekkora ziccert nem lehet kihagyni, főleg, hogy tulajdonképpen ebben a formában ez tökéletesen igaz. Új Bugatti modell mutatkozott be. Ugyanakkor ennek nincs négy kereke és négyturbós W16-osa sem.

Ha elektromos hajtásra gondolunk, már jó helyen járunk. A megfejtés pedig egy villanyos rásegítésű roller, amely hazánkban is egyre nagyobb népszerűségnek örvend a tisztázatlan közlekedési szabályozási háttér ellenére is. Javában dübörög a Las Vegas-i Fogyasztói Elektronikai Kiállítás (nevezzük inkább csak CES-nek), a színváltós BMW és a számos világmegváltó terv mellett pedig először fel sem kapta a média, hogy a Bugatti standja új taggal bővült.

Most azonban láthatjuk az immár a horvát illetőségű Rimac által birtokolt vállalat sajátmárkás elektromos rollerét, amelyhez a Bytech International vállalat adta a technikai alapokat. A kék, ezüst és fekete színben is elérhető, természetesen összecsukható és hordozható kétkerekű 15,9 kilogrammot nyom és 0,7 kW teljesítményű (azaz majdnem 1 lóerős).

Fehérben is elérhető

Az íves vonalvezetésű roller különlegességét a világítótestek adják. Az oldalán végighúzódó fehér csík és a lefelé görbülő hátsó lámpa csak a kezdet, éjjel ugyanis az EB feliratot is az aszfaltra vetíti a modell, amely a márkaalapító Ettore Bugatti előtt tiszteleg. További különlegesség, hogy az első kerékre ható fék ABS rendszerrel rendelkezik, és van irányjelző is. A végsebesség egyébként 30 km/h körül van, a hatótáv pedig 35 kilométer lehet.

Azért látszik rajta, hogy igyekeztek energiát tenni bele, de ettől a márkától extrémebb megoldást várnánk

Az árakról nincs információ, de annyit tudunk, hogy a Bytech korábban a Fiat számára már készített rollert, de az szerényebb tudású, igaz, 150 ezer forintos ára a műfajhoz mérten nem is eget rengető. Meg lennénk lepve, ha a Bugatti rollerért nem ennek többszörösét kérnék.