Tévednénk, ha azt gondolnák, hogy a Porsche a Taycan megjelenése óta csak a teljesen elektromos hajtású autókra koncentrál. Természetesen a különféle verziók komoly pénzügyi, illetve humán ráfordítást igényeltek, de a hibridekre is maradt energia. Ezt a friss Porsche Panamera háromtagúra bővült konnektoros hibrid portfóliója mellett most a Cayenne is bizonyítja.

A Cayenne E-Hybrid és a Turbo S E-Hybrid változatokba egyaránt 17,9 kWh-s akkumulátor kerül az eddig használt 14,1 kWh-s csomag helyére. Ezzel az elektromos hatótávolság mintegy 25%-kal válhat nagyobbá, de a hivatalos számokra még várnunk kell. A lehívható teljesítmény változatlan marad. Az E-Hybrid 3,0 literes V6-os hajtásláncra is 461 lóerős, a Turbo S V8-as megoldása pedig 679 lóerős marad. Teljesen elektromos Cayenne fejlesztéséről nem hallani, ami csak azért meglepő, mert már tesztelik a villanyhajtású Macant.

Ezentúl nagyobb lesz az akkupakk

Mivel a Cayenne új generációjának érkezése óta még nem telt el túl sok idő, a jármű külsejéhez ezúttal nem nyúltak. Örömteli, hogy a fejlődés ellenére várhatóan az árak sem (sokat) változnak majd. Ez nagyságrendileg 33 millió forintos indulóárat jelent az E-Hybrid esetén, ami a Turbo S E-Hybrid esetén rögtön 60 millió forint fölé kúszik.