A Hyundai az i30 N-nel hívta életre az N részleget, ami azóta már több modellel is bizonyította, hogy bár nem áll évtizedes hagyomány mögötte, mint más márkák sportrészlegei mögött, de ez nem feltétlenül jelent hátrányt. Az i30 N azóta már ciklusának vége felé közeledik, és a gyáriak úgy gondolták, hogy megérdemel egy új limitált szériát a típus – íme, a mindössze 800 példányban elkészülő Drive-N kivitel.
A Drive-N kizárólag a klasszikus ötajtós verzióban érhető el, tehát a Fastback karosszériával nem rendelhető – bár nem lepődnénk meg, ha az a változat majd egy saját limitált kiadást kapna –, és kizárólag látványos fekete vagy fehér fényezésben elérhető. A Drive-N kivitel különlegességét a piros és bronzszínű matricák és a matt bronz árnyalatú 19 colos keréktárcsák jelentik. Az első kerékjárati íveken néhány szám is feltűnik, amelyek a legendás Nürburgring – ahol az N modellek fejlesztése zajlik – koordinátái.
A fehérhez és a feketéhez is jól mutatnak a bronz kiegészítők - galéria
A Hyundai logók és feliratok, valamint az i30 felirat is feketében pompázik, belül pedig olyan egyedi megoldások teszik különlegessé a Drive-N verziót, mint Alcantara kárpitok a kormányon, a váltószoknyán, a kéziféken, az üléseken és a könyöklőkön. Egyediek a piros biztonsági övek, a sportülések piros díszmintái, a piros kontrasztvarrás és a piros N gombok a kormányon.
A Drive-N kivitel alapfelszereltsége igen magas: jár a nagyobb, 10,25 colos multimédiás rendszer, a a vezetéstámogató rendszerek garmadája, a hátsó merevítő és a panorámatető is. A hajtásláncban nincsenek változtatások, így a kétliteres T-GDi motor továbbra is 280 lóerőt és 392 Nm-es nyomatékot kínál, és a korábban kizárólagos hatfokozatú manuális váltó mellett a 2020-as frissítés óta elérhető nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltó is megrendelhető.
Piros részletek és Alcantara teszi különlegessé a limitált kiadást - galéria
A 800 darabos szériából 620 példány kerül majd Európába, de arról nincs információnk, hogy Magyarországra jut-e az autóból – szerintünk néhányat azért csak szántak nekünk is. Az ár szintén ismeretlen, de valószínűleg nem kell olyan veszélyes felárral számolni a hasonlóan felszerelt normál verzióhoz képest.