A Toyota a C-HR megalkotásával talált vissza arra az útra, amin régóta látni szerettük volna a japánokat. Ennek megfelelően pedig a hibrid hajtást, a minőségi megoldásokat, az izgalmas formákat és a divatos, crossover felépítést egyesítő típus még nem éppen alacsony ára ellenére is igazi sikermodell lett, és nem csak nemzetközileg, hanem hazánkban is rengetegen választják. Éppen ezért a gyáriak számára nagyon fontos volt az autó frissítése, ami most meg is érkezett: a továbbra is vagány külsőn keveset változtattak, ami jól van így, közben pedig sokan örülni fognak a Corollából már ismerős, izmosabb hibrid hajtáslánc megjelenésének.
Egyelőre csak néhány képet osztottak meg velünk a gyáriak, de a lényeg már ebből is kiderül: elsőre talán úgy tűnhet, alig változott a C-HR, azonban rögtön érezzük, hogy valamennyit frissült a megjelenés, amely olyan részleteknek köszönhető, mint az újrarajzolt, letisztultabb, de ezzel együtt vagányabb első lökhárító vagy éppen a LED-es fényszóró új grafikája. Hátul a szintén új alakzatokat megjelenítő lámpatesteket összekötő fekete elem jelent nagyobb változást, de ugyanúgy a lökhárítók is megújultak. A sajtóanyagban ugyan nem esik szó róla, de valószínűleg új színek és keréktárcsák is megjelennek majd.
Nem kellett nagyon hozzányúlni, de továbbra is jól mutat - galéria
Az utastérben eddig is kiváló minőséggel találkozhattunk, így ezen a fronton valószínűleg nem lesz változás, ahogy a formák is maradnak. Ellenben új betétekkel találkozhatunk majd, de a legfontosabb változás mindenképpen az új multimédiás rendszer, ami végre az Android Auto és az Apple CarPlay funkciókat is ismeri, de a beépített navigáció felhő alapú frissítése is újdonság.
A legtöbben azonban az új hibrid hajtásláncnak örülhetnek majd, hiszen a dinamikus formák mellé végre teljesítményt is kaphatunk majd a Corollából már ismerős, ám ezúttal 180 helyett 184 lóerőt nyújt a kétliteres, soros, benzines szívómotorból és egy elektromotorból álló rendszer. Mindemellett továbbra is elérhető lesz egy gyengébbik, 122 lóerős, 1,8 literes motorral dolgozó hibrid hajtáslánc is, ám az 1,2 literes turbós eltűnik a kínálatból, ami nem meglepő annak fényében, hogy az európai vásárlók több mint 80 %-a eddig is a hibridet választotta.
A kétliteres, erősebb hibrid mellett az okostelefonos kapcsolódásnak örülhetünk nagyon
Az erősebbik hibrid mellé újrahangolt futómű és kormányzás is jár, amely jobban kiszolgálja a teljesítményt, miközben a gyáriak szerint a komfortot is növeli. Az újdonság valószínűleg nem lesz olcsó: míg a gyengébbik hibrid ára valószínűleg nem sokat változik majd, addig a kétliteres verzió felára akár 1,5 millió is lehet majd – legalábbis a Corollából kiindulva. Amint meglesznek a pontos árak, természetesen beszámolunk majd róla.

