Az első teljesen elektromos MINI modell érkezésével a gyártó ráncba szedte legelső konnektoros típusát is: a Countryman a friss újdonság akkutechnológiáját hasznosítva nagyobb kapacitású energiatárolókat kapott.

Az előző verzióban már tesztelt modell a lényegét tekintve nem változott, csak sokoldalúbban használható lett annak hatására, hogy az eddigi bruttó 7,7 kWh-s akkumulátor helyett immár 10 kWh-s található a hátsó ülései alatt. A felhasználható 8,8 kW-nyi energiával ugyanis egy feltöltéssel már akár 55-57 kilométer megtételére is képes a hibrid modell, amely után hagyományos konnektorról mintegy 5 óra alatt tölthetjük újra a pakkot.

A testvér BMW 225xe-hez hasonlóan nagyobb akkut kapott

A többi részlet nem változott, vagyis maradt az 1,5 literes, háromhengeres turbómotor 136 lóerővel, a 224 lóerős összteljesítmény és a 385 Nm nyomaték, amely 6,8 másodperces 0-100-as sprintet tesz lehetővé.